Gister hoorde ik dat er een herhaling zou zijn dus ik zet om 8 uur op zaterdag de tv aan. Bleek het er niet te zijn, na ff op teletext gekeken te hebben kwam ik er achter dat het op zondag was. En vandaag dacht ik op een of andere manier dat het om 10 zou beginnen
. Fuck!
Weet iemand wanneer er nog eeen herhaling komt? En dan niet die docu die MJ himself heeft gemaakt....
quote:Er is nu een programma over MJ op Yorin wat al z'n operaties behandelt.
Op zondag 16 maart 2003 22:07 schreef The.PhantoM het volgende:
fuck alweer gemist!!!.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:14 schreef err het volgende:
Meesterlijk dit. Het is gewoon echt een kind van 12.
quote:lijkt me vrij duidelijk anders? Wat wilde je nog weten dan? Het ging hier om zijn gezicht.
Op maandag 17 maart 2003 00:24 schreef DuchessX het volgende:
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
Blijf zijn muziek van de Jackson 5 tot BAD goed vinden!!!
MJ was een groot artiest!!!
quote:allebei?
Op zondag 16 maart 2003 23:11 schreef MSXUser het volgende:[..]
Er is nu een programma over MJ op Yorin wat al z'n operaties behandelt.
(volgens hemzelf dan he)
quote:Ach het lijkt mij nogal duidelijk.
Op maandag 17 maart 2003 00:24 schreef DuchessX het volgende:
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
Hij is dus alleen maar gepest en dergelijke en heeft nooit van buitenaf het signaal gekregen dat het wel meevalt.
Dat heeft aan hem gevreten en daardoor is hij uiteindelijk waarschijnlijk zo geworden. Het is wel heel triest.
btw wat die reporter zei over dat die Jarvis [achternaam] door het beeld liep en dat MJ zich probeerde af te schilderen als een messias vond ik echt treurig gezegd van die vent. Iemand die nog zo vol jeugd zit denkt helemaal niet na maar wil gewoon geen oorlog. Dat was ook duidelijk te zien en de manier waarop hij dat uit zou zo kunnen overkomen maar het is echt onzin dat MJ denkt dat hij een messias is ofzo.
Er zit natuurlijk wel een steekje bij em los maar dat kan ook niet anders. Waar ik wel heel bang voor ben is dat hij er misschien wel een keer een eind aan maakt. Ik zou het een passend maar heel erg droevig einde vinden van een geweldige performer maar een heel vreemd mens.
Kom op zeg, dit is wel van zo'n laag niveau
Michael heeft minder operaties gedaan dan de meeste mensen beweren.
Pak maar eens een foto uit 1980. Maak met Photoshop zijn neus smal, een kuiltje in zijn kin en maak zijn huid wit.
Hij lijkt dan ineens ontzettend veel op hoe hij er nu uit ziet, alleen wat magerder. Dat komt dat toen hij vegetarier werd sterk vermagerde.
Ik erger me ook aan zijn bij-naam 'JACKO', toon wat respect voor hem en zijn familie het is JACKSON.
Tja...
quote:Hoezo? Dr werd toch behoorlijk objectief op ingegaan. Het is een misvatting om uit te gaan van de veronderstelling dat er geen concensus over schoonheid zou bestaan. Die is er namelijk wel. Smaak vindt alleen plaats in de marge. In objectieve zin kun je stellen dat symmetrie aantrekkelijk wordt gevonden. De chirurg (die dan toch als deskundig mag worden gezien) legde netjes uit dat de bovenste helft van zijn gezicht duidelijke vrouwelijke trekken heeft gekregen en dat zijn ogen onrealistisch groot zijn en dat de onderste helft met de sterk geprononceerde kin onmiskenbare mannelijkheid uitstraalt. Die 2 gaan niet samen in 1 gezicht. Klopt ook, want de natuur heeft het niet zo bepaald. Dat is bepaald in de spreekkamer van een plastisch chirurg. Hoe dan ook, Michael zit nu dus met een onnatuurlijk gezicht, en dat wordt over het algemeen als onaantrekkelijk ervaren.
Op maandag 17 maart 2003 20:34 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik vond die documentaiere over zijn gezicht walgelijkDan zit daar zo'n plastisch chirurg (?) professioneel het gezicht van Michael Jackson te ontleden om te vermelden dat hij hoogst onaantrekkelijk is geworden.
Kom op zeg, dit is wel van zo'n laag niveau
Laat die man toch met rust. En iedereen hard schreeuwen. Hij is gestoord er zit een steekje los. Ja vind je het gek. Wij als mens hebben hem zo gemaakt. Wij willen alles weten. Die man is voor zijn doen normaal. Hij is gelukig in z,n pretpark. Hij is gelukkig met kleine kinderen om hem heen. Niet zo gek. Want die hebben geen voor oor delen!!!! Maar volwassene wel. En meteen als je met kleine kinderen om gaat. Ben je pedo. Kom op zeg. Die man is zelf nog kind. Hij wil kinderen nooit het zelfde aan doen. Als wat hem gebeurd is! Dus denk maar niet dat hij kinderen op welke manier kwaat wil doen. Daar durf ik m,n hand voor in het vuur te stoppen!!!!!!
quote:Ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. Er is idd wetenschappelijk aangetoond dat bepaalde gezichtseigenschappen universeel als aantrekkelijk gezien worden. Bij Michael Jackson zijn de verhouding kwijtgeraakt.
Op dinsdag 18 maart 2003 00:45 schreef Argento het volgende:[..]
Hoezo? Dr werd toch behoorlijk objectief op ingegaan. Het is een misvatting om uit te gaan van de veronderstelling dat er geen concensus over schoonheid zou bestaan.
...
Michael zit nu dus met een onnatuurlijk gezicht, en dat wordt over het algemeen als onaantrekkelijk ervaren.
Wat ik stuitend vind aan het programma, is dat iemand, met een duidelijk probleem, professioneel voor de hele wereld belachelijk wordt gemaakt. Hij weet dat hij een probleem heeft en wij weten het. Het is toch absurd dat mensen daar nog een slaatj uit moeten slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |