Volgend jaar GEEN regenbanden meer.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:47 schreef Kickinalfa het volgende:
De FIA wordt geregeerd door een sjeik, die zijn de woestijn gewend en raken helemaal van slag bij 2 druppels water
Alles kapot reguleren ja tochquote:Op zondag 29 mei 2022 15:41 schreef Mothzor het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar na de dood van Bianchi is de F1 echt slap geworden. Begrijp me niet verkeerd, dat ongeval had nooit mogen gebeuren ( ookal plankte hij zelf door) maar sindsdien zijn ze zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van de sport.
Topper ben je.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb 15 truien, 12 met capuchon
Laatste aankoop:
[ afbeelding ]
Samen met Toto en Lewisquote:Op zondag 29 mei 2022 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky zegt nu dat amper een jaar geleden een andere race director wellicht anders besloten zou hebben.
Volgens mij zaten zij zelf aardig te pushen voor zijn vertrek eind vorig seizoen.
@capuchon_jongenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Capuchons zijn natuurlijk voor proleten.
Eens met Brundle, slaat nergens op dit.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:48 schreef Mothzor het volgende:
Martin Brundle is er helemaal klaar mee
“This isn’t junior racing”
Argument van niks weer natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2022 15:48 schreef Mothzor het volgende:
BrundleGod.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:48 schreef Mothzor het volgende:
doet de wedstrijd afvlaggenquote:
Hoeveel uur per dag zet je die capuchon dan op?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Topper ben je.
Ik heb er 21. 18 met capuchon. (2 van mijn werk zonder capuchon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |