abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204975578
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik hodl en blijf bijkopen totdat Bitcoin richting de nieuwe ATH gaat. Dan verkoop ik telkens bij iedere verdubbeling zo'n 35%.
Ok, mooi om te zien dat je iig ook denkt dat bitcoin wel boven de $250.000 komt.
pi_204975897
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoe bereken je dat, zeker met de vertekende Bitcoin dominance grafiek die ALLE altcoins meerekend?

Jammer dat je deze onjuiste conclusie trekt. Rekenkundig gezien klopt je conclusie simpelweg niet want je weet mijn portefeuille niet.
Je kan toch elke coin tegenover de BTC bekijken? Als er al geen markten zijn kan je ook nog bijvoorbeeld via coingecko of cmc de basecoin naar BTC zetten. Maak anders eens een screenshot van die 70 alts van je, dan zal ik je helpen. Ik durf te wedden dat in 2022 bijna al je alts hebben verloren tegenover BTC

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2022 12:31:25 ]
pi_204981227
In jan 2022 had ik haast geen alts gekocht, ik koop nooit alts als bitcoin hoog staat.

Ik had o.a. lading fiat omdat ik altijd langzaam begin te verkopen als Bitcoin een nieuwe ATH begint te maken. Fiat heeft overigens in 2022 gewonnen van Bitcoin.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204981258
Het truukje doe ik straks voor de derde keer. Als het omhoog gaat stoppen met kopen van alts, langzaam terug naar fiat
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204981339
Ik had ook inderdaad geen inhoudelijk antwoord verwacht waar we eens kritisch naar konden kijken.

Voor wie doe je het eigenlijk? Sprookjes vertellen bedoel ik dan. Hier gelooft volgens mij niemand er meer in je verhaaltjes.
pi_204981396
Na Ripple nu Binance onder het vergrootglas van de SEC

https://www.bloomberg.com(...)orld-s-fifth-largest
pi_204981430
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik had ook inderdaad geen inhoudelijk antwoord verwacht waar we eens kritisch naar konden kijken.

Voor wie doe je het eigenlijk? Sprookjes vertellen bedoel ik dan. Hier gelooft volgens mij niemand er meer in je verhaaltjes.
Ik heb hier al vaker verteld dat dit mijn strategie is ( en geweest is) om altijd voorzichtig te zijn en crypto te verkopen als Bitcoin een nieuwe ATH behaald.

Dit ga ik weer opnieuw doen en wéér afbouwen als Bitcoin hier overheen gaat.

Hoe vaak moet ik herhalen dat ik altcoins vooral laag koop, zodra Bitcoin ook laag staat?

Op de eerste golf had ik vooral Dogecoin, daarna Shiba (ook al vaak gedeeld hier).

Voor de derde golf heb ik luffy en kishu klaarstaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 06-06-2022 23:30:39 ]
  maandag 6 juni 2022 @ 23:26:16 #233
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_204981441
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ok, mooi om te zien dat je iig ook denkt dat bitcoin wel boven de $250.000 komt.
Waarom denk je dat?
Ik verwacht dat totaal niet, maar ben wel geïnteresseerd in redenen waarom BTC nog zo'n grote stijging gaat maken.
pi_204981453
Het valt me op dat mensen nog steeds niet snappen dat je tijdelijk op de volatiliteit van altcoins kunt liften en dat als Bitcoin weer een nieuwe ATH maakt, je altijd altcoins moet afbouwen.
pi_204981471
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb hier al vaker verteld dat dit mijn strategie is ( en geweest is) om altijd voorzichtig te zijn en crypto te verkopen als Bitcoin een nieuwe ATH behaald.

Hoe vaak moet ik herhalen dat ik altcoins vooral laag koop, zodra Bitcoin ook laag staat?
Je kan eindeloos dingen herhalen. Het is ongeloofwaardig. Helemaal om wanneer je naar data gevraagd wordt je dit zal ontwijken en gewoon ergens anders over begint.

Wij geloven er niet in. Als je zelf blijft geloven dat je Bitcoin verslaat met je geweldige trades, dat al je alts het beter doen dan Bitcoin, dan doe je dit enkel voor jezelf hè. Niemand zit te wachten op de eindeloze stroom aan bagger hoe je verteld wat een geweldige trader jij wel niet bent. Hoe jij de markt verslaat etc.

Maar het maakt niet uit wat ik, of een ander zegt. Het zit in je persoonlijkheid blijkbaar. Als je het maar weet. Niemand zit hier op de eindeloze herhaling van de positieve resultaten van je te wachten
pi_204981479
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op de eerste golf had ik vooral Dogecoin, daarna Shiba (ook al vaak gedeeld hier).

Voor de derde golf heb ik luffy en kishu klaarstaan.
Vertel ons alles over je geweldige trades, je farms, je inzichten en je voorspellingen.

Het maakt me, net als alle andere users in dit topic, zielsgelukkig.

Echt.
pi_204981480
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:26 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ik verwacht dat totaal niet, maar ben wel geïnteresseerd in redenen waarom BTC nog zo'n grote stijging gaat maken.
Je kan de vraag ook omdraaien. Sinds het begin is er een duidelijke opgaande trend. Bitcoin hoeft trouwens niks te doen voor zo'n waardering, Het is een garantie dat de dollars in koopkracht zullen afnemen.
pi_204981482
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je kan eindeloos dingen herhalen. Het is ongeloofwaardig. Helemaal om wanneer je naar data gevraagd wordt je dit zal ontwijken en gewoon ergens anders over begint.

Wij geloven er niet in. Als je zelf blijft geloven dat je Bitcoin verslaat met je geweldige trades, dat al je alts het beter doen dan Bitcoin, dan doe je dit enkel voor jezelf hè. Niemand zit te wachten op de eindeloze stroom aan bagger hoe je verteld wat een geweldige trader jij wel niet bent. Hoe jij de markt verslaat etc.

Maar het maakt niet uit wat ik, of een ander zegt. Het zit in je persoonlijkheid blijkbaar. Als je het maar weet. Niemand zit hier op de eindeloze herhaling van de positieve resultaten van je te wachten
Zodra Bitcoin de 80.000 heeft gehaald ofzo komende 3/12 maanden, post ik hier wel mijn Kishu, Luffy waarde. Geen probleem.
pi_204981494
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zodra Bitcoin de 80.000 heeft gehaald ofzo komende 3/12 maanden, post ik hier wel mijn Kishu, Luffy waarde. Geen probleem.
Dat zeg ik, niemand zit er op te wachten. Behalve de prins lees ik net. Maar ik zal je verklappen dat hij je eigenlijk in de maling neemt
pi_204981499
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:36 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat zeg ik, niemand zit er op te wachten. Behalve de prins lees ik net. Maar ik zal je verklappen dat hij je eigenlijk in de maling neemt
Aan de ene kant wil je wél mijn trades weten, aan de andere kant wéér niet :D
  maandag 6 juni 2022 @ 23:43:39 #241
136343 BasEnAad
pi_204981539
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je kan de vraag ook omdraaien. Sinds het begin is er een duidelijke opgaande trend. Bitcoin hoeft trouwens niks te doen voor zo'n waardering, Het is een garantie dat de dollars in koopkracht zullen afnemen.
Mijn geld zit in aandelen, niet in dollars of euro's. Jij zegt dat BTC in een opgaande trend zit, als valuta dus totaal ongeschikt, alleen als investering interessant. Daarom wil ik weten waarom Bitcoin nog veel meer waard gaat worden, ik zie het niet.
pi_204981585
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Mijn geld zit in aandelen, niet in dollars of euro's. Jij zegt dat BTC in een opgaande trend zit, als valuta dus totaal ongeschikt, alleen als investering interessant. Daarom wil ik weten waarom Bitcoin nog veel meer waard gaat worden, ik zie het niet.
Bitcoin kan nog van alles worden. Op dit moment is het het meest decentrale en veilige computernetwerk dat er is. Iedereen kan meedoen, niemand kan het uitzetten. Bijna 100% uptime.

Op dit moment zou je het denk ik digitaal goud kunnen benoemen. Met een paar verschillen:

makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er überhaupt in omloop is.

Nu is men nog huiverig voor digitaal geld. Het is niet tastbaar. Straks komen de CDBC's wat de adoptie van digitaal geld (geforceerd) zal versnellen. En dan zal men doorhebben dat Bitcoin vrij is van politiek, landsgrens of wat voor beperkingen dan ook. Het is een kwestie van tijd dat beleidsmakers fouten maken, of restricties opleggen waardoor Bitcoin een beter alternatief zal zijn.

De ontwikkelingen staan niet stil. Lightning heeft goede papieren om meer en snellere betalingen mogelijk te maken.

En dan, zoals gezegd. Van fiat weet je zeker dat de koopkracht zal afnemen. De inflatie van Bitcoin zal alleen maar lager worden.

Zomaar wat dingen... Maar als je het niet ziet, even goede vrienden. Ik moet je ook niet overtuigen. Dat zou je positie als investeerder zwak maken zoals je weet. Je moet vooral doen waar je zelf in geloofd

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2022 00:01:39 ]
pi_204981604
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Bitcoin kan nog van alles worden. Op dit moment is het het meest decentrale en veilige computernetwerk dat er is. Iedereen kan meedoen, niemand kan het uitzetten. Bijna 100% uptime.

Op dit moment zou je het denk ik digitaal goud kunnen benoemen. Met een paar verschillen:

makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er überhaupt in omloop is.

Nu is men nog huiverig voor digitaal geld. Het is niet tastbaar. Straks komen de CDBC's wat de adoptie van digitaal geld (geforceerd) zal versnellen. En dan zal men doorhebben dat Bitcoin vrij is van politiek, landsgrens of wat voor beperkingen dan ook. Het is een kwestie van tijd dat beleidsmakers fouten maken, of restricties opleggen waardoor Bitcoin een beter alternatief zal zijn.

De ontwikkelingen staan niet stil. Lightning heeft goede papieren om meer en snellere betalingen mogelijk te maken.

En dan, zoals gezegd. Van fiat weet je zeker dat de koopkracht zal afnemen. De inflatie van Bitcoin zal alleen maar lager worden.

Zomaar wat dingen... Maar als je het niet ziet, even goede vrienden.
Dan moet je ook de waarheid vertellen dat het alleen méér waard wordt vanwege de deflatie mechanisme, de inverse ponzi en hodlers scheme. Niet zozeer door adoptie want hier in Europa gebruiken wij Bitcoin nog steeds weinig in vergelijking tot ideal betalingen enz.
pi_204981616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dan moet je ook de waarheid vertellen dat het alleen méér waard wordt vanwege de deflatie mechanisme, de inverse ponzi en hodlers scheme. Niet zozeer door adoptie want hier in Europa gebruiken wij Bitcoin nog steeds weinig in vergelijking tot ideal betalingen enz.
Ok, je hebt me overtuigd. Ik ga nu allin op Kishu
pi_204981622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, je gaat wéér over naar het andere uiterste. Kun je misschien een strategie verzinnen waarbij je alle hulpmiddelen, tools, cryptos en andere investeringen gebruikt?
pi_204981624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter all-in kan gaan op Floopy en Shinkulu.
Kishu en Luffy zijn alweer zó 2021.
pi_204981629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter all-in kan gaan op Floopy en Shinkulu.
Kishu en Luffy zijn alweer zó 2021.
Je kunt het misschien niet hebben dat ik flink wat verdiend heb met ritjes met Dogecoin en Shiba en het aandurf het truukje met Luffy/Kishu te herhalen. Beter dan all-in gaan in Bitcoin en 20 jaar moeten wachten tot hetzelfde resultaat.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 00:10:24 #248
136343 BasEnAad
pi_204981641
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 23:55 schreef Roellie80 het volgende:

Zomaar wat dingen... Maar als je het niet ziet, even goede vrienden.
Ik begrijp je hele verhaal en ik bedank je voor je uitleg. Ik zie ook echt wel de waarde van Bitcoin zoals jij die omschrijft.

Alleen die laatste zin...
Je suggereert dat ik het niet zie. Noem mij heel ouderwets, maar hoe gaat een economie werken met constante deflatie?
pi_204981656
- zonde van de moeite -

[ Bericht 33% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-06-2022 11:26:31 ]
pi_204981662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 00:10 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Ik begrijp je hele verhaal en ik bedank je voor je uitleg. Ik zie ook echt wel de waarde van Bitcoin zoals jij die omschrijft.

Alleen die laatste zin...
Je suggereert dat ik het niet zie. Noem mij heel ouderwets, maar hoe gaat een economie werken met constante deflatie?
Dat laatste was letterlijk een reactie op jouw post. Je sloot af met "ik zie het niet". Zodoende :)

Bitcoin heeft op dit moment iets van 1.4% inflatie dacht ik. En dat zal langzaam minder worden. Deflatie is inderdaad niet wenselijk voor een economie.

Ik heb echt niet overal de antwoorden op. Er kan nog van alles gebeuren. Maar ook dat maakt de kans op een flink rendament ook groter. Misschien wordt het niks. Maar als het ook maar ergens een plekje zal krijgen, dan zijn er we er nog steeds vroeg bij. In vergelijking met veel financiële producten is Bitcoin nog maar klein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')