Bijna naar de cornervlag.quote:
Real heeft ook al heel wat kansen verkloot.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt ondertussen als een 'het kan nog een uur duren en Liverpool scoort nog niet'-wedstrijd
Gelukkig werd er wel telkens goed gevoetbald.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:32 schreef Em31 het volgende:
Ik was voor Feyenoord, Rangers en Liverpool
Het waren drie fantastische finales.
Ik hoop dat je bij het WK voor Senegal, Qatar en wat zit er nog meer bij ons in de poule bent.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:32 schreef Em31 het volgende:
Ik was voor Feyenoord, Rangers en Liverpool
Het waren drie fantastische finales.
Wil je morgen misschien voor Jai Hindley zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kom maar op
Ik kan niets beloven, maar ga mijn best doen.
Ik wacht even de volgende lichting Songfestivalliedjes af, dan hoor je van mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kom maar op
Voor alle F1 fans ben je morgen voor Charles Leclerc toch ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kom maar op
Ik weet niet waar je het over wilt hebben, maar ik heb het gezien. Daarna ook nog Neumatt, die me werd gepresenteerd met een gay hug thumbnail. Ik ben daar gevoelig voor. Anyway, door die serie geleerd dat Zwitserduits hier en daar best op Nederlands lijkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:01 schreef Meke het volgende:
JA HEARTSTOPPER IK MELD ME MET WIE KAN IK EROVER PRATEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wil je morgen misschien voor Jai Hindley zijn?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik wacht even de volgende lichting Songfestivalliedjes af, dan hoor je van mij.
Komt goed. Hindley dus morgen onderuit, ik ga juichen voor iedereen behalve Nederland en Leclerc ligt morgen in ronde 24 in de barrière.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor alle F1 fans ben je morgen voor Charles Leclerc toch ?
Dat is wel de beste instelling. Ik val soms alsnog even in slaap op dat soort momenten ook lekker.quote:Op zondag 29 mei 2022 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is zondag en daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten, dus ik ben nu al wakker.
Dat had ik ook liever gehad eigenlijk. Maar dat is me nog niet gelukt. Ik ben ook nog niet uit bed gekomen, daar had ik ook nog geen zin in.quote:Op zondag 29 mei 2022 07:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is wel de beste instelling. Ik val soms alsnog even in slaap op dat soort momenten ook lekker.
Maar in bed liggen is ook chill. Gewoon een beetje fokken, iets anders bekijken, de wereld overdenkenquote:Op zondag 29 mei 2022 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik ook liever gehad eigenlijk. Maar dat is me nog niet gelukt. Ik ben ook nog niet uit bed gekomen, daar had ik ook nog geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |