niksquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
Ga nooit naar zo'n finale.... kost handen vol geld voor ...?
Vond het een goede coach bij het NL-elftalquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was zelfs een tijdje coach en een tijdje Uefa of was het Fifa
dat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
die mensen zijn echt voor niks gekomen
Naar Parijs reizen, minstens 2 uur wachten, en dan in je hotel moeten kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
die mensen zijn echt voor niks gekomen
Ik geef hem soms wel eens gelijk hoor met zn opmerkingen over regels etcquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het een goede coach bij het NL-elftal
Meestal zelfsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef hem soms wel eens gelijk hoor met zn opmerkingen over regels etc
Ík was eens in Valencia .. Bleek dat PSV daar tegen ze moest spelen .. dacht doe eens gek en ging naar de fanshop en kocht een kaartje eretribune .. 30¤ .. na de 1e helft dacht ik .. hmm ik kijk liever via de tv .. vind het maar matig .. dus terug hotel .. zapp zapp zapp zapp zapp zapp zapp... kut geen 2e helft gevonden ///quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar Parijs reizen, minstens 2 uur wachten, en dan in je hotel moeten kijken.
Hebben ze weer goed geregeld daar
Das helemaal zuur als je zo verkeerd kiestquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ík was eens in Valencia .. Bleek dat PSV daar tegen ze moest spelen .. dacht doe eens gek en ging naar de fanshop en kocht een kaartje eretribune .. 30¤ .. na de 1e helft dacht ik .. hmm ik kijk liever via de tv .. vind het maar matig .. dus terug hotel .. zapp zapp zapp zapp zapp zapp zapp... kut geen 2e helft gevonden ///
Die hadden ze al voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nou Liverpool, kom op , minimaal een verlenging
Hala Madridquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nou Liverpool, kom op , minimaal een verlenging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |