quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nachdem es nach seiner Stagiaire-Zeit bei Deceuninck – Quick-Step im letzten Herbst nicht mit einem Profi-Vertrag geklappt hat, nimmt Ruder-Ass Jason Osborne nun einen neuen Anlauf, um im Radsport durchzustarten. Wie der 28-Jährige gegenüber radsport-news.com bestätigte, wird er ab sofort für das Development-Team von Alpecin - Fenix an den Start gehen.
Fenomeen in de boot en fenomeen op Zwift Osborne mag het bij Alpecin gaan proberen.
Klopt, Wellens wint meerquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar wordt hij de opvolger van van Baarle genoemd, die kwaliteiten heeft Wellens toch niet echt, denk ik
(lol) om vervolgens geen enkele passende koers meer te rijden, want daar doen ze nooit aan mee.quote:
Misschien volgend jaar wel als ze degraderen.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
(lol) om vervolgens geen enkele passende koers meer te rijden, want daar doen ze nooit aan mee.
Tsja, die paar koersen in januari/februari is hij wel goed in ja. Maar rest van jaar valt het wel mee hoeveel hij wint eigenlijk.quote:
Wel van een appel en een ei naar een volwaardig salaris.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
(lol) om vervolgens geen enkele passende koers meer te rijden, want daar doen ze nooit aan mee.
Lotto, Wanty of Alpecin had beter gepastquote:Op maandag 13 juni 2022 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel van een appel en een ei naar een volwaardig salaris.
Helemaal mee eens maar als die geen concrete interesse hebben dan snap ik wel dat hij tot einde van 2024 bij BEX tekent.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lotto, Wanty of Alpecin had beter gepast
quote:Lilian Calmejane lijkt de eerste inkomende transfer van Intermarché-Wanty-Gobert te worden. Volgens welingelichte bronnen is hij mondeling rond met de World Tour-ploeg van de tandem Jean-François Bourlart-Hilaire Van der Schueren. De 29-jarige Fransman komt over van AG2R-Citroën, waarvoor hij de afgelopen vier jaar reed.
Project Bakelmans was ook niet volledig geslaagd. Al gaat het beter bij Calmejane beter dan met Jan toen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:30 schreef Mani89 het volgende:
Als Intermarche zelfs Calmejane weer aan de praat krijgt ga ik zelf brieven schrijven.
Kun jij dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:30 schreef Mani89 het volgende:
Als Intermarche zelfs Calmejane weer aan de praat krijgt ga ik zelf brieven schrijven.
Impliceer jij dat ik een NAC supporter ben?quote:
https://sporza.be/nl/2022(...)rgele~1655125577805/quote:Met zijn zes overwinningen heeft De Lie ook al de aandacht getrokken van de grote ploegen. Toch is hij niet van plan om Lotto-Soudal te verlaten, zelfs als het zijn WorldTour-licentie zou kwijtspelen.
"Ik wil blijven. Het is waar dat de WorldTour belangrijk is, maar je mag niet alleen daaraan denken. Je moet ook aan de groep denken en wat je ermee doet. Mijn besluit om ook de volgende twee jaar bij Lotto Soudal te blijven, is genomen."
Heeft samen met Weening bij Roompot gereden.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wellicht ook een kennis van Weening? Hij rijdt wel een sterk jaar, maar de stap van flink scoren op continentaal niveau naar WT-niveau blijft toch meestal te lastig.
Als ik het goed begrijp, blijft ook de wildcard-status nog in stand op basis van de punten die dit jaar behaald zijn. Nu Lotto zo op de brommer is, staan ze daar bovenaan. Zelfs bij degradatie zouden ze dan alsnog alles kunnen rijden in 2023. Daarna wordt het dan wel meer onzeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Lie gaat niet weg bij Lotto-Soudal als je hem moet geloven
[..]
https://sporza.be/nl/2022(...)rgele~1655125577805/
Prima renner voor DSM vanwege COOPERATION
Qua grote rondes heeft alleen nummer 20 een probleem voor volgend jaar ja. Maar nummer 18 en 19 hebben alleen volgend jaar zekerheid, terwijl ze voor 3 jaar buiten de WT vallenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, blijft ook de wildcard-status nog in stand op basis van de punten die dit jaar behaald zijn. Nu Lotto zo op de brommer is, staan ze daar bovenaan. Zelfs bij degradatie zouden ze dan alsnog alles kunnen rijden in 2023. Daarna wordt het dan wel meer onzeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |