en leclerc heeft monaco uitgeredenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef LTVDK het volgende:
Maar Max heeft zomaar een race op de 3e plek uitgereden
Nee hoor hij gaf m zostraks gewoon een flinke knuffel max gunt Perez echt wel wat!quote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft voor de microfoon Perez maar half gefeliciteerd
Waar moet je Ham's auto/pace DAN mee vergelijken? Met dezelfde auto... of niet..?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky was weer druk bezig om Russells tempo voor Hamilton te laten pleiten.
/carequote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky was weer druk bezig om Russells tempo voor Hamilton te laten pleiten.
Happy for Checo, niks mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft voor de microfoon Perez maar half gefeliciteerd
Jah was ik ook nog steeds benieuwd na, niemand gifje er van?quote:
Dat doen ze dus niet, ze kijken wel uit.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar moet je Ham's auto/pace DAN mee vergelijken? Met dezelfde auto... of niet..?
Ik negeer even de periode dat Schumacher het team naar ongekende hoogte tilde.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ongelooflijk, omdat het niet waar is
wat misschien verstappen was.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Is dat incident met PER over de lijn nu al afgehandeld?
Sowieso dat neppe Britse "first of all congrats to ..". Dat is gewoon een geconditioneerde respons, geen oprechte felicitatie.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor hij gaf m zostraks gewoon een flinke knuffel max gunt Perez echt wel wat!
Mooie bergen in Monaco inderdaad.quote:
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:14 schreef trein2000 het volgende:
De zelfverklaarde geit ook weer achter z’n teammaat.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:14 schreef trein2000 het volgende:
De zelfverklaarde geit ook weer achter z’n teammaat.
Wel geblondeerd haar. Dan deert het niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Niet, ik herhaal, niet, Charlene bukake geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |