Ik zei het om 12 uur snachts voor de stijging, maar die posts zijn verwijderdquote:Op maandag 30 mei 2022 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd zo bijzonder dat jij achteraf komt vertellen wat je hebt gedaan ipv vooraf aan te kondigen wat je plan is.
Als je naar vaak genoeg iets roept heb je altijd wel een keer achteraf gezien gelijk gehad. Tegenover deze staan shills van coins als Luffy en Tenshi en niet te vergeten iets over de "superveilige stablecoin TerraUSD".quote:Op maandag 30 mei 2022 11:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zei het om 12 uur snachts voor de stijging, maar die posts zijn verwijderd
Het eerste wat ik dacht bij het concept van NFT's was denken aan PostNL dat ze nu weer een poging kunnen doen met wat ze eerder hebben geprobeerd; een e-mail verzenden betaald maken...quote:
Ik verwacht dat heel juni bullish zal zijn. Hierbij zal BTC, Luffy en Tenshi gaan knallen. 50% van UST had ik redelijk op tijd weggehaald.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:38 schreef recursief het volgende:
[..]
Als je naar vaak genoeg iets roept heb je altijd wel een keer achteraf gezien gelijk gehad. Tegenover deze staan shills van coins als Luffy en Tenshi en niet te vergeten iets over de "superveilige stablecoin TerraUSD".
Hadden ze het maar op de blockchain moeten zetten dan konden ze het niet verwijderenquote:
Een fok mod die aan ponzi promotie doet.quote:
Ik doe enkel een constateringquote:Op maandag 30 mei 2022 20:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Een fok mod die aan ponzi promotie doet.
Volgens mij zitten we inmiddels wel op een hele erge dieptepunt..
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:02 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
200 coins en er elke week wel 1 kwijt raken![]()
Of wall street vrij waardoor alles niet naar beneden getrokken wordt...quote:Op maandag 30 mei 2022 23:23 schreef Ronald het volgende:
Pamp eet, de juni bull maand is vroeg begonnen
True story, ik zei er wat naars over en dat is ook wegquote:Op maandag 30 mei 2022 11:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zei het om 12 uur snachts voor de stijging, maar die posts zijn verwijderd
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:35 schreef YuckFou het volgende:
[..]
True story, ik zei er wat naars over en dat is ook weg
Dus je hebt een bijzonder hoog risico genomen door alles in een dip te kopen. Toevallig heeft Madelon Vos een DCA lopen van 20 maanden. Wat een veel lager risico was. En die staat zo'n beetje quitte.quote:
Beetje veel aannames van je.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dus je hebt een bijzonder hoog risico genomen door alles in een dip te kopen. Toevallig heeft Madelon Vos een DCA lopen van 20 maanden. Wat een veel lager risico was. En die staat zo'n beetje quitte.
Dat plaatje klopt dan wel weer. Je vind vooral jezelf ontzettend slim. In de praktijk blijkt dat alles mee te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |