SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Chisinau is wel euhm een bijzondere stad.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ga ook echt wel weer veel weg als ik klaar ben met mijn zaakjes hoor, maar eerst weekendje Chisinau en twee weekjes Spanje, en misschien nog een weekje Schotland in het najaar.
Ja een hoop armoede en gribusbende maar ik neem asperges meequote:Op zondag 29 mei 2022 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Chisinau is wel euhm een bijzondere stad.
Heb ik in ieder geval niet meer het excuus dat ik materiaal moet gaan halenquote:
nee idd.denk dat dit ook makkelijker isquote:Op zondag 29 mei 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik in ieder geval niet meer het excuus dat ik materiaal moet gaan halen
Wel interessant en veel oude sovjetmeukjes. Maar niet echt gezellige pleinen vol terrassen enzo (daar hebben ze natuurlijk sowieso al geen geld voor) dus wat dat betreft mist het wel echt wat sfeer. Of iig ik kon het niet vinden. De reis door Moldavie zelf vond ik dan wel weer heel tof.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een hoop armoede en gribusbende maar ik neem asperges mee
Typisch, hoorde laatst van iemand die daar is opgegroeid dat ze op haar 18e maar een droom had en dat was een kopje koffie drinken op een zonnige zondag op een terras.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel interessant en veel oude sovjetmeukjes. Maar niet echt gezellige pleinen vol terrassen enzo (daar hebben ze natuurlijk sowieso al geen geld voor) dus wat dat betreft mist het wel echt wat sfeer. Of iig ik kon het niet vinden. De reis door Moldavie zelf vond ik dan wel weer heel tof.
Moet ik alleen nog wel gaan verzinnen wat ik met de vloer doequote:Op zondag 29 mei 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee idd.denk dat dit ook makkelijker is
hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik alleen nog wel gaan verzinnen wat ik met de vloer doe
Dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Typisch, hoorde laatst van iemand die daar is opgegroeid dat ze op haar 18e maar een droom had en dat was een kopje koffie drinken op een zonnige zondag op een terras.
Ik vond het best een coole stad.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een hoop armoede en gribusbende maar ik neem asperges mee
Nou dat stuk is nu nog een braak liggen stuk grond (of meer een paardenbloemenveld momenteelquote:
misschien van die kunstof terras tegels? maar geloof dat je het in de vloer moet schroeven ook?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat stuk is nu nog een braak liggen stuk grond (of meer een paardenbloemenveld momenteel), moet wel wat op de grond komen, wilde eerst een soort vlonder maken
Levert wel een soort levenslange dankbaarheid en vreugde op nu ze hier in het rijke westen zijn, die kijken hun ogen dagelijks uit.quote:
Maar ook gezellig?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best een coole stad.
is ook leuk dat ruige en ongereptequote:Op zondag 29 mei 2022 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel interessant en veel oude sovjetmeukjes. Maar niet echt gezellige pleinen vol terrassen enzo (daar hebben ze natuurlijk sowieso al geen geld voor) dus wat dat betreft mist het wel echt wat sfeer. Of iig ik kon het niet vinden. De reis door Moldavie zelf vond ik dan wel weer heel tof.
We gaan het zien, sowieso wel lekker om weer eens van de gebaande paden af te wandelen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best een coole stad.
Ja naja het zijn wel flinke golddiggers. Maar ja wie kan ze dat kwalijk nemen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levert wel een soort levenslange dankbaarheid en vreugde op nu ze hier in het rijke westen zijn, die kijken hun ogen dagelijks uit.
Mja voor die tegels zul je dan toch iets van een frame moeten maken, ga ik wel een keertje verzinnen wanneer ik er zin in heb danquote:Op zondag 29 mei 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien van die kunstof terras tegels? maar geloof dat je het in de vloer moet schroeven ook?
Ligt er een beetje aan. Wij kwamen er met iemand die er al 5 jaar woonde en dan kwam je op plekken waar het wel gezellig was. Als gewone toerist was je daar niet zo snel gekomen denk ik.quote:
Volgens mij heb je er een ingang dus dan vind je je weg vanzelf wel.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan het zien, sowieso wel lekker om weer eens van de gebaande paden af te wandelen.
Op zich, het zijn net slakken op warm vochtig beton.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja het zijn wel flinke golddiggers. Maar ja wie kan ze dat kwalijk nemen.
Ga je er per ongeluk op staan en dan 'squish'quote:Op zondag 29 mei 2022 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich, het zijn net slakken op warm vochtig beton.
Next.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er per ongeluk op staan en dan 'squish'
Dat zal zeker hebben gescheeld, plus ik was er twee keer op doorreis. En idd qua sovjetmeukjes vond ik het ook heel tof, heb daar ook geslapen in het meest slechtste en lelijkste hotel ever maar ik vond dat juist fantastisch.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Wij kwamen er met iemand die er al 5 jaar woonde en dan kwam je op plekken waar het wel gezellig was. Als gewone toerist was je daar niet zo snel gekomen denk ik.
Ik hou wel van brutalistische architectuur en dan zit je daar wel goed met die sovjetgebouwen.
[..]
Volgens mij heb je er een ingang dus dan vind je je weg vanzelf wel.
quote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Gooit een een handjevol baby rode panda's in bals slaapmondje.
En sliep het een beetje?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal zeker hebben gescheeld, plus ik was er twee keer op doorreis. En idd qua sovjetmeukjes vond ik het ook heel tof, heb daar ook geslapen in het meest slechtste en lelijkste hotel ever maar ik vond dat juist fantastisch.
Hotel cosmos
[ afbeelding ]
Vergane glorie.
Volgens mij was daar weinig glorie om te vergaanquote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal zeker hebben gescheeld, plus ik was er twee keer op doorreis. En idd qua sovjetmeukjes vond ik het ook heel tof, heb daar ook geslapen in het meest slechtste en lelijkste hotel ever maar ik vond dat juist fantastisch.
Hotel cosmos
[ afbeelding ]
Vergane glorie.
De EBI in Vught zit er nog vriendelijker en gezelliger uit.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hotel cosmos
[ afbeelding ]
Vergane glorie.
Lol super ouderwetste kamers en ik durfde eerst niet echt het balkon op. En de ontbijtzaal was ook alsof je een eeuw terug in de tijd stapte.quote:
Jawel joh, de entree ook, je ziet gelijk voor je hoe het vroeger echt heel luxe moet zijn geweest.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was daar weinig glorie om te vergaan
Aanradertje. Maar ik denk dat jouw slakje daar haar neus voor ophaalt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De EBI in Vught zit er nog vriendelijker en gezelliger uit.
Inmiddels liggen er wel wat erwtjes onder ben ik bang.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aanradertje. Maar ik denk dat jouw slakje daar haar neus voor ophaalt.
Was het zo'n prestige projectje waarbij ze er bakken met geld tegenaan smeten terwijl de mensen die het moesten bouwen amper genoeg te eten hadden?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Jawel joh, de entree ook, je ziet gelijk voor je hoe het vroeger echt heel luxe moet zijn geweest.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het zo'n prestige projectje waarbij ze er bakken met geld tegenaan smeten terwijl de mensen die het moesten bouwen amper genoeg te eten hadden?
Ja een beetje als die metro stations in Moskou, over de top decadent terwijl de mensen omkwamen van de hongerquote:Op zondag 29 mei 2022 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Maar ik stel me wel voor dat het ooit echt een hoogtepunt van de stad is geweest waar alleen de mensen met geld konden slapen.
Het begint te regenenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben even naar F1 aan het kijken. Mis US eigenlijk daar op een bootje.
quote:
Op Monaco klinkt het leuk, maar voordat je het weet hangt het aan elkaar van rode vlaggen. Als zoals gister weer 2 auto's zich parkeren dan houdt het al snel op daar.quote:
Dat wel ja, het beste kan het halverwege opdrogenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Monaco klinkt het leuk, maar voordat je het weet hangt het aan elkaar van rode vlaggen. Als zoals gister weer 2 auto's zich parkeren dan houdt het al snel op daar.
https://sportsurge.club/l(...)38?sport=title-eventquote:Op zondag 29 mei 2022 14:59 schreef Karzai het volgende:
kan geen live beelden zien, kijk om 5 uur de samenvatting wel
thxquote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://sportsurge.club/l(...)38?sport=title-event
Ik zie door de pop-ups de links niet meer.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://sportsurge.club/l(...)38?sport=title-event
Ja schiet niet op ditquote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie door de pop-ups de links niet meer.
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:04 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken hoeveel virussen er op m'n pc zijn gezet.
Zulke sites moet je ook alleen bekijken als je je PC een beetje dichtgetimmerd hebt, AV, addblockers, tracking blockers.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:04 schreef Karzai het volgende:
0nveilige site zegt mijn computer, ik doe het maar niet
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zulke sites moet je ook alleen bekijken als je je PC een beetje dichtgetimmerd hebt, AV, addblockers, tracking blockers.
Mensen die dat sowieso niet gebruiken
kijk wel op tvquote:Op zondag 29 mei 2022 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zulke sites moet je ook alleen bekijken als je je PC een beetje dichtgetimmerd hebt, AV, addblockers, tracking blockers.
Moet de race wel eerst eens beginnenquote:
Bootjes kijkenquote:
quote:
Weet niet zo snel waar k dat moet doen :pquote:Op zondag 29 mei 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook zelf eens op een bootje?
omg die heb ik allemaal met jequote:Op zondag 29 mei 2022 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
SS Rotterdam kun je toch op?quote:Op zondag 29 mei 2022 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet zo snel waar k dat moet doen :p
Oeh mooiquote:Op zondag 29 mei 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Van de week even kijken of ze deze ergens in de buurt hebben:
https://www.hornbach.nl/s(...)0245595/artikel.html
Nog een tip, wat pastawater erbij zodat het wat romiger wordt als je er ook wat kaas tussen mengt.quote:
*schrijft opquote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een tip, wat pastawater erbij zodat het wat romiger wordt als je er ook wat kaas tussen mengt.
Knoflookoliequote:Op zondag 29 mei 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Maar citizen doe je knoflook geperst er bij of gesneden in plakjes?
Wat is het recept?quote:Op zondag 29 mei 2022 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een tip, wat pastawater erbij zodat het wat romiger wordt als je er ook wat kaas tussen mengt.
Leuke naamquote:Op zondag 29 mei 2022 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker 8 km gelopen en aansluitend drankje gedaan bij mijn favo strandtent Buda Baai
[ afbeelding ]
Mooi weer daar! Hier grijzigquote:Op zondag 29 mei 2022 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker 8 km gelopen en aansluitend drankje gedaan bij mijn favo strandtent Buda Baai
[ afbeelding ]
Dat zie k nu pasquote:Op zondag 29 mei 2022 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel een spelfoutje op dat bord
Tijdens de wandeling was het ook grijs. Zelfs nog een buitje gehad. Maar duurde maar vijf minuten.quote:
Vreemdquote:Op zondag 29 mei 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, viel mee. Ik had een polootje aan met mijn softshell en ik had het niet koud.
Of FOK!ken?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijke tata.
Kun je ermee what's appen tijdens het werk?
Jaquote:Op zondag 29 mei 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rijke tata.
Kun je ermee what's appen tijdens het werk?
Nais.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:53 schreef bitterbal het volgende:
deze
https://www.coolblue.nl/p(...)-40-mm-rosegoud.html
Voor wat?quote:
wat zit er in? Eet je na al dat lopen alleen een salade?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus wat een ongeïnspireerde salade
Nooit meer rustquote:
Maaltijdsalade. Op het terras ook al taart op en een lunchquote:Op zondag 29 mei 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zit er in? Eet je na al dat lopen alleen een salade?
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/konings(...)-aan-valkenburg.html
Meteen aan het bier
Goeie meme: in iedere foto een glas bier photoshoppen.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/konings(...)-aan-valkenburg.html
Meteen aan het bier
Wat was je lunch?quote:Op zondag 29 mei 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maaltijdsalade. Op het terras ook al taart op en een lunch
quote:
Nu alquote:
Raarquote:
Dan kun je toch nog wel snacken, gewoon minder etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nee dat werkt zo nietquote:Op zondag 29 mei 2022 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel snacken, gewoon minder eten
Oh bij mij wel hoorquote:
Ook niet meer zoveel hoorquote:Op zondag 29 mei 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij loopt nog 100 km elke dag
Haha, jaquote:
Nu zijn ze bestiesquote:
Ben toch geen bootquote:
'maar ik snack niet'quote:
Als je op een dag dan alsnog net zoveel vreet schiet het niet op hequote:
ja hij dacht volgens mij dat die op de foto moest met een brocoli ofzoquote:Op zondag 29 mei 2022 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een aanzoek met broccoli?![]()
@:4everblackeyed
Zeg het met bloemen broccoli.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij dacht volgens mij dat die op de foto moest met een brocoli ofzo
Zou je dan migreren?quote:Op zondag 29 mei 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
heb hem gevraagd als ze een manager nodig hebben of hij mij dan aanbeveelt
Spannendquote:Op zondag 29 mei 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
dan kan het ook met een betaalde baan
ja natuurliijkquote:Op zondag 29 mei 2022 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpannendBlijf je dan wel hier posten?
jaquote:Op zondag 29 mei 2022 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar weet die beste man wel dat hij een brocolli vast heeft en niet een bloemkool?
Gelukkig jaquote:Op zondag 29 mei 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
gelukkig is hij verantwoordelijk voor de pasta![]()
Altijd durven dromenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurliijk![]()
Maar ga er niet vanuit hoor dat dat daar een kans heeft
Kijk ballie eens managenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
groente laten we over aan de andere dan
Alleen welke ben jij?quote:
ja :pquote:Op zondag 29 mei 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertelde je laatst niet dat je ergens bedrijfsleider was of zo?
Naar je zin?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Net de daghap op, op de boot naar Zweden. Maat is ff ijsje halen of koffie. Het is beter weer dan gisteren
bra resaquote:Op zondag 29 mei 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Net de daghap op, op de boot naar Zweden. Maat is ff ijsje halen of koffie. Het is beter weer dan gisteren
Ja zeker wel hoorquote:
bedrijfsanalistserpentquote:Op zondag 29 mei 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben nu geen managerja die pasta chef maar dit is niet wat hij wilt al is het nu erg rustig nog
Nog steeds oorpijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
De @:ama's samen met mijn oor buitengezet
Wat was de daghapquote:Op zondag 29 mei 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat mag ook wel een keer tijd worden zeg.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Morgen nog vijftien graden en daarna weer een beetje warmte.
Waarom heb je het elke dag over Ama's borsten.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
De @:ama's samen met mijn oor buitengezet
de wat?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom heb je het elke dag over Ama's borsten.
Dit is wel waar ja.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt alles wordt hier geseksualiseerd![]()
pubers
die nieuwe?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
Morgen Fantastic Beasts genot op HBO @:cherrylips
Wie heeft het hier nou telkens over borsten.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
pubers
Ja, wie?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie heeft het hier nou telkens over borsten.
EttovandeBillenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben niet eens een 'borstenman'... nooit geweest.
Kijk toch liever ooit in de bioscoop. Als vriendin en ik eens tegelijk kunnen.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
Morgen Fantastic Beasts genot op HBO @:cherrylips
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
pubers
zuchtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
Die platgeslagen vleesvlinder zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zuchttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Die platgeslagen vleesvlinder zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
die is ook mooiquote:
Zelf gemaakt, niet van een schimmige Indiërquote:
Nou dat gaat wel ver, maat voor 14 euro is het goed binnen te houdenquote:
Zat er van die rare fantasiebesrommel bij?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel ver, maat voor 14 euro is het goed binnen te houden
Heh?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat er van die rare fantasiebesrommel bij?
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rode rommel die Ikea overal bij kwakt.
Die maken toch meubels van goedkoop hout en karton?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rode rommel die Ikea overal bij kwakt.
gatsiequote:Op zondag 29 mei 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij gemalen billyboekenkastmaker.
Ookquote:Op zondag 29 mei 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maken toch meubels van goedkoop hout en karton?
En paardenballen toch ook?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OokMaar ze verkopen ook eetbare dingen van karton en gemalen Chinees.
oh beter?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een ander appartement in Boedapest geboekt.
Wat is heel lang?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
mijn ikea meubelen gaan echt al heel lang mee
kledingkast al ruim 15 jaar denk ik. 2 verhuizingen overleefd . Had een eettafel ook 15 jaar zeker maar niet meegenomen naar dit huis. Slaapbank zelfde verhaal. ook niet meegenomenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is heel lang?
Ik heb een tweedehands salontafel van Ikea omdat ik hem nieuw te duur vond
Ik had twee appartementen in Boedapest. Het ene appartement leuk op een kutplek. Het andere appartement kut op een leuke plek. Nu heb ik een leuk appartement op een rustige plek aan het stadspark.quote:
Mijn oude kledingkast is al twintig jaar oud denk ik maar die staat bij m'n ouders.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kledingkast al ruim 15 jaar denk ik. 2 verhuizingen overleefd . Had een eettafel ook 15 jaar zeker maar niet meegenomen naar dit huis. Slaapbank zelfde verhaal. ook niet meegenomen
ah coolquote:Op zondag 29 mei 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had twee appartementen in Boedapest. Het ene appartement leuk op een kutplek. Het andere appartement kut op een leuke plek. Nu heb ik een leuk appartement op een rustige plek aan het stadspark.
Vind dat best lang voor goedkope rommelquote:Op zondag 29 mei 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oude kledingkast is al twintig jaar oud denk ik maar die staat bij m'n ouders.
Ja het is echt drie keer niks ook.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat best lang voor goedkope rommel
Hier is dat huis gekocht trouwens, tenminste dat las ik uit een berichtje maar niemand durft te vragen hoe dat nou precies zit, stelletje nozemsquote:Op zondag 29 mei 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets duurder.Maar dit appartement krijgt bijna alleen maar tienen.
Tofquote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is dat huis gekocht trouwens, tenminste dat las ik uit een berichtje maar niemand durft te vragen hoe dat nou precies zit, stelletje nozems![]()
Kabouterhuisje nog niet.
Haags is traag vandaagquote:Op zondag 29 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer @:Haags
Hoewel het je volgens mij niet meer zo boeit
Dat weet ik niet, dit is al te vaag voor woorden, laat staan dat daar een bod op is gedaan, mijn laatste gesprek zelf met de eigenaar was dat hij er nog niet uit wilde maar als een ander op zijn beurt gaat strooien met gecombineerde boden dan weet ik het zo net nog niet, voelt niet prettig zo uit mijn handen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofWanneer krijg je duidelijkheid over het kabouterhuisje?
Hmm, klinkt rommeligquote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dit is al te vaag voor woorden, laat staan dat daar een bod op is gedaan, mijn laatste gesprek zelf met de eigenaar was dat hij er nog niet uit wilde maar als een ander op zijn beurt gaat strooien met gecombineerde boden dan weet ik het zo net nog niet, voelt niet prettig zo uit mijn handen.
Leukquote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zo leuk, een jongetje wat ik heel lang op de groep heb gehad is nu een jongen van 15 en hij heeft net 3 jaar getekend bij Sparta. Voetbal was toen al helemaal zijn ding en ik denk en hoop dat hij nog ver gaat komen.
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukDe toekomstige Marco van Basten?
Nickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |