abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9159757
Nog even voor de duidelijkheid; vanavond om 20:00 op Yorin de herhaling en om 23:00 Michael Jackson's face, over hoe z'n gezicht in de loop der jaren is veranderd...
  zondag 16 maart 2003 @ 21:07:26 #177
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9164049
Hij komt toch best sympathiek over. Lichtelijk verdoofd misschien maar niet zo superweird.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_9164496
2e x kijken, blijft leuk
pi_9165341
Yep, ik blijf het ook een zeer boeiend figuur vinden. Het enige wat ik zie aan die man is dat hij zich als een kind gedraagt dat toevallig meer dan een miljard dollar heeft en doet wat hij leuk vindt.
  zondag 16 maart 2003 @ 22:07:24 #180
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_9165888
fuck alweer gemist!!!. Na de eerste keer kreeg ik van mensen van alles te horen over een boeiend interview met Michael Jackson op tv. Dus ik al balen dat ik het niet gezien had.

Gister hoorde ik dat er een herhaling zou zijn dus ik zet om 8 uur op zaterdag de tv aan. Bleek het er niet te zijn, na ff op teletext gekeken te hebben kwam ik er achter dat het op zondag was. En vandaag dacht ik op een of andere manier dat het om 10 zou beginnen . Fuck!

Weet iemand wanneer er nog eeen herhaling komt? En dan niet die docu die MJ himself heeft gemaakt....

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 16 maart 2003 @ 22:14:38 #181
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_9166117
Meesterlijk dit. Het is gewoon echt een kind van 12.
pi_9166139
Volgens mij was dit al de tweede keer dat dit interview werd uitgezonden... Het tweede deel, door Michaels eigen mensen opgenomen dus, komt op Yorin op 13 april. Het heet "Michael Jackson Take 2: The Interview They Wouldn't Show You."
Ik heb al wat voorstukjes gezien, waar die interviewer zegt tegen Michael:"Ik vind je zo goed omgaan met je kinderen, het ontroert me, ik moet er bijna van huilen".
Nou vraag ik je! En dit was op het einde van het interview, dus toen die interviewer duidelijk al de pik had op Michael. Ik hoorde ook dat Madonna ook een interview met hem wilde doen maar die heeft het afgezegd. Tevens heeft de schoonzus van Diana, Fergie, verklaard dat die Martin Bashir Diana heeft gepushed om bepaalde dingen toch te zeggen tijdens het interview die ze allemaal niet wilde zeggen.
Zo, dit heb ik allemaal even van het internet geplukt. Ik heb even wat gezocht en ik kwam op wat leuke pagina's uit.
www.m-jackson.com
www.mjboard.com
www.planetjackson.com
Is wel geinig om te bekijken...
  zondag 16 maart 2003 @ 23:11:38 #183
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9167679
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:07 schreef The.PhantoM het volgende:
fuck alweer gemist!!!.
Er is nu een programma over MJ op Yorin wat al z'n operaties behandelt.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9167762
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:14 schreef err het volgende:
Meesterlijk dit. Het is gewoon echt een kind van 12.
#geen
  maandag 17 maart 2003 @ 00:12:11 #185
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9168949
Damn dat gezicht
pi_9169237
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
#geen
  maandag 17 maart 2003 @ 00:27:57 #187
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9169288
quote:
Op maandag 17 maart 2003 00:24 schreef DuchessX het volgende:
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
lijkt me vrij duidelijk anders? Wat wilde je nog weten dan? Het ging hier om zijn gezicht.
pi_9171428
Goh. Michael Jackson bleek waarempel menselijke trekjes te hebben.
  maandag 17 maart 2003 @ 07:05:32 #189
39852 -TRIP-
Slaap zacht...
pi_9171432
Mooi verwoord in de face docu... Michael is van een mooie aantrekkelijke jongen in een lelijke blanke vrouw veranderd...

Blijf zijn muziek van de Jackson 5 tot BAD goed vinden!!!

MJ was een groot artiest!!!

[b]I Just Love To Trip[/b] | [url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Trip%20Tucker%20III&acceptadult=true][b]Mijn DVD Collectie[/b][/url] | [b]Let's All Trip Together![/b]
  maandag 17 maart 2003 @ 08:20:25 #190
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9171718
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:11 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Er is nu een programma over MJ op Yorin wat al z'n operaties behandelt.

allebei?

(volgens hemzelf dan he)

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 maart 2003 @ 13:40:06 #191
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_9178207
Wat een engert is het he.. dat hood...
Maar z'n nummers waren wel goed altijd maar het is echt een ziek mannetje..
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
  maandag 17 maart 2003 @ 19:25:16 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_9186965
quote:
Op maandag 17 maart 2003 00:24 schreef DuchessX het volgende:
Ach het lijkt mij nogal duidelijk.
Die man heeft gewoon geen jeugd gehad en omdat hij nu tijd en het geld heeft wil hij een soort 2de jeugd voor zichzelf creeën.
Daarnaast is die jongen altijd gepest door zijn vader. Normaal heeft dat al impact op een jongen omdat het zijn eigen vader is maar hij heeft nooit iets anders gehoord behalve van de mensen om hem heen. Echter dat was altijd close familie en vrienden en dergelijke.
Hij heeft bijvoorbeeld nooit iets van een vriendinnetje gehad ofzo. Is nooit geconfronteerd geweest met iemand die hem echt aantrekkelijk vond om hoe hij eruit zag en niet om zijn geld of beroemdheid of iets dergelijks.

Hij is dus alleen maar gepest en dergelijke en heeft nooit van buitenaf het signaal gekregen dat het wel meevalt.
Dat heeft aan hem gevreten en daardoor is hij uiteindelijk waarschijnlijk zo geworden. Het is wel heel triest.

btw wat die reporter zei over dat die Jarvis [achternaam] door het beeld liep en dat MJ zich probeerde af te schilderen als een messias vond ik echt treurig gezegd van die vent. Iemand die nog zo vol jeugd zit denkt helemaal niet na maar wil gewoon geen oorlog. Dat was ook duidelijk te zien en de manier waarop hij dat uit zou zo kunnen overkomen maar het is echt onzin dat MJ denkt dat hij een messias is ofzo.

Er zit natuurlijk wel een steekje bij em los maar dat kan ook niet anders. Waar ik wel heel bang voor ben is dat hij er misschien wel een keer een eind aan maakt. Ik zou het een passend maar heel erg droevig einde vinden van een geweldige performer maar een heel vreemd mens.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_9188923
Dat moment in die winkel blijft leuk: "Joohhooooo"
pi_9188993
Ik vond die documentaiere over zijn gezicht walgelijk Dan zit daar zo'n plastisch chirurg (?) professioneel het gezicht van Michael Jackson te ontleden om te vermelden dat hij hoogst onaantrekkelijk is geworden.

Kom op zeg, dit is wel van zo'n laag niveau

pi_9194289
Inderdaad, deze plastisch chirurg houd dan ook een foto van MJ erbij van toen hij 16 jaar was. Net alsof je niet meer veranderd na je 16e jaar.

Michael heeft minder operaties gedaan dan de meeste mensen beweren.
Pak maar eens een foto uit 1980. Maak met Photoshop zijn neus smal, een kuiltje in zijn kin en maak zijn huid wit.
Hij lijkt dan ineens ontzettend veel op hoe hij er nu uit ziet, alleen wat magerder. Dat komt dat toen hij vegetarier werd sterk vermagerde.

Ik erger me ook aan zijn bij-naam 'JACKO', toon wat respect voor hem en zijn familie het is JACKSON.

dinsdag 18 maart 2003 @ 00:11:56 #196
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9194467
lol wil je beweren dat het niet echt is?
pi_9195047
En dan gaat Jarvis Cocker op nogal smakeloze wijze demonstreren tegen de smakeloosheid van een Michael Jackson-optreden.

Tja...

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9195109
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:34 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik vond die documentaiere over zijn gezicht walgelijk Dan zit daar zo'n plastisch chirurg (?) professioneel het gezicht van Michael Jackson te ontleden om te vermelden dat hij hoogst onaantrekkelijk is geworden.

Kom op zeg, dit is wel van zo'n laag niveau

Hoezo? Dr werd toch behoorlijk objectief op ingegaan. Het is een misvatting om uit te gaan van de veronderstelling dat er geen concensus over schoonheid zou bestaan. Die is er namelijk wel. Smaak vindt alleen plaats in de marge. In objectieve zin kun je stellen dat symmetrie aantrekkelijk wordt gevonden. De chirurg (die dan toch als deskundig mag worden gezien) legde netjes uit dat de bovenste helft van zijn gezicht duidelijke vrouwelijke trekken heeft gekregen en dat zijn ogen onrealistisch groot zijn en dat de onderste helft met de sterk geprononceerde kin onmiskenbare mannelijkheid uitstraalt. Die 2 gaan niet samen in 1 gezicht. Klopt ook, want de natuur heeft het niet zo bepaald. Dat is bepaald in de spreekkamer van een plastisch chirurg. Hoe dan ook, Michael zit nu dus met een onnatuurlijk gezicht, en dat wordt over het algemeen als onaantrekkelijk ervaren.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:21:27 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9201901
Weet je waarom die man zo geworden is?
Min of meer door ons. Wij willen weten wat hij gedaan heeft met z,n gezicht. Zijn nooit positief geweest over MJ. We willen alles weten van hem. Kijk naar de kijk cijfers alleen al in nederland. Dus het is voor de roddel pers goud geld. Die doen er alles aan om MJ de grond in te boren. Zo dat wij weer wat te smullen hebben.

Laat die man toch met rust. En iedereen hard schreeuwen. Hij is gestoord er zit een steekje los. Ja vind je het gek. Wij als mens hebben hem zo gemaakt. Wij willen alles weten. Die man is voor zijn doen normaal. Hij is gelukig in z,n pretpark. Hij is gelukkig met kleine kinderen om hem heen. Niet zo gek. Want die hebben geen voor oor delen!!!! Maar volwassene wel. En meteen als je met kleine kinderen om gaat. Ben je pedo. Kom op zeg. Die man is zelf nog kind. Hij wil kinderen nooit het zelfde aan doen. Als wat hem gebeurd is! Dus denk maar niet dat hij kinderen op welke manier kwaat wil doen. Daar durf ik m,n hand voor in het vuur te stoppen!!!!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9202326
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Hoezo? Dr werd toch behoorlijk objectief op ingegaan. Het is een misvatting om uit te gaan van de veronderstelling dat er geen concensus over schoonheid zou bestaan.
...
Michael zit nu dus met een onnatuurlijk gezicht, en dat wordt over het algemeen als onaantrekkelijk ervaren.

Ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. Er is idd wetenschappelijk aangetoond dat bepaalde gezichtseigenschappen universeel als aantrekkelijk gezien worden. Bij Michael Jackson zijn de verhouding kwijtgeraakt.

Wat ik stuitend vind aan het programma, is dat iemand, met een duidelijk probleem, professioneel voor de hele wereld belachelijk wordt gemaakt. Hij weet dat hij een probleem heeft en wij weten het. Het is toch absurd dat mensen daar nog een slaatj uit moeten slaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')