Fleckenquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Dit zou ik toch wel zo vreselijk kut vinden
Dan nog liever Flecken
Flekken maar verder eens met je eens, Cillessen wel een goeie keeper maar zo'n jankhoofd en ook alweer 33, Flekken 28 dus lijkt me een beter idee.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja heet die anders?
Die keeper die door Van Gaal uit het niets werd opgeroepen
Gudelj zal ook wel voor een redelijk bedrag weg mogen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:38 schreef -XOR- het volgende:
Cillessen, kom op man, hoe fantasieloos. Had een jaar geleden Vandevoordt gehaald en je had een mooie keeper om mee verder te bouwen. Dit is toch geen scouting
Wat een debiel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Noa Lang: ’Mensen komen naar stadion voor jongens als ik’
[..]
[..]![]()
![]()
als het nu niet lukt is die Lenderink af dus ze zal het nu wel doordrukken, was echt dom Neres te laten gaan zonder hem vast te leggenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of het nu wel lukt, het bod zal niet veel veranderd zijn.
Want? Bergwijn is toch nog de vervanger van Neres?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn incoming zal wel Anthony outgoing betekenen?
Dure bankzitter dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Bergwijn is toch nog de vervanger van Neres?
In theorie zal Tadic vanwege z'n leeftijd steeds minder minuten kunnen maken en vaker in de spits spelen i.p.v. linksbuiten. Nu alleen de praktijk nog... want Tadic kennende wil hij altijd alles spelenquote:
De hoop is gevestigd op Dortmund en Bayern.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haller gaan ze toch gewoon verkopen als ze slim zijn.
Neem aan dat het bod lager is dan het laatste bod uit de winter. De beste man heeft een half jaar op de bank gezeten, wil zelf graag weg en toch weer 6 maanden minder restant contract.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of het nu wel lukt, het bod zal niet veel veranderd zijn. Veel geld maar goed voor minder ga je ze niet vinden. 5-jarig contract klinkt wel goed met het oog op evt. doorverkoop.
En hij is er met Ajax al uit dus tussen de 20-25 moet te doen zijn, ik had niet verwacht dat ze hem nog in dit financiële jaar zouden halen, al is het nog niet afgerond uiteraard dus kan nog juli worden voor het rond is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:20 schreef manny het volgende:
[..]
Neem aan dat het bod lager is dan het laatste bod uit de winter. De beste man heeft een half jaar op de bank gezeten, wil zelf graag weg en toch weer 6 maanden minder restant contract.
Is dit al 'breaking'? Begint ondertussen meer traditie te worden..quote:
Mike Verweij is een parodie op een journalist.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is dit al 'breaking'? Begint ondertussen meer traditie te worden..
Telegraaf hè, die proberen altijd van niets iets te maken en Mike moet het van z'n primeurtjes hebben al is dat misschien met Schreuder nu weer wat beter voor ze qua inside infoquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is dit al 'breaking'? Begint ondertussen meer traditie te worden..
Omdat je er nu nog een paar centen voor kan krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haller gewoon houden en wat meer roteren voorin is de beste optie.
Haller zijn statistieken zijn meer dan uitstekend waarom moet die nu weer verkocht worden
30 of meer zou ik het wel doen, niet dat ik hem niet goed genoeg vind maar je moet wel ook naar de handel kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou Haller alleen deze zomer verkopen als je er daadwerkelijk 35-40 miljoen voor krijgt.
Denk dat je blij mag zijn als hij 20 miljoen oplevert en ook voor dat bedrag zou ik hem laten gaan (en Brobbey vastleggen). Haller heeft ook weinig restwaarde voor zijn toekomstige club (is nu bijna 28) dus die gaan er ook geen kapitalen aan uitgeven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
30 of meer zou ik het wel doen, niet dat ik hem niet goed genoeg vind maar je moet wel ook naar de handel kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |