bra resaquote:Op zondag 29 mei 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Net de daghap op, op de boot naar Zweden. Maat is ff ijsje halen of koffie. Het is beter weer dan gisteren
Ja zeker wel hoorquote:
bedrijfsanalistserpentquote:Op zondag 29 mei 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben nu geen managerja die pasta chef maar dit is niet wat hij wilt al is het nu erg rustig nog
Nog steeds oorpijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
De @:ama's samen met mijn oor buitengezet
Wat was de daghapquote:Op zondag 29 mei 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Net de daghap op, op de boot naar Zweden. Maat is ff ijsje halen of koffie. Het is beter weer dan gisteren
Dat mag ook wel een keer tijd worden zeg.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Morgen nog vijftien graden en daarna weer een beetje warmte.
Waarom heb je het elke dag over Ama's borsten.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
De @:ama's samen met mijn oor buitengezet
de wat?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom heb je het elke dag over Ama's borsten.
Dit is wel waar ja.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt alles wordt hier geseksualiseerd![]()
pubers
die nieuwe?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
Morgen Fantastic Beasts genot op HBO @:cherrylips
Wie heeft het hier nou telkens over borsten.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
pubers
Ja, wie?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie heeft het hier nou telkens over borsten.
EttovandeBillenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben niet eens een 'borstenman'... nooit geweest.
Kijk toch liever ooit in de bioscoop. Als vriendin en ik eens tegelijk kunnen.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
Morgen Fantastic Beasts genot op HBO @:cherrylips
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
pubers
zuchtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
Die platgeslagen vleesvlinder zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zuchttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Die platgeslagen vleesvlinder zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
die is ook mooiquote:
Zelf gemaakt, niet van een schimmige Indiërquote:
Nou dat gaat wel ver, maat voor 14 euro is het goed binnen te houdenquote:
Zat er van die rare fantasiebesrommel bij?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat gaat wel ver, maat voor 14 euro is het goed binnen te houden
Heh?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat er van die rare fantasiebesrommel bij?
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rode rommel die Ikea overal bij kwakt.
Die maken toch meubels van goedkoop hout en karton?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die rode rommel die Ikea overal bij kwakt.
gatsiequote:Op zondag 29 mei 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij gemalen billyboekenkastmaker.
Ookquote:Op zondag 29 mei 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maken toch meubels van goedkoop hout en karton?
En paardenballen toch ook?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OokMaar ze verkopen ook eetbare dingen van karton en gemalen Chinees.
oh beter?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een ander appartement in Boedapest geboekt.
Wat is heel lang?quote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
mijn ikea meubelen gaan echt al heel lang mee
kledingkast al ruim 15 jaar denk ik. 2 verhuizingen overleefd . Had een eettafel ook 15 jaar zeker maar niet meegenomen naar dit huis. Slaapbank zelfde verhaal. ook niet meegenomenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is heel lang?
Ik heb een tweedehands salontafel van Ikea omdat ik hem nieuw te duur vond
Ik had twee appartementen in Boedapest. Het ene appartement leuk op een kutplek. Het andere appartement kut op een leuke plek. Nu heb ik een leuk appartement op een rustige plek aan het stadspark.quote:
Mijn oude kledingkast is al twintig jaar oud denk ik maar die staat bij m'n ouders.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kledingkast al ruim 15 jaar denk ik. 2 verhuizingen overleefd . Had een eettafel ook 15 jaar zeker maar niet meegenomen naar dit huis. Slaapbank zelfde verhaal. ook niet meegenomen
ah coolquote:Op zondag 29 mei 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had twee appartementen in Boedapest. Het ene appartement leuk op een kutplek. Het andere appartement kut op een leuke plek. Nu heb ik een leuk appartement op een rustige plek aan het stadspark.
Vind dat best lang voor goedkope rommelquote:Op zondag 29 mei 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oude kledingkast is al twintig jaar oud denk ik maar die staat bij m'n ouders.
Ja het is echt drie keer niks ook.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat best lang voor goedkope rommel
Hier is dat huis gekocht trouwens, tenminste dat las ik uit een berichtje maar niemand durft te vragen hoe dat nou precies zit, stelletje nozemsquote:Op zondag 29 mei 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets duurder.Maar dit appartement krijgt bijna alleen maar tienen.
Tofquote:Op zondag 29 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is dat huis gekocht trouwens, tenminste dat las ik uit een berichtje maar niemand durft te vragen hoe dat nou precies zit, stelletje nozems![]()
Kabouterhuisje nog niet.
Haags is traag vandaagquote:Op zondag 29 mei 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer @:Haags
Hoewel het je volgens mij niet meer zo boeit
Dat weet ik niet, dit is al te vaag voor woorden, laat staan dat daar een bod op is gedaan, mijn laatste gesprek zelf met de eigenaar was dat hij er nog niet uit wilde maar als een ander op zijn beurt gaat strooien met gecombineerde boden dan weet ik het zo net nog niet, voelt niet prettig zo uit mijn handen.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofWanneer krijg je duidelijkheid over het kabouterhuisje?
Hmm, klinkt rommeligquote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dit is al te vaag voor woorden, laat staan dat daar een bod op is gedaan, mijn laatste gesprek zelf met de eigenaar was dat hij er nog niet uit wilde maar als een ander op zijn beurt gaat strooien met gecombineerde boden dan weet ik het zo net nog niet, voelt niet prettig zo uit mijn handen.
Leukquote:Op zondag 29 mei 2022 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zo leuk, een jongetje wat ik heel lang op de groep heb gehad is nu een jongen van 15 en hij heeft net 3 jaar getekend bij Sparta. Voetbal was toen al helemaal zijn ding en ik denk en hoop dat hij nog ver gaat komen.
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukDe toekomstige Marco van Basten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |