ze hebben geen hekken in Monacoquote:
De Zangeres zonder Naam met haar klassieker?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nou, effe dat volkslied opboeren en door.
Jij zal wederom weer lekker slapen vannacht!quote:Op zondag 29 mei 2022 18:04 schreef bianconeri het volgende:
Smerig jank team heeft weer eens een onverdiende overwinning.
Echt walgelijk.
Hoeveelste onverdiende overwinning is dat alweer dit jaar?
Vorig jaar wonnen ze alleen maar door de FIA.
Dit jaar winnen ze alleen maar wedstrijden als het snelste team (Ferrari) ze een overwinning geeft.
RBR kon geen seconde tippen aan Ferrari.
Vorig jaar niet aan Mercedes.
Op Sky hadden ze het over 3 seconden in een rondje.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik moet nog eens terugkijken hoeveel hij daar precies verloor
Oranje kent supporters ver buiten onze landsgrenzen.quote:
Ferrari laat het zelf liggen idd.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend, strategie, risico’s nemen en regelkennis is all in the game.
Is dit jouw eerste kennismaking met bianconeri?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Wtf is er met jou...?!![]()
Ongesteld..? (en ja... ik mag dat zeggen)
Hahahahhhaquote:Op zondag 29 mei 2022 18:04 schreef bianconeri het volgende:
Smerig jank team heeft weer eens een onverdiende overwinning.
Echt walgelijk.
Hoeveelste onverdiende overwinning is dat alweer dit jaar?
Vorig jaar wonnen ze alleen maar door de FIA.
Dit jaar winnen ze alleen maar wedstrijden als het snelste team (Ferrari) ze een overwinning geeft.
RBR kon geen seconde tippen aan Ferrari.
Vorig jaar niet aan Mercedes.
Zoals in het verleden wel vaker 'bad calls' gemaakt zijn of werden - door Fellali...quote:Op zondag 29 mei 2022 18:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gewoon slechte strategie van Ferrari vandaag.
Eh. Ja - wel op deze manier - geloof ik.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste kennismaking met bianconeri?
Sky was weer druk bezig om Russells tempo voor Hamilton te laten pleiten.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:09 schreef Tijn het volgende:
Een race waarin Max voor Leclerc eindigt is een goede race.
Russell wederom voor Lewis ook trouwens. Lekker hoor
Echter Pérez komt wel dichterbij zo.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:09 schreef Tijn het volgende:
Een race waarin Max voor Leclerc eindigt is een goede race.
Ja, ik hoorde hetquote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky was weer druk bezig om Russells tempo voor Hamilton te laten pleiten.
en leclerc heeft monaco uitgeredenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef LTVDK het volgende:
Maar Max heeft zomaar een race op de 3e plek uitgereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |