wel fascinerend van die luiquote:Op zondag 29 mei 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze op m'n lijst staan:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_13.15.ProductImage
De schrijver is Jake Gyllenhaal in de film. Of andersom dan.
Alleen het eerste seizoen.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel fascinerend van die lui
Heb je eigenlijk die serie met Kevin Bacon gezien?
Is ook nergens te streamen geloof ik. Tig diensten en nog steeds niet alles beschikbaar.quote:Op zondag 29 mei 2022 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ja ik alles, jammer dat het gecanceld is.
oh ik heb er een hoop bij mn ouders liggenquote:
https://www.medievalchron(...)iden-torture-device/quote:Op zondag 29 mei 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.medievalchron(...)adle-torture-device/
Hmm ik heb voornamelijk luisterboeken momenteel.quote:
ik ga ze om 8 uur telefonisch bij de lurven pakkenquote:Op maandag 30 mei 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
@:bitterbal Ga aub z.s.m naar de ha!
Als je ook maar twijfelt over trombose, maak ècht gelijk een afspraak (overdrijf als het nodig is!) serieus.
Ik heb trombose gehad, geen pretje, en het is heel belangrijk om het z.s.m te constateren, het is gewoon gevaarlijk ballie!
Overigens als het spataders of zoiets is, kun je daar ook beter niet te lang mee blijven rondlopen
Dat ik zo mijn balkon opstap vanaf mijn eigen piratenbootquote:Op maandag 30 mei 2022 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dat je snel weer door Rotterdam kunt huppelen Ballie. Anders kun je altijd nog piraat worden en een houten been nemen.
Met een groene frikandel op je schouderquote:Op maandag 30 mei 2022 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ik zo mijn balkon opstap vanaf mijn eigen piratenboot
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga ze om 8 uur telefonisch bij de lurven pakken
dat helpt meestal niet met hoe vriendelijk ze helpenquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
quote:Op maandag 30 mei 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een groene frikandel op je schouder
ze houden altijd nog plekjes vrij voor de dag zelf dus hoop daar op. heb ook al gedoucht voor het geval datquote:Op maandag 30 mei 2022 07:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze zeggen waarom je er zolang mee hebt gewacht mag je gaan slaan.
is ook nog niet 8 uur hequote:
mijn scheetjes stinken een beetjequote:
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen hequote:Op maandag 30 mei 2022 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles aan haar is fake en manipulatief
Borderline en narcistische persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 30 mei 2022 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je dat dan ook zo in je hoofd haalt om te doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |