SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Chisinau is wel euhm een bijzondere stad.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ga ook echt wel weer veel weg als ik klaar ben met mijn zaakjes hoor, maar eerst weekendje Chisinau en twee weekjes Spanje, en misschien nog een weekje Schotland in het najaar.
Ja een hoop armoede en gribusbende maar ik neem asperges meequote:Op zondag 29 mei 2022 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Chisinau is wel euhm een bijzondere stad.
Heb ik in ieder geval niet meer het excuus dat ik materiaal moet gaan halenquote:
nee idd.denk dat dit ook makkelijker isquote:Op zondag 29 mei 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik in ieder geval niet meer het excuus dat ik materiaal moet gaan halen
Wel interessant en veel oude sovjetmeukjes. Maar niet echt gezellige pleinen vol terrassen enzo (daar hebben ze natuurlijk sowieso al geen geld voor) dus wat dat betreft mist het wel echt wat sfeer. Of iig ik kon het niet vinden. De reis door Moldavie zelf vond ik dan wel weer heel tof.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een hoop armoede en gribusbende maar ik neem asperges mee
Typisch, hoorde laatst van iemand die daar is opgegroeid dat ze op haar 18e maar een droom had en dat was een kopje koffie drinken op een zonnige zondag op een terras.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel interessant en veel oude sovjetmeukjes. Maar niet echt gezellige pleinen vol terrassen enzo (daar hebben ze natuurlijk sowieso al geen geld voor) dus wat dat betreft mist het wel echt wat sfeer. Of iig ik kon het niet vinden. De reis door Moldavie zelf vond ik dan wel weer heel tof.
Moet ik alleen nog wel gaan verzinnen wat ik met de vloer doequote:Op zondag 29 mei 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee idd.denk dat dit ook makkelijker is
hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik alleen nog wel gaan verzinnen wat ik met de vloer doe
Dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Typisch, hoorde laatst van iemand die daar is opgegroeid dat ze op haar 18e maar een droom had en dat was een kopje koffie drinken op een zonnige zondag op een terras.
Ik vond het best een coole stad.quote:Op zondag 29 mei 2022 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een hoop armoede en gribusbende maar ik neem asperges mee
Nou dat stuk is nu nog een braak liggen stuk grond (of meer een paardenbloemenveld momenteelquote:
misschien van die kunstof terras tegels? maar geloof dat je het in de vloer moet schroeven ook?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat stuk is nu nog een braak liggen stuk grond (of meer een paardenbloemenveld momenteel), moet wel wat op de grond komen, wilde eerst een soort vlonder maken
Levert wel een soort levenslange dankbaarheid en vreugde op nu ze hier in het rijke westen zijn, die kijken hun ogen dagelijks uit.quote:
Maar ook gezellig?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best een coole stad.
is ook leuk dat ruige en ongereptequote:Op zondag 29 mei 2022 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel interessant en veel oude sovjetmeukjes. Maar niet echt gezellige pleinen vol terrassen enzo (daar hebben ze natuurlijk sowieso al geen geld voor) dus wat dat betreft mist het wel echt wat sfeer. Of iig ik kon het niet vinden. De reis door Moldavie zelf vond ik dan wel weer heel tof.
We gaan het zien, sowieso wel lekker om weer eens van de gebaande paden af te wandelen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het best een coole stad.
Ja naja het zijn wel flinke golddiggers. Maar ja wie kan ze dat kwalijk nemen.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levert wel een soort levenslange dankbaarheid en vreugde op nu ze hier in het rijke westen zijn, die kijken hun ogen dagelijks uit.
Mja voor die tegels zul je dan toch iets van een frame moeten maken, ga ik wel een keertje verzinnen wanneer ik er zin in heb danquote:Op zondag 29 mei 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien van die kunstof terras tegels? maar geloof dat je het in de vloer moet schroeven ook?
Ligt er een beetje aan. Wij kwamen er met iemand die er al 5 jaar woonde en dan kwam je op plekken waar het wel gezellig was. Als gewone toerist was je daar niet zo snel gekomen denk ik.quote:
Volgens mij heb je er een ingang dus dan vind je je weg vanzelf wel.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan het zien, sowieso wel lekker om weer eens van de gebaande paden af te wandelen.
Op zich, het zijn net slakken op warm vochtig beton.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja het zijn wel flinke golddiggers. Maar ja wie kan ze dat kwalijk nemen.
Ga je er per ongeluk op staan en dan 'squish'quote:Op zondag 29 mei 2022 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich, het zijn net slakken op warm vochtig beton.
Next.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er per ongeluk op staan en dan 'squish'
Dat zal zeker hebben gescheeld, plus ik was er twee keer op doorreis. En idd qua sovjetmeukjes vond ik het ook heel tof, heb daar ook geslapen in het meest slechtste en lelijkste hotel ever maar ik vond dat juist fantastisch.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Wij kwamen er met iemand die er al 5 jaar woonde en dan kwam je op plekken waar het wel gezellig was. Als gewone toerist was je daar niet zo snel gekomen denk ik.
Ik hou wel van brutalistische architectuur en dan zit je daar wel goed met die sovjetgebouwen.
[..]
Volgens mij heb je er een ingang dus dan vind je je weg vanzelf wel.
quote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Gooit een een handjevol baby rode panda's in bals slaapmondje.
En sliep het een beetje?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal zeker hebben gescheeld, plus ik was er twee keer op doorreis. En idd qua sovjetmeukjes vond ik het ook heel tof, heb daar ook geslapen in het meest slechtste en lelijkste hotel ever maar ik vond dat juist fantastisch.
Hotel cosmos
[ afbeelding ]
Vergane glorie.
Volgens mij was daar weinig glorie om te vergaanquote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal zeker hebben gescheeld, plus ik was er twee keer op doorreis. En idd qua sovjetmeukjes vond ik het ook heel tof, heb daar ook geslapen in het meest slechtste en lelijkste hotel ever maar ik vond dat juist fantastisch.
Hotel cosmos
[ afbeelding ]
Vergane glorie.
De EBI in Vught zit er nog vriendelijker en gezelliger uit.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hotel cosmos
[ afbeelding ]
Vergane glorie.
Lol super ouderwetste kamers en ik durfde eerst niet echt het balkon op. En de ontbijtzaal was ook alsof je een eeuw terug in de tijd stapte.quote:
Jawel joh, de entree ook, je ziet gelijk voor je hoe het vroeger echt heel luxe moet zijn geweest.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was daar weinig glorie om te vergaan
Aanradertje. Maar ik denk dat jouw slakje daar haar neus voor ophaalt.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De EBI in Vught zit er nog vriendelijker en gezelliger uit.
Inmiddels liggen er wel wat erwtjes onder ben ik bang.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aanradertje. Maar ik denk dat jouw slakje daar haar neus voor ophaalt.
Was het zo'n prestige projectje waarbij ze er bakken met geld tegenaan smeten terwijl de mensen die het moesten bouwen amper genoeg te eten hadden?quote:Op zondag 29 mei 2022 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
Jawel joh, de entree ook, je ziet gelijk voor je hoe het vroeger echt heel luxe moet zijn geweest.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het zo'n prestige projectje waarbij ze er bakken met geld tegenaan smeten terwijl de mensen die het moesten bouwen amper genoeg te eten hadden?
Ja een beetje als die metro stations in Moskou, over de top decadent terwijl de mensen omkwamen van de hongerquote:Op zondag 29 mei 2022 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Maar ik stel me wel voor dat het ooit echt een hoogtepunt van de stad is geweest waar alleen de mensen met geld konden slapen.
Het begint te regenenquote:Op zondag 29 mei 2022 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben even naar F1 aan het kijken. Mis US eigenlijk daar op een bootje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |