Ben benieuwd naar de kwaliteit van de prequelsquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Game of Thrones vanaf vandaag in 4K Dolby Vision en Dolby Atmos.
Dat werd tijd ook! Al zullen wij hier alsnog onze 4k discs gebruiken denk ik. 4k op discs is nog altijd net iets beter dan 4k van streaming. Maar wel een fijne ontwikkeling in ieder geval.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Game of Thrones vanaf vandaag in 4K Dolby Vision en Dolby Atmos.
De film kwam op 23 juni in de bioscoop, dus dat kan wel ongeveer kloppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 @ 12:44 schreef Mike het volgende:
Het lijkt erop dat Elvis vanaf maandag 8 augustus te zien is via HBO Max.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:05 schreef planethugo het volgende:
ik wacht nog steeds op OZ, de eerste echte HBO drama serie. In de VS staat die er gewoon op, in Nederland ooit een bericht gekregen 'dat men de rechten probeert te krijgen'. Geen idee van wie dat dan moet zijn, want OZ is al 15 jaar nergens meer te zien geweest in Nederland volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel lekker daar sinds die overname met Discovery. Europese series opeens verdwenen, verdere uitrol gestaakt, en nu Batgirl gecanceld.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:36 schreef KingRadler het volgende:
Batgirl Cancelled de film zal nooit meer released worden.
https://www.thewrap.com/b(...)hed-90-million-film/
[ Bericht 20% gewijzigd door Flitskikker op 03-08-2022 10:17:26 ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Ik wist al niet of ik dat hier mocht meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door CherryLips op 03-08-2022 10:27:54 ]Tap tap tap
oh dus we kunnen jouw werk binnenkort beoordelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist al niet of ik dat hier mocht melden
Ik zet het wel even in een spoiler 😅quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist al niet of ik dat hier mocht melden
Ik had er al eens naar gehint hier, subtielquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zet het wel even in een spoiler 😅
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]ah klasse! Hopelijk is het dan snel online en niet ergens rond de kerst ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als dat allemaal echt waarheid wordt, kunnen ze wel opdoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:11 schreef KingRadler het volgende:
HBO Max gaat helemaal verdwijnen en zal terug komen als tab onder de Discovery Plus app
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/93510
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |