quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
quote:
Oefenwedstrijden ligt toch minder druk op naar mijn idee en kan je ook meer wisselen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan krijg je net zo hard oefeninterlands in de plaats.
Zeiken op de Nations League is echt debiel. Het systeem had nauwelijks beter kunnen zijn en is echt een enorme verbetering ten opzichte van oefenpotjes.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens is de Nations League het systeem waarmee tegenwoordig de kwalificatiepotten worden vastgesteld. Wat je er ook van vindt, het doet ertoe.
Mee eens, wel sneller uitverkocht helaasquote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeiken op de Nations League is echt debiel. Het systeem had nauwelijks beter kunnen zijn en is echt een enorme verbetering ten opzichte van oefenpotjes.
Polen goed elftal zo nu en dan.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
In België - NL heb ik nog wel een beetje zin, de rest geloof ik wel
Alleen spelen ze die oefenpotjes evengoed nog.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeiken op de Nations League is echt debiel. Het systeem had nauwelijks beter kunnen zijn en is echt een enorme verbetering ten opzichte van oefenpotjes.
Polen op afgelopen WK was zo'n leuke rubriek.quote:
Maar wel minderquote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen spelen ze die oefenpotjes evengoed nog.
PIETJEPUKKEDquote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je met zo'n wedstrijd praten de fcking Nations League.
Echt he.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je met zo'n wedstrijd praten over de fcking Nations League.
Maar de nemer staat er niet meer in.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior heeft al een pingel gemist.
Dan weet je het wel.
Is rustquote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er was al 10 minuten al niet meer gescoord, matig.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Totdat iemand de pingels heeft gewonnenquote:
Haags kwartiertje was een uno reversequote:
Nee. Eerder 2-3quote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zul je zien dat die 22-21 wordt na pingels
Alle 5 aan beide kanten t stadion uitquote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef hhh38 het volgende:
Met die vele wissels tegenwoordig staan de beste nemers er zelden nog in
Wentges wordt de Rulli van Den Haag.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ze minimaal tot de keepers komen qua nemers.
Hoeven we maar tot de 10 te gaan ipv 11quote:Op zondag 29 mei 2022 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ze minimaal tot de keepers komen qua nemers.
De club die nu de meeste penalty's raak schiet gaat naar de eredivisiequote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-www.mandatory.com/assets/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Cillessenquote:
Successionquote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-www.mandatory.com/assets/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Oja, goed punt. Zal dat effe niet doenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit puur om de achterblijvers te spoileren ofzo? Kap hiermee.
Denk niet dat het publiek die kentquote:
Zaza.gifquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 29 mei 2022 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Keepert van Excelsior gaat niks tegenhouden
Tis nou niet t summum van klasse wat ie hier in deze redding tentoonspreidtquote:Op zondag 29 mei 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
De keeper redt
Waar zijn al die mensen die net over de keeper van Excelsior liepen te zeiken?
Excelsior is de club van Rotterdamquote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef Isane het volgende:
waarom wordt je eigenlijk fan van excelsior?
Sparta en Feyenoord zijn een stuk groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel studenten, mensen uit de wijkquote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef Isane het volgende:
Omdat je in dat deel van de stad bent geboren, lijkt me.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef Isane het volgende:
Kom op maxi, nog een paar keer proberen. Je gaat ooit gelijk krijgenquote:
@tong80quote:Op zondag 29 mei 2022 21:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Blij dat ik geen supporter ben anders zou ik geen hart meer over hebbeb
Kan ook alleen in den haag gebeurenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Staken tijdens een penalty serie, is dat al eens voorgekomen?
Keeper rood volgens mij wel eensquote:Op zondag 29 mei 2022 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Staken tijdens een penalty serie, is dat al eens voorgekomen?
The winner takes it allquote:Op zondag 29 mei 2022 21:14 schreef borisz het volgende:
Strafschoppen zouden volgens het ABBA-systeem genomen moeten worden.
Dit is al 10x gezegd.quote:
Rare snuiter ookquote:Op zondag 29 mei 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Die keeper van ADO werd hier schromelijk overschat na een matige redding op de poging van Dallinga.
die keeper van ado elke keer de goede, maar die heeft hem toch nooit.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:17 schreef Kerftminister het volgende:
Die Van Gassel duikt elke keer dezelfde kant op.
Nog 1 pingel, dan keepers aan de beurt ouwe reusquote:Op zondag 29 mei 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel zin in keepers die een pingel nemen
Ik baal hier ook zeer vanquote:Op zondag 29 mei 2022 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
neeeee, het altijd kleurloze Excelsior, erg teleurstellend.
Oud papierclubquote:Op zondag 29 mei 2022 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
neeeee, het altijd kleurloze Excelsior, erg teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |