abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 5 februari 2003 @ 01:03:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_8284952
Lieve Meeikel, laat je opnemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8284961
Wacko Jacko!

Doe eens normaal met je kind.

Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
pi_8284963
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:03 schreef tong80 het volgende:
Lieve Meeikel, laat je opnemen.


Zolang ie maar blijft zingen!
  woensdag 5 februari 2003 @ 01:05:13 #4
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8284965
hijs niet helemaal 100% meer..
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 5 februari 2003 @ 01:05:20 #5
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8284966
ok wat is de stelling van vandaag

Morgen of overmorgen publiceer ik een column over MJ dus ik zoek wat stof om over na te denken

pi_8284985
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:05 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zolang ie maar blijft zingen!


Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?

Matig interview trouwens, een lullige poging tot spanning opbouwen hoort daar niet in thuis.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8284989
Ik ga slapen, welterusten.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  woensdag 5 februari 2003 @ 01:08:56 #8
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8284993
vond het wel grappig dat hij het over een meid had ofzo en ineens had hij het over handen voor z'n ogen doen en toen dacht ik van "wat een loser" en toen zapte ik.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8284994
meeikel?

hoe spreek je dat uit?

  woensdag 5 februari 2003 @ 01:09:13 #10
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8284996
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:08 schreef wogoheid het volgende:
meeikel?

hoe spreek je dat uit?


me eikel
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8284997
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Imi het volgende:
Ik ga slapen, welterusten.
Trusten liefje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8285003
Ik was te bang op te kijken, had het gevoel dat ie de hele tijd zo je tv uit kon komen, of dat ie de verslaggever aan ging vallen.. Ik vond het echt eng, zijn uiterlijk kon ik nog wel hebben, maar ik denk dat de media hem zo lang hebben geportretteerd als monster dat ik het misschien onderbewust ben gaan geloven.. Na die 10 minuten die ik heb gezien hoop ik hem nooit meer te hoeven zien, omdat ik nu nog goed kan genieten van zijn muziek.
pi_8285005
Net de video gekeken...

De twee topics hierover niet helemaal doorgelezen, slechts hier en daar flarden.

Ik vind het begrijpelijk dat mensen MJ afdoen als een freak, een weirdo en noem maar op, zo komt hij ook over.

Echter, wat ik zie is een gekwelde ziel, duidelijk afkomstig uit het feit dat hij te lijden had onder een zeer dominante pa en eigenlijk nooit echt kind heeft kunnen zijn. Hij is afgekraakt op zijn uiterlijk door papa, papa was altijd aanwezig om er lekker in te wrijven dat het allemaal toch niet deugde en dat ook nog eens met behulp van lijfstraffen te benadrukken. Mijn god, wat moet het kind MJ bang zijn geweest.

Er zijn imo een aantal verklaringen te geven voor het bizarre gedrag van MJ

Hij laat zijn neus versmallen: Pa heeft hem ingepeperd dat zijn neus te dik was
Hij wil kind blijven: Hij heeft nooit kind kunnen zijn
Hij gaat het liefste met kinderen om: Hij wil zijn verloren gegane jeugd inhalen
Hij koopt alles wat los en vast zit; Hij zoekt compensatie voor zijn eenzaamheid
Hij wil het beter doen als zijn pa en bewijzen dat hij een beter mens is: Hij neemt zelf kinderen, zelfs al moet hij die kopen
Hij creeert een imaginaire wereld, Neverland: compensatie voor zijn gemiste jeugd


En deze:

quote:
Op woensdag 5 februari 2003 00:39 schreef Imi het volgende:

Resultaat? Vage dingen zonder bewijs, een incident wat geen incident is, liefde voor kinderen wat door onze hedendaagse samenleving direct in de sexsfeer wordt gegooid


is wel heel erg waar. Ik geloof echt niet dat hij ook maar één moment kwaad in de zin heeft bij kinderen. Dat jongetje dat een aanklacht heeft ingediend kan wel door de ouders komen die er natuurlijk een flink slaatje uit wilden slaan gezien de rijkdom van MJ.

Dat er een ernstig gestoord, wereldvreemd persoon achter MJ zit is een feit en wel bewezen door deze docu, maar of dat alleen aan hemzelf te wijten is? neuh. De manier waarop hij met zijn kinderen omgaat getuigt in mijn ogen van een diepe liefde maar vooral van onhandigheid. Omdat hij zelf in zijn jeugd niet de geborgenheid heeft gehad die 'normaal' is weet hij niet eens waar en wanneer een kind ergens behoefte aan heeft. Ik ben bang dat zijn kinderen een rotleven gaan krijgen, maar ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Hij weet niet beter en de fans zullen het hem niet makkelijk maken in de omgang met zijn kinderen. Hij KAN niet onbekommerd met hen over straat om bij de eerste de beste ijscoboer een hoorntje te kopen. Er zijn nu eenmaal mensen die zich fans noemen die totaal geen respect op kunnen brengen voor de privacy van een bekend figuur. Dat bleek ook uit de docu, en ga daar maar eens mee om. Afschuwelijk!!

quote:
Op woensdag 5 februari 2003 00:46 schreef Imi het volgende:

ik vraag me alleen af waarom mensen in godsnaam het gedrag van een persoon die toevallig bekend is gaan bekritiseren en zelfs verafschuwen.


Ik ook. Ik heb echt diep medelijden met hem, niet door afschuw maar door compassie met zijn verleden, zijn geleden leven vanaf zijn vroege jeugd en zijn verdriet daarom.

Overigens vond ik de intervieuwer er eentje van het kaliber Henk van der Meijden. Wat een vreselijke draak met een totaal gebrek aan respect.


Ow, en mag die topictitel even normaal?? Ik ken wel mensen hier op fok die zelf ook niet helemaal geestelijk in orde zijn, maar er niet voor schromen anderen te bespotten, dat zint me niet en vind ík bespottelijk

pi_8285012
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?


Ik vond ze super!
  woensdag 5 februari 2003 @ 01:10:37 #15
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_8285013
quote:
Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?
Uh..... ja !

Je kunt ervan houden of niet. In ieder geval even goed als al zijn voorgaande albums.

Every Not Is Truething
  Trouwste user 2022 woensdag 5 februari 2003 @ 01:10:56 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_8285015
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Imi het volgende:
Ik ga slapen, welterusten.
Weltrusten Imi.

Geen kindjes mee hoop ik.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8285031
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Weltrusten Imi.

Geen kindjes mee hoop ik.




Sorry voor het off-topic gaan, moge dit maar een mooie discussie worden.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  woensdag 5 februari 2003 @ 01:13:52 #18
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8285036
Dat jongetje dat in 93 een aanklacht indiende, deed hij na aansporen van zijn vader. Zijn moeder daarintegen nam 100 % afstand van de beschuldigingen, die zij blijkbaar ook bullshit vond.

De vader van het jongetje, wilde enkel financiele compensatie. Ik zou de dader dood willen hebben of iig in de gevangenis.
Vader zag voor het incident een carriere in filmmaken en klopte bij MJ aan voor geld (20 miljoen) maar MJ wilde het niet geven. Toevalligerwijs gaat zijn zoon opeens verklaren dat MJ ontucht met hem heeft gepleegd. Nou probeer die smet maar eens op je carriere weg te krijgen want dat is niet mogelijk.
MJ en Chandler (vader van Jordy Chandler, het jongetje wat aanklaagde) hebben een schikking getroffen dat van horen zeggen rond en nabij de 20 miljoen lag. Dat laatste zal vanwege legale redenen nooit na te trekken zijn helaas.

Verder is het nooit bewezen dat MJ sex heeft gehad met welk kind dan ook. IMO is MJ inderdaad een slachtoffer geweest van een mediacircus. En we weten wat media aan kan richten vandaag de dag. Nietwaar?

[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 05-02-2003 01:15]

  Trouwste user 2022 woensdag 5 februari 2003 @ 01:13:58 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_8285038
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:12 schreef Imi het volgende:

[..]


Sorry voor het off-topic gaan, moge dit maar een mooie discussie worden.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8285076
Als ik hem zie denk ik: ach die jongen....
Als ik die kinderen zie denk ik tjeesis...

zal wel nie goedkomen...


Welterusten!

pi_8285158
NAMBLA's nieuwste aanwinst.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_8285353
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:09 schreef Stranger het volgende:
Ik was te bang op te kijken, had het gevoel dat ie de hele tijd zo je tv uit kon komen, of dat ie de verslaggever aan ging vallen.. Ik vond het echt eng, zijn uiterlijk kon ik nog wel hebben, maar ik denk dat de media hem zo lang hebben geportretteerd als monster dat ik het misschien onderbewust ben gaan geloven.. Na die 10 minuten die ik heb gezien hoop ik hem nooit meer te hoeven zien, omdat ik nu nog goed kan genieten van zijn muziek.
Schitterend verwoord, ik dacht soms ook; hij wordt woest nu...
  woensdag 5 februari 2003 @ 03:40:37 #23
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8285848
Zo Michael Jackson zorgt nog steeds voor een hoop heisa zo te zien, al 3 topics!
Ik heb die docu opgenomen en zal het morgen eens bekijken... dan plant ik m'n mening wel!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  Donald Duck held woensdag 5 februari 2003 @ 05:25:31 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_8285894
Ik heb het niet gezien maar na al die ophef erover ga ik toch eens even informeren of iemand het heeft opgenomen...
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 februari 2003 @ 06:55:06 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_8285927
Ik heb het gezien en ik sluit me helemaal aan bij Enchilada.
Wat een gekwelde man, ik heb medelijden met hem.
Iedere stap van hem wordt beoordeeld, maar in zijn wereldvreemde leefwereld doet hij echt niets fout. het mag soms vreemd overkomen, maar je kan je echt amper inleven in de wereld van deze man en dus begrip opbrengen.

Ik moet verder zeggen dat ik het wel boeiend vond, een kijkje achter de schermen van een artiest waarvan alles eigenlijk 1 groot mysterie is. We weten amper iets van hem, vertoont zich weinig in openbaar etc, dan is zoiets wel boeiend om te zien.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_8285937
Jammer dat het niet herhaald wordt. Afgaande op de programmering die op de Yorin-site staat.

WAS HET DAN ZO MOEILIJK OM DIT IN DE TV-GIDS TE ZETTEN????

Ik heb serieus het gevoel dat ik een hoop gemist heb.

  Redactie Frontpage woensdag 5 februari 2003 @ 07:47:55 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8286004
Ik vond het portret bizar en ontroerend tegelijk, die man leeft zo in zijn eigen wereld, dat komt nooit meer goed. Ik heb medeleiden met zijn kids.

En de interviewer vond ik erg slecht, je merkte geen moment dat hij meeleefde of zich in MJ interesseerde. Eerst 8 maanden lief en aardig doen en de laatste dag ineens kritisch.

pi_8286135
Wat me opviel was dat ik bij de interviews het beeld kreeg dat zijn waarden en normen totaal niet passen binnen de hedendaagse maatschappij. Het is best jammer om te zien dat iemand op zo'n manier het contact met 'de wereld' verliest. Hij heeft veel goeds in zijn hart, daar ben ik van overtuigd. Het probleem is dat ie met al zijn goede bedoelingen niks kan, omdat het geen binding zal (en, volgens hemzelf: mag) hebben. Contractueel sluit hij elk contact met de buitenwereld uit, en dat is het belabberste wat je kan doen imo. Hij kiest ervoor om zo te leven. Daarom denk ik ook dat hij eenzaam ten onder zal gaan aan zijn eigen gecreeerde luchtbel.

Ik ben benieuwd hoe het met zijn kinderen gaat lopen. Die zou ik wel eens willen zien in de puberteit en ik wil zien wat ze gaan doen met hun leven. Ik hoop voor ze dat ze een beetje een normaal leven kunnen leiden en dat ze daarin beter worden ontvangen dan michael zelf. Maar ja, aan de andere kant zullen we dat misschien wel nooit weten, omdat hun vader ze zo overmatig beschermd dat ze evenveel van de wereld vervreemden als hun vader.

Sneu verhaal...

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_8286177
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 06:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het gezien en ik sluit me helemaal aan bij Enchilada.
Wat een gekwelde man, ik heb medelijden met hem.
Iedere stap van hem wordt beoordeeld, maar in zijn wereldvreemde leefwereld doet hij echt niets fout. het mag soms vreemd overkomen, maar je kan je echt amper inleven in de wereld van deze man en dus begrip opbrengen.

Ik moet verder zeggen dat ik het wel boeiend vond, een kijkje achter de schermen van een artiest waarvan alles eigenlijk 1 groot mysterie is. We weten amper iets van hem, vertoont zich weinig in openbaar etc, dan is zoiets wel boeiend om te zien.


Idd wij kunnen ons daar geen ene rukj van voorstellen, sterker nog, zoals eerder gezegd in de post hierboven....hijsluit zich af van de buiten wereld!
Dat is nog het ergste, HIJ KAN NIET ANDERS! Hoe moet je normaal kunnen lopen in bv. de stad als al die fans je bstormen heb idd medelelijden met die kerel gekregen...
pi_8286322
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?


Duidelijk iemand die ze niet gehoord heeft, het waren dus best wel goede albums. Hoe vaker ik invincible hoor hoe beter hij wordt.

Maar die man zit gewoon nog in zijn jeugd joh, mensen kunnen zich dit niet voorstellen maar ik zag gewoon een groot kind toen ze het interview op neverland deden. Hoe hij in die boom klom vond ik geweldig om te zien maar ik kreeg het idee dat die verslaggever niet helemaal objectief was, hij had nogal de nodige vooroordelen vond ik.

pi_8286487
Ik heb de laatste 70 minuten gezien en ik vond het een goeie documentaire.

Een ding wat nog steeds hetzelfde is: Wat je ook doet, er zijn altijd mensen klaar met zijn/haar oordeel. Ook hier (ohh verassing).

Die man stelde de vragen die mensen willen stellen. Daarom ging hij terug om hem "kritisch" te benaderen. Ik vond dat heel erg moedig. Had hij de vragen niet gesteld dan hadden weer mensen gezegd dat hij te aardig was etc....het is nooit goed. Dat willen de meeste mensen die hem een freak noemen zien ? Nou....dat heeft hij gedaan.

En over zijn slaappraktijken. Hij zegt toch dat hij zelf op de grond lag...maar meneertje moet blijven doordraven dat hij sexs of iets dergelijks heeft gehad met de kinderen. Gelukkig zei MJ zelf dat mensen meteen denken dat het sexueel is. IK vond zijn mening wel erg goed: Het beste wat je hebt te delen is je bed.

Over zijn kind ook weer zo, je kan lang en breed gaan zeuren dat hij een gevaarlijke actie deed. Ja, dat was zo, maar hij wou de mensen zijn kind zien. BIG FUCKING DEAL.

En hij leeft in zijn eigen wereld....wat moet hij anders doen ? Bij de 7-11 een flesh cola..uhh pepsi kopen ?

Was wel grappig:
MJ: I'm gonna build a big rollercoaster over there
Kind: What'... you have a rollercoaster ?
MJ: nahh, not yet, i'm gonna buy one
Kind: ohh cool
MJ: yeah, and over there, i'm gonna build a big waterpark.


Ben benieuwd hoeveel geld die man heeft. Hij is een echte "made man".

...
  Redactie Frontpage woensdag 5 februari 2003 @ 09:28:59 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8286608
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:47 schreef PLAE@ het volgende:

Maar bedenk eens wat er gebeurt als die kinderen van gezicht bekent worden. Die hebben dan ook geen leven meer. Bedenk je wel dat dit een momentopname was en niet het dagelijkse leven van die kinderen. Ik denk dat ze niet altijd bij hun vader zijn en wel een soort kinderjufvrouwen hebben en naar school gaan enzv. op Neverland waren ze er ook niet bv


Hij zei dat ze niet naar school gaan, maar prive-onderwijs krijgen. Hij denkt dat de kinderen anders continu worden gepest en gefotografeerd. En ze gaan niet alleen met de bodyguards en kinderjuffen op pad, omdat als er wat gebeurd HIJ verantwoordelijk wil zijn. Dat de kids met MJ samen niet rustig de dieren kunnen bekijken komt gewoon niet bij hem op.
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:35:23 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8286666
Ik heb het gisteren ook gezien. En ik heb echt vol verwondering zitten kijken. En ik heb alle voor oordelen vergeten. Om op die manier een eigen mening te kunnne maken.

Het begin toen ze het hadden over muziek maken. En dansen. Daar zag je opeens MJ heel erg verlegen doen. Toen hij vervolgens ging staan met de muziek aan. Je ziet hem even wachten. En dan gaat hij dansen. M,n mond viel open. Het was als of hij een centimeter of 2 boven de grond aan het zweven was. Het was als of hij niet meer op de wereld was. Zo iets heb ik nog nooit gezien. Op z,n eigen landgoed zag je een hele andere MJ. Het was een kind. Hij was alles vergeten om zich heen. Hij is daar echt gelukkig. Hij straalt dat ook uit.

Dat stuk over z,n vader. Verklaarde voor mij heel veel toen ik zat te kijken. Hij is letterlijk kapot geslagen. Z,n leven moet een hel geweest zijn. Hij heeft nooit een vader gehad. Voor z,n gevoel dan. Hij heeft alle liefde die hij graag wilde nooit gehad. Hij vertelde ook dat als hij naar de studio moest. Dat hij kinderen achter zich zag spelen. En dat hij niets liever wilde dan mee doen!

In Berlijn zag je opeens een hele andere MJ. Je zach de spanning. Hij wist dat zo dra hij z,n kop uit het raam zou doen. Dat honderde mensen hem zouden op wachten. Het was als of hij opeens zo iets had van. Ik heb liefde nodig. En hij hing uit het raam. Gooide een kussen naar beneden. Je zach hem vol op genieten van de aandacht. De aan dacht die hij vroeger nooit gehad heeft.

Z,n eigen kinderen lopen ook met maskers op. Eigelijk snap ik dat wel. Hij wil gewoon niet dat de pers weet wie z,n kinderen zijn. Want op zeker dat die kinderen dan 24 uur per dag achter na worden gezeten. Daar uit kan je ook opmaken dat MJ zelf de pers haat. Hij wil dat z,n kinderen niet het zelfde mee maken als wat hij heeft mee gemaakt. Of dit nou de oplossing is?????

En toen dat stuk met die kinderen.
Je ziet hoe veel plezier hij heeft met die kinderen. Hij is zelf ook op dat moment kind. Hij wil die kinderen geven wat hij nooit gehad heeft. En hij wil even hard mee doen. Om te compenseren wat hij zelf nooit gehad heeft. Z,n jeugd inhalen dus. Dat slapen met kinderen. Ik denk niet dat hij iets doet met kinderen. Hij wil een vader zijn. Hij wil laten zien dat okal is hij mishandeld vroeger. Dat het niet zo is dat hij dat ook gaat doen later. Hij wil die kinderen geven wat hij gemist heeft. Een echte vader. Zoasl hij denkt dat een vader moet zijn. En die rechtzaak in 93. Zo onwijs nep!!! Stel je eens voor als vader of moeder. En je kind is misbruikt. Dan laat jij je niet afkopen. Jij wilt dat de dader de ergste straf krijgt!!!! Geen enkel bedrag kan zo iets goed maken!!!! Dus ik geloof dat ook totaal niet!

Z,n neus is verranderd voor het zingen zegt hij. Ik denk dat het nog steets komt door z,n vader. En de rest van z,n gezicht. Daar heeft hij glas hard over gelogen. Maar geef hem eens ongelijk. Stel dat hij zegt. Oke dit en dit is gedaan. Dan zal dat hem zo onwijs achter volgen. Wat hij ook doet. Het zal nooit goed zijn voor de pers. Maar dan ook nooit goed.

Is het nou zo moeilijk om eens positief te denken over een persoon???
Altijd staat hij slecht in het daglicht. Altijd!!! Nooit eens iets positiefs over hem. Maar dan ook nooit. Achter alles word iets gezocht.

Ik kan ook niet meer dan denken. Jezus wat is zijn leven vroeger slecht geweest. En dat wil hij nu compenseren met dit. En daar gaat hij nogal erg ver in. hij moet zeker hulp hebben. Het is erg jammer dat hij zo leeft. Maar vergeet niet dat de media er heel goed aan mee helpt. Immers wat is er nou leuker dan de grootste kapot te krijgen. Hij is the king of pop. Hij heeft dat laten zien met dansen en met zingen. Altijd wanner je de beste en de grootste in iets bent. Zal er altijd geprobeerd worden de poten onder je weg te halen. Dat is met alle grote sterren. Of bedrijven.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8286774
Vreselijk om op deze manier de realiteit voorgeschoteld te krijgen! Jarenlang, zo lang als dat ik muziek luister, ben ik fan van zijn muziek. De verhalen heb ik altijd links laten liggen, het kon me nooit iets schelen wat mensen over MJ zeiden maar nu kan je er gewoon niet meer omheen! Ik ben er serieus nog steeds verbijsterd van deze docu.

Alles is al gezegt maar ook ik heb medelijden met hem, hij heeft het beste met mensen voor maar hij heeft zelf serieus hulp nodig.

Ik geloof hem trouwens wel als hij zegt dat het met kinderen slapen niks met seks te maken heeft.

  woensdag 5 februari 2003 @ 09:55:57 #35
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_8286895
Tikkeltje walgelijk hoe een aantal mensen in de vorige delen zijn gedrag goedpraten over het in gevaar brengen van zijn eigen kind... het Balkon-fiasco. Het is voor de een allemaal niet waar een hype van de media die de arme man wil vernietigen en volgens de ander was het volkomen veilig, hebben ze geen moment getwijfeld, niets dat hun hartje of hersenen ook maar luttele seconde deed twijfelen over de minder dan positieve gevolgen die het had voor Dekentje.

en dan komen de geweldige argumenten "Dan mag een moeder niet meer met haar kind over straat want dat is te gevaarlijk!" of "Je mag zeker je kind ook niet meer de trap afdragen!"

ik denk dat de beste vergelijking zou zijn met dit geval:

"Dan mag je dus ook geen vlijmscherp mes op het keel van je driejarige kind zetten!"
want je bent toch zeker dat je je kind nooit iets ergs aandoet, je hebt toch een stevige hand, je zal het nooit pijn doen. Wat Michael daar deed met zijn eigen kind was walgelijk. Hij verdient het niet om vader te zijn. Hij is labiel en een gevaar. Hij behandelt zijn kinderen als levenloze poppen die hij als cadeau heeft gekregen!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:56:57 #36
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_8286905
Uiteraard is deze documentaire het onderwerp van gesprek vandaag.
Er is echter 1 probleem, een paar collega's hebben het niet gezien!!
Weten jullie of het nog herhaald word en zo ja wanneer?
-Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced-
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:01:26 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8286972
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hij behandelt zijn kinderen als levenloze poppen die hij als cadeau heeft gekregen!
Leven loze poppen? Waar haal je dat dan vandaan? En ja hij heeft gezegt dat hij ze als cadeau heeft gekregen. Zo noemt hij dat. Hij heeft gewoon een draag moeder z,n kind op de wereld laten zetten. En voor hem is dat een cadeu. Hij heeft iets gekregen wat hij dol en dol graag wil. Een geschenk uit de hemel voor hem dan.

En zoals hij met z,n kinderen om ging. Wat je kon zien dan. Is naar mijn idee erg goed. Hij zal nooit. Maar dan ook nooit kinderen pijn doen. Kan ook niet anders. Want hij wil dat kinderen nooit het zelfde mee maken wat hij vroeger heeft mee gemaakt. Z,n kind uit het raam hangen is zeer zeker niet slim!!! Maar kinderen niet goed behandelen????? Dat gaat wel erg ver vind ik.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:09:28 #38
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_8287059
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:01 schreef ook_gek het volgende:

En zoals hij met z,n kinderen om ging. Wat je kon zien dan. Is naar mijn idee erg goed. Hij zal nooit. Maar dan ook nooit kinderen pijn doen. Kan ook niet anders. Want hij wil dat kinderen nooit het zelfde mee maken wat hij vroeger heeft mee gemaakt. Z,n kind uit het raam hangen is zeer zeker niet slim!!! Maar kinderen niet goed behandelen????? Dat gaat wel erg ver vind ik.


En ziet hij zijn kinderen als individuele figuren die op zullen groeien tot volwaardige volwassenen met een mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid die hij op 44-jarige leeftijd nog niet kent. Hij kreeg babies en kinderen, maar wat doet pappa als die kinderen vijftien zijn en hem qua geestelijke capaciteiten al zijn ontgroeid. Hoe ver gaat hun vader om zijn kinderen kinds te houden en slaafs aan zijn ideaalbeeld van de wereld?

Hij ziet zijn kinderen als cadeaus, hij heeft ze gekregen omdat hij kinderen wilde krijgen... maar kinderen worden groot, kinderen ontwikkelen een persoonlijkheid. Ik vraag me af of hij zijn kinderen wel op kan voeden om ze deel uit te laten maken van een functionerende maatschappij buiten zijn eigengemaakte wereldje?

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:21:17 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8287227
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:09 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

En ziet hij zijn kinderen als individuele figuren die op zullen groeien tot volwaardige volwassenen met een mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid die hij op 44-jarige leeftijd nog niet kent. Hij kreeg babies en kinderen, maar wat doet pappa als die kinderen vijftien zijn en hem qua geestelijke capaciteiten al zijn ontgroeid. Hoe ver gaat hun vader om zijn kinderen kinds te houden en slaafs aan zijn ideaalbeeld van de wereld?

Hij ziet zijn kinderen als cadeaus, hij heeft ze gekregen omdat hij kinderen wilde krijgen... maar kinderen worden groot, kinderen ontwikkelen een persoonlijkheid. Ik vraag me af of hij zijn kinderen wel op kan voeden om ze deel uit te laten maken van een functionerende maatschappij buiten zijn eigengemaakte wereldje?


Vergeet niet dat ze ook nog een kinder juf hebben. En dat ze gewoon les krijgen. En zoals hij al eerder zij. hij wil dat z,n kinderen zo normaal mogelijk opgroeien. MJ probeerd zo veel mogelijk bij z,n kinderen te zijn. Maar ik denk dat hij ze niet veel zou zien. Hij is altijd weg. En die kinderen krijgen ook vriendjes. Dus ik denk dat het niet zo een probleem gaat geven. Maar wat kan je verwachten van kinderen die in zo een wereld op groeien. in hoe verre kunnen die normaal worden?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8287289
wat zag ie eruit he.... ernstig hoor om zo te leven..
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
pi_8287303
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:26 schreef tRiZzZ het volgende:
wat zag ie eruit he.... ernstig hoor om zo te leven..
jah eerg heeeee
...
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:42:19 #42
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8287452
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze ook nog een kinder juf hebben. En dat ze gewoon les krijgen. En zoals hij al eerder zij. hij wil dat z,n kinderen zo normaal mogelijk opgroeien. MJ probeerd zo veel mogelijk bij z,n kinderen te zijn. Maar ik denk dat hij ze niet veel zou zien. Hij is altijd weg. En die kinderen krijgen ook vriendjes. Dus ik denk dat het niet zo een probleem gaat geven. Maar wat kan je verwachten van kinderen die in zo een wereld op groeien. in hoe verre kunnen die normaal worden?


Die kinderen groeien zo normaal mogelijk op? Die kinderen krijgen vriendjes? Hoe dan? Papa lief houdt ze angstvallig verborgen van welke buitenwereld dan ook...priveschool...kindermeisje...maskertje op...reken maar dat over 15 jaar die kinderen naar de drank of drugs grijpen...omdat hun leventje gewoon niets betekent..."ik mocht nooit van pappa buiten spelen, en daarom heb ik geen vriendjes en daarom grijp ik maar naar de drank"
Kom op zeg, is er dan geen rechter in Amerika die het aandurft om die man zijn levende speeltjes af te pakken. Dit is toch echt niet gezond meer.
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:48:05 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8287520
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:42 schreef Leonie het volgende:

[..]

Die kinderen groeien zo normaal mogelijk op? Die kinderen krijgen vriendjes? Hoe dan? Papa lief houdt ze angstvallig verborgen van welke buitenwereld dan ook...priveschool...kindermeisje...maskertje op...reken maar dat over 15 jaar die kinderen naar de drank of drugs grijpen...omdat hun leventje gewoon niets betekent..."ik mocht nooit van pappa buiten spelen, en daarom heb ik geen vriendjes en daarom grijp ik maar naar de drank"
Kom op zeg, is er dan geen rechter in Amerika die het aandurft om die man zijn levende speeltjes af te pakken. Dit is toch echt niet gezond meer.


Er komen genoeg kinderen bij MJ thuis. Dus die krijgen echt wel vriendjes. En die maskertjes?? Ik neem aan dat je toch wel de reden snapt. Op het moment dat die kinderen geen maskers dragen. En dus bekend worden. Dan pas hebben die kinderen geen leven meer!!! De Media zal er alles aan doen. Om die kinderen de ergste dingen te laten zeggen. Nee die maskers is een heel goed idee van MJ.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8287607
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:42 schreef Leonie het volgende:

Kom op zeg, is er dan geen rechter in Amerika die het aandurft om die man zijn levende speeltjes af te pakken. Dit is toch echt niet gezond meer.


Kinderen bij de ouders weghalen is moeilijk. Het lijkt me sowieso belangrijker om dan te beginnen bij ouders die hun kind slaan, niet voeden enzovoorts.
Het was ooit eens (nog niet zo lang geleden) redelijk normaal voor welgestelde lieden (Michael Jackson valt daar best wel onder) om hun kinderen op te laten voeden door een gouvernante. Jackson kan gemakkelijk een klein leger gouvernantes betalen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:59:09 #45
19529 Fendy
True Spirit
pi_8287661
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:42 schreef Leonie het volgende:

[..]

Die kinderen groeien zo normaal mogelijk op? Die kinderen krijgen vriendjes? Hoe dan? Papa lief houdt ze angstvallig verborgen van welke buitenwereld dan ook...priveschool...kindermeisje...maskertje op...reken maar dat over 15 jaar die kinderen naar de drank of drugs grijpen...omdat hun leventje gewoon niets betekent..."ik mocht nooit van pappa buiten spelen, en daarom heb ik geen vriendjes en daarom grijp ik maar naar de drank"
Kom op zeg, is er dan geen rechter in Amerika die het aandurft om die man zijn levende speeltjes af te pakken. Dit is toch echt niet gezond meer.


Ok..ik heb de discussies gevolgd, maar nu wil ik wel ff reageren.
Laat duidelijk zijn dat ik geen grote fan van MJ ben, en onderstaand een reflectie van mijn mening is.
Natuurlijk gaan die kinderen naar een privéschool. Ik denk niet dat dat zo raar is. Het gaat er hier juist om dat ze normaal onderwezen worden zonder dat er 120 journalisten voor de ingang van de school staan.

Kindermeisje...tuurlijk, er zijn landen waar het volkomen normaal is om kindermeisjes te hebben. Ik heb veel familie in Indonesie bijvoorbeeld. In het gezin van een oom van mij (daar) lopen ook 3 of 4 bediendes rond. Is dat zo raar?

Die maskertjes zijn imo zodat potentiele ontvoerders niet weten wie ze moeten ontvoeren, logisch lijkt me, als je meer dan $1.000.000.000 hebt en uiteraard ook zodat die kids (weer) gevrijwaard blijven van de (roddel)pers.
Ze mochten nooit buiten spelen? Heb je wel goed gekeken? Ik denk dat er maar weinig kinderen zijn die op een dergelijke manier kunnen buiten spelen. Ik denk echt geen moment dat die op latere leeftijd (bijv. in een interview) zullen zeggen :"Nee...ik heb echt een verschrikkelijke jeugd gehad in mijn privédisneyland...ik voel me zo ongelukkig"

Speeltjes zeg je...ik denk gebaseerd op het feit dat hij het cadeautjes noemde? Hoe vaak wordt er niet gezegd dat een kind het allermooiste cadeau is dat je iemand kunt geven? Daarnaast zijn draagmoederschap en 1-oudergezinnen een sociaal en maatschappelijk geaccepteerd fenomeen...


ik heb gezegd!

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8287740
Overigens, dat boomklimmen van Jackson vond ik fantastisch. Doe ik ook graag. Die boom van hem is ook erg mooi, een beetje te gemakkelijk beklimbaar misschien maar ach, hij is ook al 44.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:27:42 #47
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8288057
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Overigens, dat boomklimmen van Jackson vond ik fantastisch. Doe ik ook graag. Die boom van hem is ook erg mooi, een beetje te gemakkelijk beklimbaar misschien maar ach, hij is ook al 44.
idd erg leuk!!

Het stuk op Neverland was ook het leukste om te zien.

pi_8288101
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:05 schreef dJ-Zcore het volgende:
hijs niet helemaal 100% meer..
Niet helemaal? Helemaal niet!
pi_8288130
Ik vond het echt een treurige uitzending. MJ verdient wel respect voor zijn prestaties op muziekgebied, maar als persoon kwam hij op mij in ieder geval totaal verknipt over. Ik sta er eerlijk gezegd ook een beetje van te kijken dat mensen hier sommige zaken, zoals die maskertjes die zijn kinderen altijd moeten dragen als ze naar buiten gaan, nog zitten goed te praten Ik denk niet dat andere popsterren ook zo met hun kroost omgaan, het is gewoon niet normaal, onder welke omstandigheden dan ook.

MJ bedoelt het allemaal goed, maar lijkt zo ver van de realiteit af te staan en zo kinderlijk naief te zijn dat hij zelf niet doorheeft hoe schadelijk dit soort zaken zijn, zowel voor zijn imago als voor zijn directe omgeving.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:45:08 #50
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8288344
Dat gezeik over dat kind. Je ziet ouders toch ook wel eens hun kind in de lucht gooien en weer opvangen, kirrend van plezier. Dat KAN ook misgaan. Als het kind op zijn hoofd valt is het dood.

Mijn moeder gooide uit woede (terecht ) wel eens een schoen naar me. Als ik die tegen mijn hoofd had gekregen had ik hersenletsel kunnen oplopen...

Elke ouder doet wel eens iets doms. Alleen niet voor honderden camera's.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:45:21 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8288349
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:32 schreef Zander het volgende:
Ik denk niet dat andere popsterren ook zo met hun kroost omgaan, het is gewoon niet normaal, onder welke omstandigheden dan ook.
Vergeet niet dat MJ gewoon niet alleen naar buiten kan. Zo dra hij 1 stap op straat zet. Vliegen er gewoon 100derden mensen van de media op hem af. En geloof me. Als ze er achter komen wie die kinderen zijn. En waar ze overdag zijn. Zullen die kinderen helemaal ondervraagt worden. Om maar iets op te pikken. Om dat vervolgens onwijs groot en breed gaan bespreken op TV en in de bladen.

MJ is iemand die altijd in de belangstelling zal staan! En dat hebben andere artiesten niet. Die kunnen nog relatief rustig lopen. Vergeet niet dat MJ nu al een legende is. Z,n leven word bepaald door mensen zoals jij en ik. En dan ook nog door de media. En ik vind het niet anders dan normaal. Dat je dan je kinderen voor dat wil beschermen.

Dus de vergelijking tussen zijn kinderen en de kinderen van andere beroemdheden gaat in deze niet op!!!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:53:11 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8288510
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vergeet niet dat MJ gewoon niet alleen naar buiten kan. Zo dra hij 1 stap op straat zet. Vliegen er gewoon 100derden mensen van de media op hem af. En geloof me. Als ze er achter komen wie die kinderen zijn. En waar ze overdag zijn. Zullen die kinderen helemaal ondervraagt worden. Om maar iets op te pikken. Om dat vervolgens onwijs groot en breed gaan bespreken op TV en in de bladen.


zelfs deze journalist deed dat die ging ook aan die kinderen lopen vragen waar hun moeder was. Eigenlijk ook stiekem.......beetje sneu maarja.
pi_8288661
Kijkcijfer 9.6, ruim een 1,5 miljoen hebben het gezien!

1 op de 5 TV's die aanstonden, stond op Yorin.

  woensdag 5 februari 2003 @ 12:02:27 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8288690
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:53 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

zelfs deze journalist deed dat die ging ook aan die kinderen lopen vragen waar hun moeder was. Eigenlijk ook stiekem.......beetje sneu maarja.


Dat is ook de reden dat MJ z,n kinderen niet aan de media toont. Die kinderen worden dan helemaal gek. Ik vond die man ook niet netjes. Hij gaat 8 maanden met MJ om. En op het eind geeft hij MJ de dood steek. Kan het niet anders noemen. Hij had dit alles heel anders moeten aan pakken. Hij probeerde TOCH weer MJ af te laten beelden als een 100% ontspoord persoon. Maar in het begin kon je zien hoe hij werkelijk is. En wat de reden is van z,n gedrag. En zo dra MJ in de spots staat. Doet hij wat er verwacht word van hem. En de media zal zoeken naar iets waar ze MJ weer mee onder kan laten gaan. Heel heel erg jammer.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 februari 2003 @ 12:13:47 #55
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_8288851
Ik ben onder de indruk van MJ.

We menen allemaal te weten wat er mis is met hem, hoe dat zo is gekomen, dat we weten hoe hij zich voelt en dat we hem bovendien mogen be- en veroordelen. Ik denk dat we onszelf daarmee hopeloos overschatten. Deze man staat in nagenoeg alle opzichten ver af van wat voor mij invoelbaar, begrijpbaar of verklaarbaar is. Gelukkig maar.

Wat ik denk gezien te hebben: een heel lief groot kind dat niet de kans en veiligheid heeft gehad om op te groeien op een voor hem betere manier.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 5 februari 2003 @ 12:26:11 #56
11170 jerney
catlady 4life
pi_8289059
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hij zei dat ze niet naar school gaan, maar prive-onderwijs krijgen. Hij denkt dat de kinderen anders continu worden gepest en gefotografeerd. En ze gaan niet alleen met de bodyguards en kinderjuffen op pad, omdat als er wat gebeurd HIJ verantwoordelijk wil zijn. Dat de kids met MJ samen niet rustig de dieren kunnen bekijken komt gewoon niet bij hem op.


Ik dacht dat hij de verantwoordelijkheid niet alleen bij de bodyguards wilde hebben.. tenminste, dat kan ik me heel goed voorstellen. Als je kinderen zoveel waard zijn, kun je eigenlijk niemand 100% vertrouwen.
Ik denk dat hij bang is voor een inside job.
pi_8289103
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:26 schreef jerney het volgende:

kun je eigenlijk niemand 100% vertrouwen.
Ik denk dat hij bang is voor een inside job.


En dat die niet iedereen vertrouwd is niet zo raar. Zijn vaak zat roddels verspreid en dingen verkocht door (ex-)werknemers/vrienden van MJ.
pi_8289106
ik vond dat stuk toen hij in Duitsland op moest komen wel grappig en beschamend tegelijk.

Hij kwam te vroeg op en moest wegduiken zodat het niet opviel, Boris Becker moest echter wel opkomen en kwam langs de weggeduikte Michael komen, hij keek echt zo: wat doe jij nu.

Overigens vond ik het commentaar bij de docu wel erg depri en niet passend bij de interviewer die normaal wel mooi weer speelde toen hij Michael nodig had voor zijn stukje film!

  woensdag 5 februari 2003 @ 12:31:31 #59
11170 jerney
catlady 4life
pi_8289136
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:29 schreef planethugo het volgende:
ik vond dat stuk toen hij in Duitsland op moest komen wel grappig en beschamend tegelijk.

Hij kwam te vroeg op en moest wegduiken zodat het niet opviel, Boris Becker moest echter wel opkomen en kwam langs de weggeduikte Michael komen, hij keek echt zo: wat doe jij nu.


Ja, het was natuurlijk wat onhandig.. maarja, hij spreekt (blijkbaar ) ook geen duits. Ik vond het nu niet echt iets waardoor hij gigantisch voor lul stond, zoals het wel gebracht werd.
quote:
Overigens vond ik het commentaar bij de docu wel erg depri en niet passend bij de interviewer die normaal wel mooi weer speelde toen hij Michael nodig had voor zijn stukje film!
Bij het gedrag van die man had ik weer WEL last van plaatsvervangende schaamte.
pi_8289192
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij had dit alles heel anders moeten aan pakken.


Nou vertel es...

hoe anders had hij het aan moeten pakken.

...
pi_8289319
Wat ik in nog geen enkel topic over deze docu ben tegengekomen:
De manier waarop Michael Jackson was betrokken bij de bevalling van zijn eerste twee kinderen. Bij Prince Michael I verliep het vrij normaal, maar Michael werd gek toen bleek dat het baby'tje ademtekort had. Gelukkig kwam alles goed.

Dus wat doe je dan als je nog een keer vader wordt? Paris was nog maar net ter wereld gekomen en hij rent ermee weg, met bloed, placenta en alles er nog aan! En Debby vond het goed! Michael's verklaring: ik was bang dat de dokter opnieuw zou zeggen dat er iets aan de hand was... Nee dan kun je maar beter maken dat je wegkomt met je pasgeboren baby. Gestoord, of niet?

Verder vond ik het erg grappig dat hij de kindertjes in zijn bed 'hot milk' voerde...

Liefs,
Helga

pi_8289677
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:45 schreef Helga het volgende:
Wat ik in nog geen enkel topic over deze docu ben tegengekomen:
De manier waarop Michael Jackson was betrokken bij de bevalling van zijn eerste twee kinderen. Bij Prince Michael I verliep het vrij normaal, maar Michael werd gek toen bleek dat het baby'tje ademtekort had. Gelukkig kwam alles goed.

Dus wat doe je dan als je nog een keer vader wordt? Paris was nog maar net ter wereld gekomen en hij rent ermee weg, met bloed, placenta en alles er nog aan! En Debby vond het goed! Michael's verklaring: ik was bang dat de dokter opnieuw zou zeggen dat er iets aan de hand was... Nee dan kun je maar beter maken dat je wegkomt met je pasgeboren baby. Gestoord, of niet?

Verder vond ik het erg grappig dat hij de kindertjes in zijn bed 'hot milk' voerde...

Liefs,
Helga


Nogmaals kinderen zijn alles voor die man, het was idd niet verstandig misschien maar het is goed gekomen. Ik kan me er zeker iets bij voorstellen.
pi_8289904
Damn, door zo'n jeugd word je wel wacky ja, arme man is het toch eigenlijk en na deze documentaire geloof ik echt niet dat hij het met kinderen doet.
Door zijn vader heeft hij nooit echt een kind kunnen zijn, sja dan nu maar...

Vette docu, ik kijk nu heel anders tegen hem aan. Wel raar dat hij zijn cosmetische behandelingen niet toe wil geven, want je maakt mij niet wijs dat dat vanzelf gaat

pi_8290079
Hoe "gek" zou jij zijn, als je vanaf je twaalfde achtervolgd werd door de pers, een bankrekening had waar een klein land zijn schuld mee kan afbetalen en teveel tijd?
pi_8290161
Vraag me af welke celebrities die "interviewer" (na het zien van deze "documentaire) nog bij hun thuis zal uitnodigen.....

Wat een luis.

-------Practice Mindfulness-------
  Redactie Frontpage woensdag 5 februari 2003 @ 13:51:08 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8290479
TV Reviews: 'Living with Michael Jackson'


In a review of the Jackson documentary appearing in today's (Tuesday) Guardian newspaper in the U.K., critic Rupert Smith writes: "Living With Michael Jackson sounded like the title of a compassionate medical documentary -- living with schizophrenia, for instance. And, as it soon became clear, being Michael Jackson is a condition that no amount of money can cure." Jim Shelley, the TV critic of the Daily Mirror, comments: "Bashir hinted at his anxiety but kept his conclusions private and smothered in innuendo, presumably for fear of alienating future interviewees who trust him because of Lady Di."

  Redactie Frontpage woensdag 5 februari 2003 @ 13:54:52 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8290572
Ik realiseer me trouwens dat ook IK verwantwoordelijk ben voor de gemoedstoestand van MJ. Al decennia lang willen we alles van hem weten en daar speelt de media op in door hem continu te achtervolgen. Zijn achtervolgingswaanzin is in dat opzicht goed te begrijpen. Wat hij ontbeert is een goede begeleiding, hij heeft louter jaknikkers om zich heen.

Hij is nooit opgevoed, en is omgeven met bloedzuigers.

  woensdag 5 februari 2003 @ 14:04:26 #68
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8290777
Kunnen jullie je het moment nog herinneren waarop hij het had over liefde/kinderen enzv. Hij zei wat de wereld nodig had en dat vond ik met zo veel overtuiging eruit komen dat me niet voor kan stellen dat hij sex heeft met die kinderen.

Ook een mooi moment als ze in dat treintje zit en je ziet hoe hij wel niet op die kinderen let en probeert het goeie voorbeeld te geven zoals toen dat treintje nog niet helemaal stilstond en hij alvast ging staan en meteen weer ging zitten omdat hij doorhad dat ie een foutje maakte haha mooi moment is dat

  † In Memoriam † woensdag 5 februari 2003 @ 15:09:35 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_8292212
Ik heb het helaas niet helemaal gezien (weet iemand wanneer/of er een herhaling van komt?)

Maar bij wat ik ervan gezien heb kreeg ik de indruk dat het maar een zielig eenzaam mannetje is. Iemand die zn jeugdtijd aan het inhalen is die hij nooit heeft gehad. Die wel een goede jeugd probeert te bieden, tot in het extreme, aan zn eigen kinderen en andermans kinderen. Met sommige dingen vond ik hem ook erg kinderlijk, zoals met dat skatebord ding op zn hotelkamer. Zo denk ik ook, maar dat is puur een wilde gok, dat hij die grote mens-poppen op zn kamer had staan om eens meerdere mens-personen te zien dan altijd maar alleen zn eigen kop in de spiegel.

Maar ja, ik ben ook geen psych.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 5 februari 2003 @ 15:22:52 #70
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8292567
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 15:09 schreef moussy het volgende:


Maar bij wat ik ervan gezien heb kreeg ik de indruk dat het maar een zielig eenzaam mannetje is. Iemand die zn jeugdtijd aan het inhalen is die hij nooit heeft gehad. Die wel een goede jeugd probeert te bieden, tot in het extreme, aan zn eigen kinderen en andermans kinderen


daar zie ik nog niks zieligs in


herhaling zal er wel niet komen is het te duur voor.

pi_8292777
Ik vind dat gezicht ineens wel mooi worden, het heeft iets weg van een heel exclusief aapje of hij is vroeger echt verschrikkelijk gepest met z'n platte,dikke neus dat ie dacht; ok, ik zal jullie eens laten zien wat ik allemaal met mijn neus kan doen en kijk nu eens; de hele wereld heeft het over mijn neus...
pi_8293532
Misschien heeft MJ wel met dat jongetje van 12 sex gehad? Het zou zomaar kunnen. Sterker nog: het zou me niet verbazen. Ik denk dan niet aan verkrachting, maar op vrijwillige basis van beide partijen.

Hoe dan ook: de jongen leek daar niet erg onder te lijden. Hij adoreerde MJ bijna; Het is moeilijk te passen in ons waarden/normen-patroon, maar blijkbaar kan 't.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_8293785
quote:
En ik vind het niet anders dan normaal. Dat je dan je kinderen voor dat wil beschermen.
Daar ben ik het zeker mee eens, maar bij de manier waarop hij dat doet, daar zet ik toch echt een aantal vraagtekens bij. Dat uitje naar de dierentuin in Berlijn was toch ook pijnlijk om naar te kijken, of de manier waarop hij "Blanket" de fles gaf.

En ik denk echt niet dat de kinderen van Michael nou meer in de belangstelling staan dan die van Madonna of (vul een andere artiest in). Als dat wel zo is, dan is het is juist zijn eigen excentrieke gedrag dat ervoor zorgt dat de pers zoveel op zijn nek zit.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_8293879
ik "moet" trouwens Albert V. ff quoten:
"tis toch raar als je je kind de fles geeft en hem dan behandelt als een sinaasappelnetje"

En dan die maskertjes...hahaha. Alsof 1 week carnaval al niet meer dan genoeg is!

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_8293962
Man van de burgelijke staat: "Proficiat. Hoe heeft u uw kind genoemd"
MJ: "We dachten eerst aan Mike, maar bij nader inzien leek "Blanket" ons toch mooier.
Man: ":?"
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:24:32 #76
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8293977
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:45 schreef ook_gek het volgende:
MJ is iemand die altijd in de belangstelling zal staan! En dat hebben andere artiesten niet. Die kunnen nog relatief rustig lopen. Vergeet niet dat MJ nu al een legende is.

[...]

Dus de vergelijking tussen zijn kinderen en de kinderen van andere beroemdheden gaat in deze niet op!!!!!


Nou, daar ben ik het toch niet mee eens, hoor. Er zijn andere (grotere) levende legenden die er toch in geslaagd zijn om hun kinderen een stuk normalere opvoeding te geven dan MJ. Ik bedoel: Als het je als Beatle (McCartney is een goed voorbeeld) lukt om je kinderen normaal op te voeden en naar normale scholen te sturen, dan moet het toch wel voor iedereen mogelijk zijn! Of haalt die het volgens jou niet bij de beroemdheid van MJ?
Het is maar hoe je er zelf mee omgaat, denk ik. Het ligt m.i. niet zozeer aan de beroemheid, als wel aan de gestoordheid van de persoon in kwestie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:26:43 #77
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8294014
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:15 schreef Zander het volgende:
Als dat wel zo is, dan is het is juist zijn eigen excentrieke gedrag dat ervoor zorgt dat de pers zoveel op zijn nek zit.
Inderdaad! Precies wat ik hierboven ook al probeerde te zeggen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:29:53 #78
19529 Fendy
True Spirit
pi_8294079
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:24 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik bedoel: Als het je als Beatle (McCartney is een goed voorbeeld) lukt om je kinderen normaal op te voeden en naar normale scholen te sturen, dan moet het toch wel voor iedereen mogelijk zijn! Of haalt die het volgens jou niet bij de beroemdheid van MJ?


Hoe vaak staat McCartney in de (roddel) pers ten opzichte van MJ?
Hoe ge-hyped is McCartney ten opzichte van MJ?
Is McCartney al vanaf zijn 8e (of zo) al het middelpunt van muzikale belangstelling?
Wat heeft McCartney de afgelopen 10 jaar gedaan aan muziek?


Ik denk dat als je op deze vragen een eerlijk antwoord geeft...dan heb je ook het antwoord op je eigen vraag

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8294174
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:29 schreef Fendy het volgende:
Wat heeft McCartney de afgelopen 10 jaar gedaan aan muziek?
Nou, in ieder geval meer cds uitgebracht dan Michael Jackson. En die Beatles-Anthology heeft toch ook aardig wat publiciteit opgeleverd, de afgelopen jaren.

Maar goed, daar ging het ook echt over de muziek in plaats van zijn excentrieke kanten. Michael mag dan wel klagen over de pers, maar is het echt zo vreemd als je je platenbaas onterecht voor racist uitmaakt, je baby's Prince Michael I en II noemt en in een pretpark woont, dat de pers je dan op je nek zit? Iemand zei het al, maar Michael zou eens wat minder ja-knikkers en wat meer kritische geesten om zich heen moeten verzamelen.

Ik zit hier ook niet om de man af te kraken, ik ben ook in de jaren 80 opgegroeid dus ik kan me Michael in zijn 'goede dagen' nog goed herinneren. Maar wat ik gisteren gezien heb, daar word ik gewoon triest van...

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 5 februari 2003 @ 21:22:18 #80
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_8300192
ten 1e snap ik TOTAAL het probleem niet van de baby-balkon actie...............hij houdt in totaal max. 1 seconde dat kind over de reling om ff te showen, is toch duidelijk maar nee zielige mensen/media moet weer dom gaan blaten

maargoed hier mn verhaal van gister ff in de herhaling (gister een error met posten):

Michael Jackson is een goed voorbeeld van hoe je een mens kunt 'verpesten' in zn jeugd

de gast is gewoon 1 groot trauma, zn hele gedrag is te verklaren daardoor......
de een neemt een opmerking als 'je hebt een grote neus' anders op dan de ander....

hij heeft zich daar zo druk over gaan maken, en toevallig veel rijkdom gekregen: waarom zou je dan niet je eigen schattig neusje ontwerpen
verder die maskers die zn kinderen opmoeten in het openbaar: hij wil denk ik niet dat mensen (negatieve) opmerkingen zullen maken over hun uiterlijk

ik merkte nl aan het gesprek dat hij zelf ook echt wel doorheeft dat hij tegenwoordig een groter monster is dan dat hij in zn jonge jaren was (volges hemzelf was hij toen een monster)

en zn kinderlijk gedrag is zoals al gezegd gewoon vanwege dat hij nooit een jeugd heeft gehad, verder heeft hij zoveel geld dat hij nooit op zal hoeven groeien, waarom zou je het dan doen
ik had echt gemengde gevoelens na het kijken van de docu.......je ziet eens de andere kant van veel geld: de realiteit volledig uit het oog verliezen......hij heeft gewoon een eigen wereldje en dankzij zn geld hoeft hij daar nooit meer uit te komen

verder liegde hij dat het barstte..........dat heeft ook te maken met het kinderlijke in hem denk ik (kinderen liegen ook om het liegen) en omdat hij de realiteit totaal kwijt is

ALS hij niet zoveel geld had gehad om ooit aan die plastische chirurgie te beginnen was hij of allang dood nu of zat ie opgesloten op een kamertje......mensenschuwheid zit ook wel in hem volges mij: en dan wel voor 1000en mensen een podium op: dat moet echt een hel voor m geweest zijn (zoals hij ook vertelde)

zeer complex persoon is het.

Nobody fucks with The Jesus
  † In Memoriam † donderdag 6 februari 2003 @ 00:22:03 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_8304306
16 maart is de herhaling op Yorin
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8304378
Het is erg triest allemaal idd..

gelukkig heeft ie wel Off The Wall, Thriller en Bad uitgebracht ooit. (En OK, op Dangerous staan ook erg mooie nummers).

Allmusic.com zegt 't wel goed allemaal

quote:
"an instantly identifiable voice, eye-popping dance moves, stunning musical versatility, and loads of sheer star power."
quote:
he was often depicted as an arrested man-child, completely sheltered from adult reality by a life spent in show business.
pi_8304813
Trouwens, eerst zei die dat ie wel een relatie had gehad met de moeder van zn 3de vrouw en later is het ineens een zwarte draagmoeder
pi_8305689
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:24 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik het toch niet mee eens, hoor. Er zijn andere (grotere) levende legenden die er toch in geslaagd zijn om hun kinderen een stuk normalere opvoeding te geven dan MJ. Ik bedoel: Als het je als Beatle (McCartney is een goed voorbeeld) lukt om je kinderen normaal op te voeden en naar normale scholen te sturen, dan moet het toch wel voor iedereen mogelijk zijn! Of haalt die het volgens jou niet bij de beroemdheid van MJ?
Het is maar hoe je er zelf mee omgaat, denk ik. Het ligt m.i. niet zozeer aan de beroemheid, als wel aan de gestoordheid van de persoon in kwestie.


Er is een wezenlijk verschil tussen poplegende zijn in Engeland en poplegende zijn in de USA.

MJ heeft de pech dat ie in de USA zit, een hyperhysterisch land met mensen die van mening zijn dat een popidool aan zijn fans toebehoort. McCartney leeft in het nuchtere Engeland en kan gewoon veel meer zijn eigen gang gaan.

pi_8306456
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 01:54 schreef enchilada het volgende:

MJ heeft de pech dat ie in de USA zit, een hyperhysterisch land met mensen die van mening zijn dat een popidool aan zijn fans toebehoort.


En daarbij waren er ook nog eens 4 Beatles die alle aandacht kregen.
Je zag in die docu dinsdag ook dat er nog steeds tienmermeisjes helemaal gek van hem werden. Dat is bij geen enkele ex-beatle meer het geval.
  donderdag 6 februari 2003 @ 08:14:13 #86
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8306500
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:29 schreef Fendy het volgende:

Ik denk dat als je op deze vragen een eerlijk antwoord geeft...dan heb je ook het antwoord op je eigen vraag


Er werd gesteld dat MJ zijn kinderen niet normaal kon opvoeden omdat hij de meest beroemde persoon (muzikant) op aarde zou zijn, en dat waag ik te betwijfelen. Het gaat er ook niet zozeer om hoe vaak hij in de (roddel)pers komt, maar vooral hoe en dat heeft hij toch vooral te danken aan zijn eigen excentrieke gedrag. In ieder geval niet aan wat hij de laatste jaren op muzikaal gebied heeft gepresteerd.

Ik zit hier overigens ook helemaal niet om MJ de grond in te boren, zeker niet op muzikaal gebied. Ik draaide Off The Wall al grijs voordat veel van de mensen hier waarschijnlijk nog geboren moesten worden. Maar ga nou niet zeggen dat hij de slechte pers die hij krijgt niet voornamelijk te danken heeft aan zijn eigen gedrag of dat muzikaal succes of beroemdheid op zich een belemmering is om je kinderen normaal op te voeden.
Natuurlijk, MJ heeft als kindster in de US met een vader die hem mishandelde een verschrikkelijke jeugd gehad en daar ligt hoogstwaarschijnlijk ook de oorzaak van zijn huidige gedrag. Een normale jeugd in een down-to-earth Noord-Engelse havenstad biedt een veel stabielere basis in het leven. Maar hoe zielig ook, het is nog geen rechtvaardiging voor wat hij zijn eigen kinderen nu aandoet. Waarschijnlijk kan hij niet anders, want hij weet niet eens wat een 'normale' jeugd inhoudt, maar ik begrijp niet hoe je dat, hoe idolaat je ook van hem mag zijn, kunt goedpraten.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8307481
Michael Jackson voelt zich veraden door Martin Bashir, de interviewer.
Hij heeft een persbericht gegeven die in de VS vanavond eerst wordt uitgezonden voor het interview begint. Hieronder een bericht van Reuters :

Michael Jackson 'Devastated' by UK Documentary (Reuters)
--------------------------------------------------------------------------------
Michael Jackson 'Devastated' by UK Documentary
4 minutes ago

Add Entertainment - Reuters to My Yahoo!

By Andrew Cawthorne

LONDON (Reuters) - American pop superstar Michael Jackson (news)
said Thursday he was "devastated" by a documentary on British TV about
his personal life and angry it may lead viewers to conclude that he abuses
children.
"Today I feel more betrayed than perhaps ever
before, that someone who had got to know my
children, my staff and me, whom I let into my
heart and told the truth, could then sacrifice the
trust I placed in him and produce this terrible and
unfair program," Jackson said in a statement
released in London.

"Everyone who knows me will know the truth,
which is that my children come first in my life and
that I would never harm any child."

In a rare behind-the-scenes look at his fiercely
guarded private life, Monday's documentary by
British journalist Martin Bashir showed Jackson
revealing he shared his bed with children at his
Neverland ranch.

He insisted there was nothing wrong with that and
vowed to kill himself if there were no children left
in the world.

His two older children, five-year-old Prince
Michael I and four-year-old Paris, appeared on film with Jackson wearing
party masks. He fed his third child -- whom he has nicknamed Blanket -- a
bottle of milk while draping a veil over his head.

Jackson has been dogged by controversy and rumor ever since 1993 when
he reached a multi-million dollar settlement with a 14-year-old boy who had
accused him of sexual molestation. The superstar maintained his own
innocence throughout.

"Michael is devastated and feels utterly betrayed by the British television
program, 'Living with Michael Jackson,' presented by Martin Bashir and
broadcast in the UK Monday 3rd February 2003," the statement issued in
London said.

It added that Jackson regarded the program, due to be broadcast in the
United States Thursday, "as a gross distortion of the truth and a tawdry
attempt to misrepresent his life and his abilities as a father.

"Michael feels deeply angry that the program could have led viewers to
conclude that he abuses children in any way," it added. "Michael Jackson
has never, and would never, treat a child inappropriately or expose them to
any harm and totally refutes any suggestions to the contrary."

Jackson accused Bashir, who filmed with the star over eight months, of
breaking an assurance not to feature his children and ignored pleas to cut
some footage from the final edit.

"Michael is deeply upset that the program sensationally sets out to use two
or three pieces of footage giving a wholly distorted picture of his behavior
and conduct as a father," the statement said.

"Michael believes that what was eventually broadcast was a salacious
ratings-chaser, designed to celebrate Martin Bashir and which was
indifferent to the effect on Michael personally, his family and his close
friends."

Debbie Rowe, Michael's ex-wife and mother of two of his children, was
quoted as supporting him.

"It breaks my heart that anyone could truly believe that Michael would do
anything to harm or endanger our children: they are the most important thing
in his life," she said, according to the statement, released by a London
public relations firm.

  Redactie Frontpage donderdag 6 februari 2003 @ 09:58:19 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8307565
Ik kan me er wel een beetje in vinden, die Bashir kwam op mij ook over als een klootzak.
pi_8307851
8 maanden lang gefilmd, 90 minuten van de tientallen uren film is laten zien. En ze hebben maar 3 minuten(!!) over zijn muziek gesproken.
En dan die lullige voice-overs van die interviewer.
Bashir probeerde de kinderen de maskers af te laten doen, trok aan het kleedje van de baby om te proberen zijn gezichtje te kunnen filmen.

Michael Jackson deed dit interview kompleet GRATIS, 8 maanden lang liet hij Bashir in zijn leven. Heeft ook nooit geweten wat er uitgezonden zou worden, echt lullig. Zo zie je maar weer hoe MJ geteisterd word door de media, hij is gewoon een cash voor hun.

Nu hebben al meer dan 25 miljoen mensen dit gezien, vanavond komen daar mistends 25 miljoen kijkers er bij.

  donderdag 6 februari 2003 @ 10:22:25 #90
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_8307946
Wacko Jacko moet niet zeuren, hij heeft toch zelf die uitspraken gedaan. Hij is gewoon gek: I am Peter Pan!!! De scene in de dierentuin verontrustte mij nog het meest. Jackson had het wel naar zijn zin"i always love the gorillas" en had niet eens gezien dat zijn zoontje onder de voet werd gelopen door de pers. Ook zijn vriendschappen met kinderen zijn op z'n minst dubieus te noemen.

Nee, ik vertrouw Jackson al jaren niet meer.

Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage donderdag 6 februari 2003 @ 10:30:12 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8308072
MJ zei niet dat hij dacht dat hij Peter Pan was, maar dat hij Peter Pan in zijn hart was. Hij zei: I am Peter Pan in de zin van dat hij zoch zo voelde. Niet dat hij dacht dat hij konm vliegen.
  donderdag 6 februari 2003 @ 12:55:14 #92
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8310397
Heb gisteren even gekeken en ook al is er duidelijk iets psychisch mis met hem... ik vind dat er soms wel erg overdreven gereageerd wordt. Zo schokkend vond ik het nou ook allemaal weer niet. Het is gewoon nog een groot kind en soms pakt ie dingen niet echt taktisch aan maar dat neemt niet weg dat ie gewoon het beste voor heeft met zijn en andere kinderen. Dat straalde er gewoon vanaf...

Hoe het interview weergegeven werd, vond ik ook een tikkeltje sensatiebewust gedaan door die Bashir. Neigde zelfs op het einde naar goedkoop journalisme... telkens die stukjes waar hij alleen was en het zijne dacht van wat Michael Jackson wel allemaal niet verkeerd deed. Mocht toch wel wat subtieler weergegeven worden wat mij betreft!! Hij had ook wel wat beter vragen mogen stellen wat mij betreft. Vond het een beetje teveel nadruk op die kinderen hebben... wat over al z'n muziek enzo?

Ik zie MJ in ieder geval niet als een freak (vind ik ook zo meeloperig als iedereen dat maar zegt) maar eerder als iemand die gewoon anders is en dat allemaal door dat niet te bevatten leven wat ie geleidt heeft. Die fans van hem vond ik eerder freaks... daar zitten me een stelletje overdreven types bij!!

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_8312861
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 00:22 schreef moussy het volgende:
16 maart is de herhaling op Yorin
Nog even op mijn tanden bijten en geduld hebben dus.
pi_8314797
Toen ik MJ zag in het interview was ik in eerste instantie verrast over het feit dat hij zo los kon vertellen over de gruwelen uit zijn jeugd. Maar naarmate het interview vorderde merkte ik dat hij toch helemaal niet zo los bleek te zijn. In zijn stem hoor je eigenlijk doorlopend verdriet, teleurstelling, een gebroken ziel en vooral heel veel zelfmedelijden. Dat laatste vond ik akelig, want iemand die op zijn 44e nog steeds zo'n bewustzijnsvernauwing krijgt van het praten over het verleden, heeft zijn trauma's niet verwerkt. Hij is er geen sterk persoon door geworden, dat valt mij zo tegen aan Michael Jackson. Met veel dingen die hij zei kon ik het wel eens zijn, dat er te weinig liefde op aarde is enz.
Maar als je dan weer ziet wat voor paniek hij heeft voor de dood en dan die ziekelijke uitspraak "ik wil voor eeuwig leven", dan zie je wat hem drijft: angst. Daarin is hij heel ver doorgeschoten, maar ook typisch een product van deze tijd: volledige identificatie met het lichaam en de dood is taboe.
Hij verschilt werkelijk niet veel van veel andere mensen wat dat betreft.

Jammer dat hij nooit goed heeft gewerkt aan de verwerking van de vernederingen uit zijn jeugd...

Biggest idol fan? That's me!
  donderdag 6 februari 2003 @ 16:52:34 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8315487
Uiteindelijk laat ik iedereen zich maar het zijne van denken. Hij zal er grotendeels schijt aan hebben en ik ook


Ik hou het er gewoon op dat hij (voor mij) de King of Pop blijft. Z'n muziek blijft briljant. Hij is toch denk ik DE persoon die mij in m'n jeugd heeft leren genieten van muziek en vooral zijn muziek

pi_8316410
Nou....daar ontbreekt het bij MJ juist aan: hij trekt zich enorm veel aan van wat er over hem wordt gezegd in de bladen etc.

Hij staat er absoluut niet boven....

Biggest idol fan? That's me!
pi_8316927
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:36 schreef Idols-fanaat het volgende:
Nou....daar ontbreekt het bij MJ juist aan: hij trekt zich enorm veel aan van wat er over hem wordt gezegd in de bladen etc.

Hij staat er absoluut niet boven....


Maargoed nu is het beeld van de wereldbevolking over Michael Jackson geen spat veranderd, misschien zelfs verergerd.. Door dit soort programma's... Dat zou ik ook niet echt leuk vinden...

En die interview-figuur stelt me wel behoorlijk teleur zeg...

pi_8318793
Mwah, ik denk dat veel mensen hem door dit interview wel beter zijn gaan begrijpen en accepteren. Ik snap zijn gedrag nu in ieder geval wel beter.

En ja, die interviewer was echt zwaar klote, ik had sterk de indruk dat MJ zich erg irriteerde aan zijn gedrag.

Die interviewer was echt doorlopend bezig om van een mug een olifant te maken.

Niet relaxed...en dan krijg je ook minder los bij zo iemand als MJ.

Biggest idol fan? That's me!
pi_8319110
Nu in B&W wordt nagepraat over de docu. Die fans hebben zelf ook hulp nodig, net als Jacko zelf.
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:27:55 #100
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_8323118
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
pi_8323153
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
http://www.thesmokinggun.com/doc_o_day/doc_o_day.shtml
.
.
.
.
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:13 schreef Flaman het volgende:
Dat jongetje dat in 93 een aanklacht indiende, deed hij na aansporen van zijn vader. Zijn moeder daarintegen nam 100 % afstand van de beschuldigingen, die zij blijkbaar ook bullshit vond.

De vader van het jongetje, wilde enkel financiele compensatie. Ik zou de dader dood willen hebben of iig in de gevangenis.
Vader zag voor het incident een carriere in filmmaken en klopte bij MJ aan voor geld (20 miljoen) maar MJ wilde het niet geven. Toevalligerwijs gaat zijn zoon opeens verklaren dat MJ ontucht met hem heeft gepleegd. Nou probeer die smet maar eens op je carriere weg te krijgen want dat is niet mogelijk.
MJ en Chandler (vader van Jordy Chandler, het jongetje wat aanklaagde) hebben een schikking getroffen dat van horen zeggen rond en nabij de 20 miljoen lag. Dat laatste zal vanwege legale redenen nooit na te trekken zijn helaas.

Verder is het nooit bewezen dat MJ sex heeft gehad met welk kind dan ook. IMO is MJ inderdaad een slachtoffer geweest van een mediacircus. En we weten wat media aan kan richten vandaag de dag. Nietwaar?


  donderdag 6 februari 2003 @ 23:33:08 #102
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323215
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8323262
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:31 schreef Travolta het volgende:

Heb je uberhaubt wel de moeite genomen het uitvoerig te lezen


Nee. Ik geloof er bij voorbaat niks van. Ook niet omdat ik die post die Kozzmic net heeft geqoute allang had gelezen.
quote:
of heb je weer een topic gevonden om je gebruikelijke gezeik in te gooien?

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 06-02-2003 23:35]

pi_8323271
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:33 schreef Travolta het volgende:
Deze link is beter omdat ie ook hetzelfde blijft.
Nou, was dat het? dat hebben we al honderd keer gehoord, en blablabla.. wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:36:43 #105
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323295
Ik heb die hele aanklacht gelezen en geloof het. Als je leest hoe uitvoerig gepland michael te werk ging, dat voldoet echt compleet aan het profiel van een pedofiel.

Eerst heel lang paaien met uitjes, kadootjes, etc. alleen betrekt hij ook nog eens de hele familie erbij waardoor het voor de buitenwereld (en zijn familie) ongeloofwaardig wordt en zo'n kind het geeneens meer durft te vertellen.

Het geeft echt een heel eng beeld weer van michael jackson en ik durf echt oprecht te zeggen dat die aanklacht me letterlijk heeft geshockeert, ook omdat ik al jarenlang fan ben van Michael Jackson.

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:37:33 #106
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323306
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee. Ik geloof er bij voorbaat niks van. Ook niet omdat ik die post die Kozzmic net heeft geqoute allang had gelezen.
[..]


Zoals ik al zei jou antwoord ik niet meer want je bent een verkapte (en erg slim methodische) flamer/troll.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:38:09 #107
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323318
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nou, was dat het? dat hebben we al honderd keer gehoord, en blablabla.. wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?


Lees m'n bovenstaande verhaaltje maar voor je te snel conclusies trekt.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8323388
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:38 schreef Travolta het volgende:

Lees m'n bovenstaande verhaaltje maar voor je te snel conclusies trekt.


Als er iemand snel conclusies trekt ben jij het wel. Jij gaat alleen maar af op het verhaal van de 'aanklager'. Je vergeet daarbij even de feiten die wel op tafel liggen.
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:47:29 #109
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323481
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als er iemand snel conclusies trekt ben jij het wel. Jij gaat alleen maar af op het verhaal van de 'aanklager'. Je vergeet daarbij even de feiten die wel op tafel liggen.


dus jij denkt dat het voor de lol met 15 miljoen gesettled is?

interessant...

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8323582
Jah, tuurlijk, zo'n lawsuit schaadt alleen maar z'n imago... daar wil je op den duur gewoon vanaf...
't ging toch nergens heen.

vertel jij maar eens of er ooit bewijzen voor zijn aangevoerd...

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 06-02-2003 23:54]

pi_8323592
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:47 schreef Travolta het volgende:

dus jij denkt dat het voor de lol met 15 miljoen gesettled is?


Nee het is gesettled omdat MJ geen zin had in een jarenlange rechtzaak. Als MJ fan zou je dat toch wel moeten weten.
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:57:04 #112
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323673
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee het is gesettled omdat MJ geen zin had in een jarenlange rechtzaak. Als MJ fan zou je dat toch wel moeten weten.


oohhhh ja. ok interessant. dus in plaats van zijn onschuld gewoon op een normale manier te bewijzen (zoals ieder normaal mens zou doen) houdt hij liever de speculaties nog langer op door het te settlen.

Iets dat overigens normale schuldige mensen altijd doen.

Nee ok, ik ben blij dat er zo'n intelligent iemand is op Fok als jij calvinenhobbes, stel je voor dat we het zelf allemaal zouden moeten uitpluizen terwijl jij het in 1 oogopslag al allemaal ziet.

We mogen maar dankbaar zijn, voor zo iemand als jij op fok. Je weet zo ontzettend veel.

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8323756
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 23:57 schreef Travolta het volgende:

oohhhh ja. ok interessant. dus in plaats van zijn onschuld gewoon op een normale manier te bewijzen (zoals ieder normaal mens zou doen) houdt hij liever de speculaties nog langer op door het te settlen.


Onschuld in een pedofilie zaak is niet op een normale manier te bewijzen. Speculaties zouden er alleen maar meer zijn tijdens een eventuele rechtzaak. En ook al had die gewonne, deze geruchten zouden altijd de ronde blijven doen.
quote:
Iets dat overigens normale schuldige mensen altijd doen.
Nee hoor. Er zijn vaak zat rechtzaken die buiten de rechtzaal worden opgelost. Vooral in Amerika waar het onderhand een onderdeel van de cultuur is dat je voor de onbenulligste dingen word aangeklaagd.'
Vaak krijgt diegene die aanklaagt dan ook nog zijn zin omdat de "schuldige" geen zin heeft in alle rompslomp en liever meteen een paar centen betaald.
quote:
We mogen maar dankbaar zijn, voor zo iemand als jij op fok. Je weet zo ontzettend veel.
Kun je er niet tegen als mensen het niet met jou eens zijn? Grow up....
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:03:54 #114
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323798
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:01 schreef calvobbes het volgende:
Kun je er niet tegen als mensen het niet met jou eens zijn? Grow up....
Nou, geef ik je eens een compliment, denk je meteen dat ik het rot bedoel!

Ik bedoel het niet rot hoor, je bent gewoon zo slim jij. je weet zoveel. je hebt zeker wel heel erg veel meegemaakt of niet?

Je hebt een fan erbij, ik dus. Ik vind je echt enorm goed (en slim.)

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:05:39 #115
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323822
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8323825
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:03 schreef Travolta het volgende:

Je hebt een fan erbij, ik dus. Ik vind je echt enorm goed (en slim.)


Kom nog eens terug als je wat groter bent en in staat bent om fatsoenlijk te discusieren.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:07:21 #117
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323854
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kom nog eens terug als je wat groter bent en in staat bent om fatsoenlijk te discusieren.


Nou, jij kan echt geen compliment waarderen he? Is dat iets van de slimmeren onder ons? Leg uit!
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  Moderator vrijdag 7 februari 2003 @ 00:08:13 #118
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8323875
Doet eens mooi ontopic zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_8323886
LOL dit slaat 3x nergens op
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:10:47 #120
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8323923
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:08 schreef Mike het volgende:
Doet eens mooi ontopic zijn.
Sorry, daarom heb ik al een ander topic voor calobbes verering geopend, alleen wil de meester mij niet erkennen geloof ik.

Hij zal vast wel zijn verhoogde bedoelingen gehad hebben met hier nog even door gaan, ik snap de genieen niet zo.

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:15:21 #121
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324017
deze link weerlegt die andere

het is wel een baggersite maar staat wel een stuk beter en onderbouwder in waarom die beschuldigingen pure bullshit zijn. Net zoals een paar opmerkingen van een zeker iemand die ik hier boven las.

  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:19:38 #122
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324085
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:15 schreef Flaman het volgende:
deze link weerlegt die andere

het is wel een baggersite maar staat wel een stuk beter en onderbouwder in waarom die beschuldigingen pure bullshit zijn. Net zoals een paar opmerkingen van een zeker iemand die ik hier boven las.


Ik zal hem eens even lezen! Ik weet zeker dat een geocities site, opgebouwt door een random iemand op internet, betrouwbaarder is dan die van het daadwerkelijke justitie rapport.

Ik wacht eerst overigens calvobbes zijn mening af over deze site, voor ik weer zo voor aap sta!!! *grinnik!*

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:21:29 #123
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8324116
Als je Michael Jackson bent is de schande van een rechtszaak op tv enzv ala O.J Simpson of het kiezen voor het betalen van 15miljoen een koopje vooral als je bedenkt dat hij meer dan een miljard dollar bezit. Overigens krijg ik op deze manier het idee dat je het niet eens gezien hebt. Als je zag dat hij zo 6miljoen uitgaf in een kwartiertje voor de lol is die 20miljoen maar een zakcentje. Het is wel zo in een rechtzaak wordt het puur zijn woord tegen dat van het ventje en dat wint het ventje ook al is het niet de waarheid.(tenminste als die jongen niet door de mand zou vallen maar met zoveel geld in het vooruitzicht investeer je wel even in de dure advocaten)
  Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2003 @ 00:22:54 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8324147
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:19 schreef Travolta het volgende:
Ik wacht eerst overigens calvobbes zijn mening af over deze site
Laat me raden:
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:23:22 #125
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324163
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:21 schreef PLAE@ het volgende:
Het is wel zo in een rechtzaak wordt het puur zijn woord tegen dat van het ventje en dat wint het ventje ook al is het niet de waarheid.(tenminste als die jongen niet door de mand zou vallen maar met zoveel geld in het vooruitzicht investeer je wel even in de dure advocaten)
En tegenwoordig hebben ze daar hele goeie onderzoekers voor, zelfs als je een armoedzaaier bent. Ik denk dat een Michael Jackson altijd een duurdere advocaat zal kunnen veroorloven dan die van dat "ventje."

Als dan dus na gaat dat hij het gesettled heeft, is het voor mij een plus een is twee.

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:25:34 #126
11170 jerney
catlady 4life
pi_8324222
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:23 schreef Travolta het volgende:

[..]

En tegenwoordig hebben ze daar hele goeie onderzoekers voor, zelfs als je een armoedzaaier bent. Ik denk dat een Michael Jackson altijd een duurdere advocaat zal kunnen veroorloven dan die van dat "ventje."

Als dan dus na gaat dat hij het gesettled heeft, is het voor mij een plus een is twee.


En ik blijf het verdacht vinden dat de ouders het geld verkiezen boven de aanrander van hun bloedeigen kind achter tralies te zien
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:26:57 #127
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324247
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:25 schreef jerney het volgende:
En ik blijf het verdacht vinden dat de ouders het geld verkiezen boven de aanrander van hun bloedeigen kind achter tralies te zien
Amerika he? Money money uber alles.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:27:26 #128
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324256
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:19 schreef Travolta het volgende:

[..]

Ik zal hem eens even lezen! Ik weet zeker dat een geocities site, opgebouwt door een random iemand op internet, betrouwbaarder is dan die van het daadwerkelijke justitie rapport.

Ik wacht eerst overigens calvobbes zijn mening af over deze site, voor ik weer zo voor aap sta!!! *grinnik!*


rapport? Het is een verklaring van een puber, aangespoord door een vader met dollartekens in zijn ogen.

Die site is gemaakt in 1998 of zo, zit vol met BRONNEN en is op de meest objectieve manier geschreven. Verder is dit niet de enige site. Zijn ook zat boeken van overigens. Je mag wel een beetje open staan voor dingen vind ik zeg, ik vind dat je je een beetje naief en kinderachtig gedraagt

  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:28:25 #129
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324275
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:27 schreef Flaman het volgende:

[..]

rapport? Het is een verklaring van een puber, aangespoord door een vader met dollartekens in zijn ogen.

Die site is gemaakt in 1998 of zo, zit vol met BRONNEN en is op de meest objectieve manier geschreven. Verder is dit niet de enige site. Zijn ook zat boeken van overigens. Je mag wel een beetje open staan voor dingen vind ik zeg, ik vind dat je je een beetje naief en kinderachtig gedraagt


dat zeg ik, een geocities site is altijd betrouwbaarder. ik ben het toch ook helemaal met je eens?

wat is je probleem?

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:29:20 #130
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324294
wat doe je nou dom, het gaat toch wat er op staat niet waarop het staat.

Maar ja als je bang bent om uitgeluld kan ik best wel snappen waarom je telkens op de man af speelt en zo...(of op de site in dit geval:P)

  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:30:12 #131
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324316
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:29 schreef Flaman het volgende:
wat doe je nou dom, het gaat toch wat er op staat niet waarop het staat.

Maar ja als je bang bent om uitgeluld kan ik best wel snappen waarom je telkens op de man af speelt en zo...(of op de site in dit geval:P)


sorry, ik begrijp je niet. ik geef je gelijk en dan doe je zo.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:31:08 #132
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324333
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:31:28 #133
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324341
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:31 schreef Flaman het volgende:

da's beter.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:33:12 #134
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324378
Mja, als ouder zijnde zou je toch de afkoopsom weigeren en zorgen dat de man die aan je kind heeft gezeten achter de tralies komt te zitten... maar dat is niet gebeurd! Daarom geloof ik het al helemaal niet dat MJ het gedaan heeft. Ken je die Amerikanen met hun schadeclaims nu onderhand nog niet? Het is erg sneaky, maar dit is helaas een manier om makkelijk even multi-miljonair te worden en daar is MJ slachtoffer van geworden volgens mij. Omdat hij vast erg geschokt en emotioneel (zo schat ik hem wel in) was dat ie werd beschuldigd werd van zoiets heeft hij het maar snel zo afgehandeld want veel zin had hij niet in een jarenlange rechtzaak... aan de ene kant begrijpelijk!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:34:20 #135
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324402
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:33 schreef Knaller het volgende:
Mja, als ouder zijnde zou je toch de afkoopsom weigeren en zorgen dat de man die aan je kind heeft gezeten achter de tralies komt te zitten... maar dat is niet gebeurd! Daarom geloof ik het al helemaal niet dat MJ het gedaan heeft. Ken je die Amerikanen met hun schadeclaims nu onderhand nog niet? Het is erg sneaky, maar dit is helaas een manier om makkelijk even multi-miljonair te worden en daar is MJ slachtoffer van geworden volgens mij. Omdat hij vast erg geschokt en emotioneel (zo schat ik hem wel in) was dat ie werd beschuldigd werd van zoiets heeft hij het maar snel zo afgehandeld want veel zin had hij niet in een jarenlange rechtzaak... aan de ene kant begrijpelijk!
ik geef hem ook wel het voordeel van de twijfel. dat zeg ik ik ben al jarenlange fan van hem, ik vind hem een muzikaal genie. alleen na dat interview gezien te hebben en dit gelezen te hebben... ik weet het niet.

het is allemaal erg dubbel.

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:35:48 #136
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324434
Nou twijfel je weer. Net was je het zo zeker
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:37:16 #137
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324467
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:35 schreef Flaman het volgende:
Nou twijfel je weer. Net was je het zo zeker
laat ik het zo zeggen, ik ben voor 90% zeker nu dat het een pedofiel is. zeker als je zag hoe die met dat jongetje zat, alles bij elkaar...

ze zeggen over jou en mij toch ook niet zomaar dat we pedofiel zijn? en wij gaan toch ook niet met vreemde jongetjes in bed liggen?

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:39:25 #138
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324514
vreemde? Zijn toch echt vrienden van hem dacht. Ouders weten er ook van en zo

Denk dat ie na 93 sowieso al niet meer dingen gaat flikken.

Je kan het inderdaad nooit uitsluiten, en je hebt misschien aanwijzingen maar niks concreets om te zeggen 'hij is pedofiel'

imo

  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:41:00 #139
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324540
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:39 schreef Flaman het volgende:
vreemde? Zijn toch echt vrienden van hem dacht. Ouders weten er ook van en zo

Denk dat ie na 93 sowieso al niet meer dingen gaat flikken


hij pakt het gewoon heel slim aan als je het mij vraagt. ik bedoel ook nog eens die moeders van zijn eigen kinderen, fucking zaad donors!!! welke man doet dat?

als jij of ik zo beroemd zouden zijn, van kinds af aan, dan vliegen de alyssa milano's en britney spearsjes je toch door de lakens heen?

ik weet wel dat ik alles zou neuken wat los en vast zat.

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:53:56 #140
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324715
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:41 schreef Travolta het volgende:

[..]

hij pakt het gewoon heel slim aan als je het mij vraagt. ik bedoel ook nog eens die moeders van zijn eigen kinderen, fucking zaad donors!!! welke man doet dat?

als jij of ik zo beroemd zouden zijn, van kinds af aan, dan vliegen de alyssa milano's en britney spearsjes je toch door de lakens heen?

ik weet wel dat ik alles zou neuken wat los en vast zat.


Je moet er wel rekening mee houden dat niet ieder persoon hetzelfde is. Ieder individu zit anders in elkaar, heeft andere interesses en doet andere dingen. Door een slechte jeugd kunnen mensen ook erg veranderen en wordt het leven van die persoon daardoor beïnvloed. Tja, en volgens mij is MJ te verlegen en klimt ie liever in bomen dan sex te hebben met een vrouw en ik denk dat ie vrouw ook niet echt zin had om met hem het bed in te duiken! Mja, zaaddonors zijn dan een oplossing!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:55:33 #141
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324735
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:53 schreef Knaller het volgende:

[..]

Je moet er wel rekening mee houden dat niet ieder persoon hetzelfde is. Ieder individu zit anders in elkaar, heeft andere interesses en doet andere dingen. Door een slechte jeugd kunnen mensen ook erg veranderen en wordt het leven van die persoon daardoor beïnvloed. Tja, en volgens mij is MJ te verlegen en klimt ie liever in bomen dan sex te hebben met een vrouw en ik denk dat ie vrouw ook niet echt zin had om met hem het bed in te duiken! Mja, zaaddonors zijn dan een oplossing!!


tsja wie zal het zeggen. ik persoonlijk denk dat ie zich wel vergrepen heeft aan kinderen. het is niet normaal voor een 44 jarig iemand om geen gewone normale sexuele gevoelens naar andere (ongeacht of dat mannen of vrouwen zijn) volwassenen te hebben.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 01:04:11 #142
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324821
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:55 schreef Travolta het volgende:

[..]

tsja wie zal het zeggen. ik persoonlijk denk dat ie zich wel vergrepen heeft aan kinderen. het is niet normaal voor een 44 jarig iemand om geen gewone normale sexuele gevoelens naar andere (ongeacht of dat mannen of vrouwen zijn) volwassenen te hebben.


Als ie zich vergrepen zou hebben aan meerdere kinderen zouden er toch wel meer aanklachten zijn geweest? Sexuele ervaringen op een jonge leeftijd zouden het gedrag van een kind denk ik wel zodanig beïnvloeden dat het duidelijk te zien zou zijn dat er iets met zo'n kind gebeurd is... Over MJ's sexuele gevoelens kan ik niks zeggen want kan niet in z'n hoofd kijken maar het viel me wel op in de docu dat ie aardig stond te flirten met die vrouwelijke fans van hem!! Misschien zegt dat iets??
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 7 februari 2003 @ 01:07:05 #143
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324843
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:04 schreef Knaller het volgende:
Als ie zich vergrepen zou hebben aan meerdere kinderen zouden er toch wel meer aanklachten zijn geweest? Sexuele ervaringen op een jonge leeftijd zouden het gedrag van een kind denk ik wel zodanig beïnvloeden dat het duidelijk te zien zou zijn dat er iets met zo'n kind gebeurd is...
Denk eens aan een "normale" buurt pedofiel? Dan komt het vaak ook pas uit als er eentje "uit the closet" komt. (Zelfde met verkrachters/aanranders met volwassen slachtoffers trouwens.)

Of denk aan misbruik in een gezin, of waar meerdere gezinnen aan mee doen. Enfin, voorbeelden genoeg!

quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:04 schreef Knaller het volgende:
Over MJ's sexuele gevoelens kan ik niks zeggen want kan niet in z'n hoofd kijken maar het viel me wel op in de docu dat ie aardig stond te flirten met die vrouwelijke fans van hem!! Misschien zegt dat iets??
Nouuuuu flirten. Niet echt. Dan heb je toch niet echt goed gekeken!
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 01:16:38 #144
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324895
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:07 schreef Travolta het volgende:

[..]

Denk eens aan een "normale" buurt pedofiel? Dan komt het vaak ook pas uit als er eentje "uit the closet" komt. (Zelfde met verkrachters/aanranders met volwassen slachtoffers trouwens.)

Of denk aan misbruik in een gezin, of waar meerdere gezinnen aan mee doen. Enfin, voorbeelden genoeg!
[..]

Nouuuuu flirten. Niet echt. Dan heb je toch niet echt goed gekeken!


Dat voorbeeld van die "normale" buurt pedofiel kan kloppen maar geeft dat antwoord op waarom er niet meer aanklachten tegen MJ zijn geweest waarvan ie beschuldigd werd van zulke praktijken?

En dat flirten was misschien een groot woord en wat overdreven, maar let eens op wat ie zegt als hij die meid even bij hem in de auto laat en dat moment waar hij met die Spaanse dames praat en complimentjes geeft... zulke dingen bedoelde ik nou! Mja, het viel me gewoon op in ieder geval!!

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2003 @ 08:06:34 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8325880
Jackson "Devastated" by Documentary www.imdb.com


Pop superstar Michael Jackson has hit out at the makers of the explosive British TV documentary on his life - and accused journalist Martin Bashir of "betraying him." Jackson has released a statement saying he is "devastated" by the show - which pried into the reclusive star's personal life - and is angry it gave the impression he abuses children. The statement reads, "Today I feel more betrayed than perhaps ever before, that someone who had got to know my children, my staff and me, whom I let into my heart and told the truth, could then sacrifice the trust I placed in him and produce this terrible and unfair program. Everyone who knows me will know the truth, which is that my children come first in my life and that I would never harm any child." The show aired on the UK's ITV1 network on Monday night, attracting a massive audience of around 15 million - and is due to be screened in the US Thursday. But Jackson feels details of his personal life were "grossly distorted", particularly his admission he shares his bed with children. The statement adds, "Michael is devastated and feels utterly betrayed by the British television program, 'Living with Michael Jackson, '" adding that he regarded the show as "a gross distortion of the truth and a tawdry attempt to misrepresent his life and his abilities as a father. Michael feels deeply angry that the program could have led viewers to conclude that he abuses children in any way. Michael Jackson has never, and would never, treat a child inappropriately or expose them to any harm and totally refutes any suggestions to the contrary." The singer singles out Bashir - who was chosen after his controversial televised interview with Diana Princess Of Wales - for particular disregard. He adds, "Michael is deeply upset that the program sensationally sets out to use two or three pieces of footage giving a wholly distorted picture of his behavior and conduct as a father. Michael believes that what was eventually broadcast was a salacious ratings- chaser, designed to celebrate Martin Bashir and which was indifferent to the effect on Michael personally, his family and his close friends."

  vrijdag 7 februari 2003 @ 09:41:37 #146
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_8326727
Ik begrijp alle MJ fans wel hoor. Als je idool van pedofilie wordt beschuldigd, kan je dat gewoon niet geloven. Maar ja, de aanwijzingen (indirect bewijs) stapelen zich wel op he? In de docu komt hij over als een verknipte, rijke mafkees. Ook de afgekochte beschuldiging uit 1993 doet hem geen goed.Hij voldoet gewoon helemaal aan het stereotiep van en pedo. ( Zelf misbruikt, verwarde geest, "kinderen zijn zo lief en onschuldig", teveel geld om beschuldigingen af te kopen). Als ik hem dan ook nog raar met kinderen (waaronder z'n eigen) zie omgaan, dan laat ik m'n twijfels langzaam varen.


Michael: Je hoort in een TBSkliniek!!

[Dit bericht is gewijzigd door Bonobo11 op 07-02-2003 09:48]

Feyenoord!!! * Barça
pi_8326749
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:41 schreef Bonobo11 het volgende:

Maar ja, de bewijzen stapelen zich wel op he?


En welke bewijzen zijn dat dan?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 10:35:13 #148
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8327236
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik begrijp alle MJ fans wel hoor. Als je idool van pedofilie wordt beschuldigd, kan je dat gewoon niet geloven. Maar ja, de aanwijzingen (indirect bewijs) stapelen zich wel op he? In de docu komt hij over als een verknipte, rijke mafkees. Ook de afgekochte beschuldiging uit 1993 doet hem geen goed.Hij voldoet gewoon helemaal aan het stereotiep van en pedo. ( Zelf misbruikt, verwarde geest, "kinderen zijn zo lief en onschuldig", teveel geld om beschuldigingen af te kopen). Als ik hem dan ook nog raar met kinderen (waaronder z'n eigen) zie omgaan, dan laat ik m'n twijfels langzaam varen.


Michael: Je hoort in een TBSkliniek!!


Ik zou zeggen, ga met die bewijzen van je naar de rechter en klaag hem aan!!
En MJ is niet echt mijn idool, hij heeft aardige muziek gemaakt maar geef mij maar Queen!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 7 februari 2003 @ 12:20:49 #149
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8329179
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:06 schreef SunChaser het volgende:
Jackson "Devastated" by Documentary www.imdb.com


Pop superstar Michael Jackson has hit out at the makers of the explosive British TV documentary on his life - and accused journalist Martin Bashir of "betraying him." Jackson has released a statement saying he is "devastated" by the show - which pried into the reclusive star's personal life - and is angry it gave the impression he abuses children. The statement reads, "Today I feel more betrayed than perhaps ever before, that someone who had got to know my children, my staff and me, whom I let into my heart and told the truth, could then sacrifice the trust I placed in him and produce this terrible and unfair program. Everyone who knows me will know the truth, which is that my children come first in my life and that I would never harm any child." The show aired on the UK's ITV1 network on Monday night, attracting a massive audience of around 15 million - and is due to be screened in the US Thursday. But Jackson feels details of his personal life were "grossly distorted", particularly his admission he shares his bed with children. The statement adds, "Michael is devastated and feels utterly betrayed by the British television program, 'Living with Michael Jackson, '" adding that he regarded the show as "a gross distortion of the truth and a tawdry attempt to misrepresent his life and his abilities as a father. Michael feels deeply angry that the program could have led viewers to conclude that he abuses children in any way. Michael Jackson has never, and would never, treat a child inappropriately or expose them to any harm and totally refutes any suggestions to the contrary." The singer singles out Bashir - who was chosen after his controversial televised interview with Diana Princess Of Wales - for particular disregard. He adds, "Michael is deeply upset that the program sensationally sets out to use two or three pieces of footage giving a wholly distorted picture of his behavior and conduct as a father. Michael believes that what was eventually broadcast was a salacious ratings- chaser, designed to celebrate Martin Bashir and which was indifferent to the effect on Michael personally, his family and his close friends."


Zoiets had ik idd al verwacht ja!
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
pi_8330008
Wat een vreselijke man is die interviewer zeg. De hele tijd maar oordelen, MJ niet uit laten praten, totaal geen respect voor de persoon die hij interviewt, zichzelf belangrijker vinden dan de persoon die hij interviewt, enz... Echt heel slecht. Ik zou me als ik MJ was echt niet door hem hebben laten interviewen hoor.

Wat Michael zelf betreft: ik vind hem psychologisch gezien een erg interessant persoon en geloof niet dat er echt kwaad in hem schuilt.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  vrijdag 7 februari 2003 @ 13:04:23 #151
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8330054
Michael heeft de grootste come back ooit!!!!!!!


geweldig

  vrijdag 7 februari 2003 @ 13:27:23 #152
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8330535
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 13:02 schreef SmashBro het volgende:
Wat een vreselijke man is die interviewer zeg. De hele tijd maar oordelen, MJ niet uit laten praten, totaal geen respect voor de persoon die hij interviewt, zichzelf belangrijker vinden dan de persoon die hij interviewt, enz... Echt heel slecht. Ik zou me als ik MJ was echt niet door hem hebben laten interviewen hoor.

Wat Michael zelf betreft: ik vind hem psychologisch gezien een erg interessant persoon en geloof niet dat er echt kwaad in hem schuilt.


pi_8334269
Dat artikel op die geocities site "Was Michael Jackson framed" heeft in GQ magazine gestaan in de VS. De media heeft hier verder totaal geen aandacht aan besteed, omdat hun eigen verhalen dan niet geloofwaardig zouden zijn.

Ik ben 100 % zeker dat MJ niet schuldig was/is aan die aanklacht.
Mensen die dat artikel niet gelezen hebben , hebben in mijn ogen geen enkel recht van spreken over zijn schuldigheid.

In 1993 of 1994 is er op tv in de VS de band afgespeeld met de conversatie van Chandler. Dit was het bewijs dat het alleen om het geld ging bij die vader. Nooit heeft de pers hem (Chandler) onderzocht op zijn verleden of iets dergelijks, noch die geluidsband genoemd.

De pers in de VS is rasistisch, ze wilden hoe dan ook deze afrikaans amerikaanse superster kapot krijgen als wraak op zijn onaantastbaarheid en macht in de muziek industrie.
Vergeet niet dat MJ vele tegenstanders heeft gehad in de jaren 80, toen hij de eerste zwarte artiest was die een videoclip op MTV had.

De media bepaald hoe wij denken, doen en zijn. De meeste mensen zijn te dom,/naive om dit in te zien. Deze man is slachtoffer van 'onze' drang naar veiligheid en zelfvertrouwen. Door te zien hoe slecht MJ wel niet is voelen veel mensen zichzelf boven MJ te staan.

Mocht Jackson ooit overlijden, dan weet ik zeker dat die zelfde pers geen kwaad woord over hem zullen zeggen en hem afschilderen als een geweldig persoon, want een dooie kan je niet meer treiteren.

Het word tijd om al die roddels met een zee van zout te nemen en objectief te blijven. Ik heb altijd geleerd om voor de zwakkere op te komen en ze niet te misbruiken voor mijn eigen plezier.
Helaas denken de meeste mensen daar anders over....Laf

pi_8337301
Gelukkig zijn er nog verstandige mensen op deze aarde
pi_8343391
Ondanks alles blijft het een tragische persoon.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 februari 2003 @ 10:39:12 #156
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8346710
In Complaints, Jackson Claims He Was Ambushed


Michael Jackson has filed two official complaints in Britain over the controversial Living With Michael Jackson that aired there on Monday and was broadcast in the U.S. Thursday night. The complaints were individually filed with the Independent Television Commission and the Broadcasting Standards Commission, the country's two television watchdogs. In them, Jackson essentially said that he was ambushed by Martin Bashir, the program's interviewer and narrator, who, he maintained in the documents, inserted into his narration "clear innuendo that Mr. Jackson is guilty of inappropriate behavior with children." In the BSC complaint, Jackson said that Bashir gave him no warning that he intended to talk to him about a 1993 case in which an underage boy accused him of sexual mollestation -- a case that Jackson eventually settled. Jackson further accused Bashir of breaking an agreement to allow him to see the completed program before it was broadcast.

  zaterdag 8 februari 2003 @ 13:02:14 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8348130
Ben gisteren in nogal wat verschillende cafe's geweest je wilt niet weten hoe vaak ik Jackson 5 en Michael Jackson voorbij hoorde komen
pi_8381851
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2743455.stm
quote:
Jackson hits back at Bashir show

Michael Jackson is hitting back at a British documentary about him, by releasing video footage which he believes will prove the show was misleading and unfair.
Living With Michael Jackson, which was broadcast on UK television last week, showed the star revealing to journalist Martin Bashir that he shared his bed with children.

The star has since complained the programme, which provoked a storm of controversy, "could have led viewers to conclude that he abuses children".

On Sunday Jackson said he would produce his own video excerpts, filmed by his personal cameraman during the eight-month documentary shoot, to prove Mr Bashir's portrayal was hypocritical.

Bashir was manipulative, Jackson claims.
The video was taken after the Berlin visit where Jackson infamously dangled his baby son from the balcony of a hotel.

"The film shows extraordinary scenes of Martin Bashir praising the way Michael treats children and commenting on how good a father he is," said a statement released by the singer.

"The Jackson footage clearly shows that Bashir was actually continuing to praise Michael's abilities as a father and [shows] Bashir making statements about how he feels it is a pity that the world is so quick to criticise Michael.

"On the face of it, either Martin Bashir was lying to Michael or was misleading his audience on the voice-overs on the film."

The statement added that Mr Bashir had been aware he was being filmed during his interviews.


Dat was wel slim van Jackson, z'n eigen cameraman erbij te hebben.
-------Practice Mindfulness-------
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 09:33:49 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8381898
Mooi zo. Hoe gek MJ ook is, die Bashir is een klootzak die zo met pensioen mag. Dan liever Yvo Niehe, die gaat nooit diep, maar laat de mensen wel in zijn waarde.
pi_8382632
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:33 schreef SunChaser het volgende:
Mooi zo. Hoe gek MJ ook is, die Bashir is een klootzak die zo met pensioen mag. Dan liever Yvo Niehe, die gaat nooit diep, maar laat de mensen wel in zijn waarde.
En Yvo heeft zeker een betere kapper!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  Redactie Frontpage maandag 10 februari 2003 @ 23:51:09 #161
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8402478
Jackson Files Complaint


Pop superstar Michael Jackson has made an official complaint to British TV watchdogs over the controversial documentary on his life. His lawyers sent complaints to the Independent Television Commission (ITC) and the Broadcasting Standards Commission (BSC), claiming he had been "unfairly treated" by the Martin Bashir program, broadcast in Britain on Monday. His legal team also attacked the documentary - called Living With Michael Jackson - accusing it of being an infringement of the star's privacy. The complaint to the ITC claims the program, which has sparked concerns about the Thriller hitmaker's relationship with kids, "contains the clear innuendo that Mr. Jackson is guilty of inappropriate behavior with children." It says the use of voiceovers, editing and the questions asked gave credence to allegations made against Jackson in 1993 of a serious sexual offense with a 13 year-old child. His lawyers say the star was not told that, "the subject matter and the purpose of this part of the program was to infer sexual impropriety on the part of Mr. Jackson." Jackson is also up in arms about the inclusion of his own children in the program - alleging that the TV crew were instructed not to film them. In his complaint to the Bsc the singer states, "They ignored this request and when I asked them to stop filming the children, they refused, telling me that did not want to interrupt the continuity of filming but that they would not appear in the final program." He also claims he had not been given the opportunity to view the program before it was broadcast, contrary to what he was promised.
Jackson's Sales Soars


Shamed pop prince Michael Jackson has remarkably profited from the shocking British TV documentary screened on Monday night - his record sales have soared. British retailers have reported a 1,000 per cent increase in sales of some of his albums. HMV's Gennaro Castaldo says, "They're flying out of our stores. We have seen a 1,000 per cent increase in sales of his Greatest Hits Volume 1 this week and Thriller sales increased by 500 percent on Tuesday alone." British tabloid The Sun reports Jackson is now in hiding in a Florida hotel.

  Redactie Frontpage donderdag 13 februari 2003 @ 01:45:37 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8449626
Helaas voor Jacko:

Networks Snub Jackson Tape


TV networks have blasted Michael Jackson's attempt to have his own say after last week's controversial documentary - insisting his personal video is "clumsy and desperate." The Thriller hitmaker was left furious by the transatlantic screenings of Martin Bashir's show Living With Michael Jackson - accusing the British journalist of "betraying him" and branding the show "a gross distortion of the truth and a tawdry attempt to misrepresent his life." But Jackson's attempts to release his own video tape - filmed at the same time as Bashir's documentary - have fallen at the first hurdle. TV executives say Jackson's five-minute tape - in which he claims Bashir told him he was a good dad who treated children well - is poorly put together and proves nothing. British network Granada who made Bashir's show, dismissed the flick as "clumsy and desperate" and all American stations have refused to screen the video. One TV boss told the New York Daily News, "It wouldn't prove very much."

  donderdag 13 februari 2003 @ 01:47:26 #163
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8449638
quote:
Jackson's five-minute tape
Wat verwacht die dan ook van een teeppie van 5 minuten, die gozer is echt ZO naief als een klein kind. sjees
fluff for life
  Redactie Frontpage donderdag 13 februari 2003 @ 07:52:22 #164
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8450142
Bashir Takes a Stand on Jackson Interview


Martin Bashir took part in a web chat last night to defend himself against Michael Jackson's allegations that he distorted the truth in his controversial documentary. The British journalist, who has been at the center of a storm of media attention since his show Living With Michael Jackson aired, rejected the criticism leveled at him by the furious Thriller star on website ITV.com. In the show, Jackson admitted on camera to allowing other people's children to sleep in his bedroom, although he added that they did not share a bed. Bashir said, "It wasn't a traumatic experience (for Jackson, but the) press coverage has been difficult for him. If concerns are expressed about the way he behaves with children and it makes him careful in the future then that's a good thing. I don't believe that I've betrayed Michael Jackson at all. I agreed that we would make an honest film about his life. There's been allegations about distortion and misrepresentation and I refute them all. The film was fair to his musical achievement and gave him every opportunity to explain himself." However, Bashir did clarify his own position on the issue of Jackson's close relationships with children. He said, "Here's an individual who is 44 years old, sleeping in the bed of children who have no biological relationship with him. I'm not accusing anybody of being a child molester or a pedophile. All I'm saying is that it was a concern."

pi_8452249
ik heb gisteravond pas het interview gezien, is wat laat natuurlijk.
deze grootse king of pop heeft denk ik niet een kwade zin.
maar is zeker weten wat steekjes verloren!!

maar wat ik toch wel eigenaardig vondt is;

DEKENTJE????

wie kan me het nog een keer uitleggen waarom ....

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_8454975
Gisteren een stukje van dat interview gezien wat dus weg is gelaten. Je hoort die martin bashir michael idd enorm prijzen over zijn kwaliteiten als vader, iets wat in de documentaire niet te zien was.

Ik hoop dat yorin de tape van michael ook uitzendt maar dat zal wel weer neit omdat ze dan weer een sensatie kwijt zijn

pi_8459547
AMSTERDAM - Een Amerikaanse plastisch chirurg beweert dat Michael Jackson minstens 50 operaties aan zijn gezicht heeft gehad. In het spraakmakende interview Living with Michael Jackson zweerde de 'King of Pop' met het hand op zijn hart dat hij slechts twee maal een neuscorrectie liet uitvoeren. Zo zou de zanger beter kunnen ademhalen en zingen

In het interview, waarvoor journalist Martin Bashir acht maanden lang met Jackson optrok, werden twee foto's van Michael getoond: een oude en een recente. Twee totaal verschillende mensen. Toch zei Michael: "Nee echt, ik heb maar twee operaties ondergaan. Ik ben gewoon veranderd. Dat heet ouder worden."

Dr Wallace Goodstein werkt samen met Michael's plastisch chirurg en zegt: "Mijn collega heeft gezegd dat Michael minstens 50 keer onder het mes heeft gelegen."(telegraaf.nl)

50 keer lijkt me overdreven, ik denk zo'n 20 keer...

pi_8460014
Nee hoor, tis allemaal puur natuur
pi_8460520
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:41 schreef sineloco het volgende:
Nee hoor, tis allemaal puur natuur
[afbeelding]
Ze staan ook nog, nu gaat Michael voorgoed door het leven als Michaela Jackson...
pi_8678009
De herhaling van Living With Micheal Jackson is te zien op 16 maart om 20:00 op Yorin.

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 24-02-2003 01:55]

pi_8678176
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:55 schreef drea het volgende:
ik heb gisteravond pas het interview gezien, is wat laat natuurlijk.
deze grootse king of pop heeft denk ik niet een kwade zin.
maar is zeker weten wat steekjes verloren!!

maar wat ik toch wel eigenaardig vondt is;

DEKENTJE????

wie kan me het nog een keer uitleggen waarom ....


Goed excuus van Michael om "Blanket" eens lekker om zich heen te slaan. mmm, lekker warm.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_8691137
Vanavond om 22.00 uur nederlandse tijd op Sky One (UK) Jackson's weerwoord op de beschuldigingen van Bashir aan de hand van zelfgemaakte filmopnames
Misschien is er hier iemand die Sky One kan ontvangen of valt dit misschien live via internet te volgen?
Hier de aankondiging:

Jackson fights back on Sky One


Sky One presents a UK television first as Michael Jackson fights back in a brand new documentary.

Sky One presents Michael Jacksons eagerly-awaited response to journalist Martin Bashirs documentary 'Living with Michael Jackson' on Monday 24 February at 21.00.

Watch the show and give us your opinion in the Jackson Vote! We want to know - Do you think Michael Jackson was treated unfairly by Martin Bashir? (www.sky.com)

pi_8754768
Michael Jackson krijgt de mogelijkheid om te bewijzen dat hij de waarheid spreekt. Het Amerikaanse tijdschrift Star wil The King of Pop 1 miljoen euro geven als hij tien vragen beantwoord aan de leugendetector.

De zanger die zich verraden voelt door Martin Bashir, de maker van de geruchtmakende documentaire Living with Michael Jackson, kan zo een einde maken aan alle twijfels en toespelingen. Tony Frost, de hoofdredacteur van het blad, heeft Michael een brief gestuurd en zegt: "Het is een serieus voorstel."

Over de documentaire Living with Michael Jackson zegt Michael: "Ik heb Martin Bashir in mijn leven toegelaten omdat ik wilde dat de waarheid werd verteld. "Ik voel mij meer verraden dan ooit tevoren. Iemand die ik vertrouwde en aan wie ik de waarheid heb verteld, die mijn kinderen, mijn personeel en mijzelf heeft leren kennen, heeft mijn vertrouwen geschonden. Iedereen die mij kent weet dat mijn kinderen het belangrijkst voor mij zijn en dat ik een kind nooit schade zou toebrengen."

Wat nu precies de relatie met Michael en 'zijn kinderen' is waarschijnlijk een van de vragen, die overigens bepaald worden door het Amerikaanse volk. "Michael kan op deze manier echt bewijzen dat hij de waarheid spreekt. De detector is betrouwbaar en afkomstig van specialisten bij de politie van Miami", aldus Frost, die snel van Michael hoopt te horen.(telegraaf.nl)

Ik zou me ook verraden voelen maar om nou meteen aan de leugendetector te gaan gaat me iets te ver,ik geloof Michael wel...

pi_9023910
A.s. zondag is de herhaling van de docu! En daarna ook nog een nieuwe over het gezicht van Jackson.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:55:14 #175
39852 -TRIP-
Slaap zacht...
pi_9026048
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:22 schreef calvobbes het volgende:
A.s. zondag is de herhaling van de docu! En daarna ook nog een nieuwe over het gezicht van Jackson.
Afgelopen weekend was op de Duitse RTL al een 3 uur durende special te zien. Ik heb het laatste uurtje gezien. Het (ingelaste) programma heette "Michael Jackson: Now I Speak! Ik heb het laatste uurtje gezien. O.a. vader/moeder Jackson, Debbie (moeder van 2 kinderen van Michael) en broer Jermaine kwamen aan het woord. Was wel interessant om te zien hoe die Bashir Michael manipuleerde (kont kussen) en hoe die Bashir creatief heeft zitten knippen en plakken!

Niemand heeft dat programma dus gezien

[b]I Just Love To Trip[/b] | [url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Trip%20Tucker%20III&acceptadult=true][b]Mijn DVD Collectie[/b][/url] | [b]Let's All Trip Together![/b]
pi_9159757
Nog even voor de duidelijkheid; vanavond om 20:00 op Yorin de herhaling en om 23:00 Michael Jackson's face, over hoe z'n gezicht in de loop der jaren is veranderd...
  zondag 16 maart 2003 @ 21:07:26 #177
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9164049
Hij komt toch best sympathiek over. Lichtelijk verdoofd misschien maar niet zo superweird.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_9164496
2e x kijken, blijft leuk
pi_9165341
Yep, ik blijf het ook een zeer boeiend figuur vinden. Het enige wat ik zie aan die man is dat hij zich als een kind gedraagt dat toevallig meer dan een miljard dollar heeft en doet wat hij leuk vindt.
  zondag 16 maart 2003 @ 22:07:24 #180
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_9165888
fuck alweer gemist!!!. Na de eerste keer kreeg ik van mensen van alles te horen over een boeiend interview met Michael Jackson op tv. Dus ik al balen dat ik het niet gezien had.

Gister hoorde ik dat er een herhaling zou zijn dus ik zet om 8 uur op zaterdag de tv aan. Bleek het er niet te zijn, na ff op teletext gekeken te hebben kwam ik er achter dat het op zondag was. En vandaag dacht ik op een of andere manier dat het om 10 zou beginnen . Fuck!

Weet iemand wanneer er nog eeen herhaling komt? En dan niet die docu die MJ himself heeft gemaakt....

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 16 maart 2003 @ 22:14:38 #181
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_9166117
Meesterlijk dit. Het is gewoon echt een kind van 12.
pi_9166139
Volgens mij was dit al de tweede keer dat dit interview werd uitgezonden... Het tweede deel, door Michaels eigen mensen opgenomen dus, komt op Yorin op 13 april. Het heet "Michael Jackson Take 2: The Interview They Wouldn't Show You."
Ik heb al wat voorstukjes gezien, waar die interviewer zegt tegen Michael:"Ik vind je zo goed omgaan met je kinderen, het ontroert me, ik moet er bijna van huilen".
Nou vraag ik je! En dit was op het einde van het interview, dus toen die interviewer duidelijk al de pik had op Michael. Ik hoorde ook dat Madonna ook een interview met hem wilde doen maar die heeft het afgezegd. Tevens heeft de schoonzus van Diana, Fergie, verklaard dat die Martin Bashir Diana heeft gepushed om bepaalde dingen toch te zeggen tijdens het interview die ze allemaal niet wilde zeggen.
Zo, dit heb ik allemaal even van het internet geplukt. Ik heb even wat gezocht en ik kwam op wat leuke pagina's uit.
www.m-jackson.com
www.mjboard.com
www.planetjackson.com
Is wel geinig om te bekijken...
  zondag 16 maart 2003 @ 23:11:38 #183
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9167679
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:07 schreef The.PhantoM het volgende:
fuck alweer gemist!!!.
Er is nu een programma over MJ op Yorin wat al z'n operaties behandelt.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9167762
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:14 schreef err het volgende:
Meesterlijk dit. Het is gewoon echt een kind van 12.
#geen
  maandag 17 maart 2003 @ 00:12:11 #185
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9168949
Damn dat gezicht
pi_9169237
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
#geen
  maandag 17 maart 2003 @ 00:27:57 #187
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9169288
quote:
Op maandag 17 maart 2003 00:24 schreef DuchessX het volgende:
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
lijkt me vrij duidelijk anders? Wat wilde je nog weten dan? Het ging hier om zijn gezicht.
pi_9171428
Goh. Michael Jackson bleek waarempel menselijke trekjes te hebben.
  maandag 17 maart 2003 @ 07:05:32 #189
39852 -TRIP-
Slaap zacht...
pi_9171432
Mooi verwoord in de face docu... Michael is van een mooie aantrekkelijke jongen in een lelijke blanke vrouw veranderd...

Blijf zijn muziek van de Jackson 5 tot BAD goed vinden!!!

MJ was een groot artiest!!!

[b]I Just Love To Trip[/b] | [url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Trip%20Tucker%20III&acceptadult=true][b]Mijn DVD Collectie[/b][/url] | [b]Let's All Trip Together![/b]
  maandag 17 maart 2003 @ 08:20:25 #190
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9171718
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:11 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Er is nu een programma over MJ op Yorin wat al z'n operaties behandelt.


allebei?

(volgens hemzelf dan he)

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 maart 2003 @ 13:40:06 #191
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_9178207
Wat een engert is het he.. dat hood...
Maar z'n nummers waren wel goed altijd maar het is echt een ziek mannetje..
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
  maandag 17 maart 2003 @ 19:25:16 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_9186965
quote:
Op maandag 17 maart 2003 00:24 schreef DuchessX het volgende:
Jammer dat er geen psychiatrische analyse van die man werd gedaan, ik had wel eens willen weten wat er verder nog aan hem mankeert of beter gezegd wat de deskundigen dénken dat er met hem mis is op psychisch gebied.
Ach het lijkt mij nogal duidelijk.
Die man heeft gewoon geen jeugd gehad en omdat hij nu tijd en het geld heeft wil hij een soort 2de jeugd voor zichzelf creeën.
Daarnaast is die jongen altijd gepest door zijn vader. Normaal heeft dat al impact op een jongen omdat het zijn eigen vader is maar hij heeft nooit iets anders gehoord behalve van de mensen om hem heen. Echter dat was altijd close familie en vrienden en dergelijke.
Hij heeft bijvoorbeeld nooit iets van een vriendinnetje gehad ofzo. Is nooit geconfronteerd geweest met iemand die hem echt aantrekkelijk vond om hoe hij eruit zag en niet om zijn geld of beroemdheid of iets dergelijks.

Hij is dus alleen maar gepest en dergelijke en heeft nooit van buitenaf het signaal gekregen dat het wel meevalt.
Dat heeft aan hem gevreten en daardoor is hij uiteindelijk waarschijnlijk zo geworden. Het is wel heel triest.

btw wat die reporter zei over dat die Jarvis [achternaam] door het beeld liep en dat MJ zich probeerde af te schilderen als een messias vond ik echt treurig gezegd van die vent. Iemand die nog zo vol jeugd zit denkt helemaal niet na maar wil gewoon geen oorlog. Dat was ook duidelijk te zien en de manier waarop hij dat uit zou zo kunnen overkomen maar het is echt onzin dat MJ denkt dat hij een messias is ofzo.

Er zit natuurlijk wel een steekje bij em los maar dat kan ook niet anders. Waar ik wel heel bang voor ben is dat hij er misschien wel een keer een eind aan maakt. Ik zou het een passend maar heel erg droevig einde vinden van een geweldige performer maar een heel vreemd mens.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_9188923
Dat moment in die winkel blijft leuk: "Joohhooooo"
pi_9188993
Ik vond die documentaiere over zijn gezicht walgelijk Dan zit daar zo'n plastisch chirurg (?) professioneel het gezicht van Michael Jackson te ontleden om te vermelden dat hij hoogst onaantrekkelijk is geworden.

Kom op zeg, dit is wel van zo'n laag niveau

pi_9194289
Inderdaad, deze plastisch chirurg houd dan ook een foto van MJ erbij van toen hij 16 jaar was. Net alsof je niet meer veranderd na je 16e jaar.

Michael heeft minder operaties gedaan dan de meeste mensen beweren.
Pak maar eens een foto uit 1980. Maak met Photoshop zijn neus smal, een kuiltje in zijn kin en maak zijn huid wit.
Hij lijkt dan ineens ontzettend veel op hoe hij er nu uit ziet, alleen wat magerder. Dat komt dat toen hij vegetarier werd sterk vermagerde.

Ik erger me ook aan zijn bij-naam 'JACKO', toon wat respect voor hem en zijn familie het is JACKSON.

  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:11:56 #196
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_9194467
lol wil je beweren dat het niet echt is?
pi_9195047
En dan gaat Jarvis Cocker op nogal smakeloze wijze demonstreren tegen de smakeloosheid van een Michael Jackson-optreden.

Tja...

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9195109
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:34 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik vond die documentaiere over zijn gezicht walgelijk Dan zit daar zo'n plastisch chirurg (?) professioneel het gezicht van Michael Jackson te ontleden om te vermelden dat hij hoogst onaantrekkelijk is geworden.

Kom op zeg, dit is wel van zo'n laag niveau


Hoezo? Dr werd toch behoorlijk objectief op ingegaan. Het is een misvatting om uit te gaan van de veronderstelling dat er geen concensus over schoonheid zou bestaan. Die is er namelijk wel. Smaak vindt alleen plaats in de marge. In objectieve zin kun je stellen dat symmetrie aantrekkelijk wordt gevonden. De chirurg (die dan toch als deskundig mag worden gezien) legde netjes uit dat de bovenste helft van zijn gezicht duidelijke vrouwelijke trekken heeft gekregen en dat zijn ogen onrealistisch groot zijn en dat de onderste helft met de sterk geprononceerde kin onmiskenbare mannelijkheid uitstraalt. Die 2 gaan niet samen in 1 gezicht. Klopt ook, want de natuur heeft het niet zo bepaald. Dat is bepaald in de spreekkamer van een plastisch chirurg. Hoe dan ook, Michael zit nu dus met een onnatuurlijk gezicht, en dat wordt over het algemeen als onaantrekkelijk ervaren.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:21:27 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9201901
Weet je waarom die man zo geworden is?
Min of meer door ons. Wij willen weten wat hij gedaan heeft met z,n gezicht. Zijn nooit positief geweest over MJ. We willen alles weten van hem. Kijk naar de kijk cijfers alleen al in nederland. Dus het is voor de roddel pers goud geld. Die doen er alles aan om MJ de grond in te boren. Zo dat wij weer wat te smullen hebben.

Laat die man toch met rust. En iedereen hard schreeuwen. Hij is gestoord er zit een steekje los. Ja vind je het gek. Wij als mens hebben hem zo gemaakt. Wij willen alles weten. Die man is voor zijn doen normaal. Hij is gelukig in z,n pretpark. Hij is gelukkig met kleine kinderen om hem heen. Niet zo gek. Want die hebben geen voor oor delen!!!! Maar volwassene wel. En meteen als je met kleine kinderen om gaat. Ben je pedo. Kom op zeg. Die man is zelf nog kind. Hij wil kinderen nooit het zelfde aan doen. Als wat hem gebeurd is! Dus denk maar niet dat hij kinderen op welke manier kwaat wil doen. Daar durf ik m,n hand voor in het vuur te stoppen!!!!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9202326
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Hoezo? Dr werd toch behoorlijk objectief op ingegaan. Het is een misvatting om uit te gaan van de veronderstelling dat er geen concensus over schoonheid zou bestaan.
...
Michael zit nu dus met een onnatuurlijk gezicht, en dat wordt over het algemeen als onaantrekkelijk ervaren.


Ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. Er is idd wetenschappelijk aangetoond dat bepaalde gezichtseigenschappen universeel als aantrekkelijk gezien worden. Bij Michael Jackson zijn de verhouding kwijtgeraakt.

Wat ik stuitend vind aan het programma, is dat iemand, met een duidelijk probleem, professioneel voor de hele wereld belachelijk wordt gemaakt. Hij weet dat hij een probleem heeft en wij weten het. Het is toch absurd dat mensen daar nog een slaatj uit moeten slaan

  dinsdag 18 maart 2003 @ 12:53:10 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9202622
wat ik wel 'grappig' vond was dat elke keer dat er over 'blanket' werd gepraat, het dan ook letterlijk vertaald werd...

Dat is toch 'de naam' van dat kind, dan ga je dat tohc nie vertalen
ja ikw eet dat het niet zijn echte naam is

  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:40:39 #202
28697 Buzzzz
ff checkuh
pi_9207370
Ik weet trouwens niet of dit al ter sprake is geweest, maar is het ook iemand opgevallen dat hij in het begin van de doc zij dat hij een geheimgehouden relatie had en dat daaruit is Prince II geboren was? Bijna aan het eind van het interview zei hij iets totaal anders. Hij zij namelijk dat prince II geboren was door een draagmoeder waarvan hij de identiteit niet wist... Dus hij zit gewoon te liegen.. Reakties?
Just beceause I rock, doesn't mean I'm made of stone...
pi_9208480
Volgens mij zei hij sterker nog dat hij ook bij het derde kind de navelstreng had doorgeknipt, das knap als je dan nog niet weet wie de moeder is
Klootzak, your's truly
  dinsdag 18 maart 2003 @ 16:30:07 #204
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_9208631
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Dat moment in die winkel blijft leuk: "Joohhooooo"

Die Face documentaire was ook wel interressant ja. Zo zonde als je ziet wat een knappe jongen hij was. En hoe hij daar als klein mannetje zo briljant staat te zingen en dansen

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9211254
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:40 schreef Buzzzz het volgende:
Ik weet trouwens niet of dit al ter sprake is geweest, maar is het ook iemand opgevallen dat hij in het begin van de doc zij dat hij een geheimgehouden relatie had en dat daaruit is Prince II geboren was? Bijna aan het eind van het interview zei hij iets totaal anders. Hij zij namelijk dat prince II geboren was door een draagmoeder waarvan hij de identiteit niet wist... Dus hij zit gewoon te liegen.. Reakties?
Michael zei dat eerst ja, maar toen kreeg die interviewer het gevoel dat MJ loog. Dus hij zei dat hij er later nog eens naar zou vragen. Toen bekende hij dat hij inderdaad het echte verhaal...
pi_9539317
(Het stond hier al,foutje,nog maar een keertje dan)

Yorin zendt op zondag 13 april tussen 20.30 en 22.00 uur de langverwachte documentaire Michael Jackson Take 2: wat je niet mocht zien uit. Dit is de versie van Jackson zelf waar hij antwoord op Living with Michael Jackson, de grensverleggende en spraakmakende documentaire van Martin Bashir die Yorin eerder op de Nederlandse televisie bracht.

Michael Jackson gaf voor Living with Michael Jackson journalist Martin Bashir gedurende acht maanden onvoorwaardelijke en exclusieve toegang tot zijn privé-leven. Jackson beweert echter dat datgene wat Bashir liet zien, een verdraaide en bewerkte versie is, gericht op schandaal en insinuaties. Met de twee uur durende documentaire Michael Jackson Take 2: wat je niet mocht zien hoopt Michael dat de kijkers een eigen conclusie zullen trekken. [Radio.nl]

pi_13021444
Moonwalker is nu op sbs6, het blijft een leuke film............
Michael is en blijft ook leuk!
Let love be your energy
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2003 @ 13:58:14 #208
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13021688
heb stukje gekeken, wat een kutfilm.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 00:26:22 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_14239220
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_14239256
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 10:15:32 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14242748

het is toch om te huilen eigenlijk

pi_14777937
Larry King (CNN) stort zich weer op de nieuwe, verzonnen zaak tegen Jackson
Waarschijnlijk gaat het er vannacht (3 uur nederlandse tijd) weer over...
pi_14778137
Ik denk dat het er wéér over gaat vannacht
CNN en Larry King misbruiken hun macht...
  donderdag 20 november 2003 @ 18:07:11 #214
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14794218
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk dat het er wéér over gaat vannacht
CNN en Larry King misbruiken hun macht...
quote:
Fox News: A Woman Scorned
20/11/2003
Roger Friedman from Fox News has exposed the real truth behind the latest in malicous allegations against Michael Jackson:


"Forget all these stories that Mark Geragos was hired to represent Michael Jackson just yesterday. Or the day before. Were we all born yesterday? Geragos has been on the case since last March.

Thats right. Jackson has known for most of the year, even if he didnt want to acknowledge it, that trouble was brewing at Neverland. The child who is now the subject of this molestation allegation began to raise questions about their relationship late last winter. Jackson -- who is not completely out of touch with reality -- responded by bringing in an expert defender.

Jacksons camp, I am told, is more than ready to do battle with his accuser and his family. I am told that the mother of the child involved will be held up to severe scrutiny. In fact, Jacksons side will likely argue that when he tried to break off his involvement with helping the boy and his family financially, the mother became, and I am quoting a Jackson insider, a scorned woman.

Shes very screwed up, said one source. Theres videotape of her acting weird, too. And Michael was very kind to her, even getting an apartment for her boyfriend.

But the argument will be that when this woman, who is financially so dependent that she claimed to have lived in a barn, was told by Jacksons people that the party was over, she ran to a lawyer to see what she could get out of it.

Remember, everyone in this country is guaranteed a defense, even if you dont agree with it.

But as I wrote in this space yesterday, a lot of the evidence in the Jackson case will come down to videotape. There is lots of it, too, some of which may show the boy and his family singing the praises of Jackson, defending and explaining his odd lifestyle. If so, they will be hard-pressed to explain their own behavior now. For example: In one interview last winter, the mother of the boy told a reporter: "Michael has pet names for all of my children, and [one of them] even calls him Daddy. He is the father they never had." She said all her children were hoping to spend a lot more time with him in the future."

Heres one big P.S. for all you Jackson watchers: Steer clear of on-camera commentators who are hustling their own gig on Jackos back. I am talking about folks like Shmuley Boteach, Uri Geller and Brian Oxman, all of whom are quick to quip when the red light goes on, but know nothing about the case, Jackson or his alleged victim."


It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14794533
quote:
Op donderdag 20 november 2003 01:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Larry King (CNN) stort zich weer op de nieuwe, verzonnen zaak tegen Jackson
Michael Jackson fans weten het altijd beter.
  donderdag 20 november 2003 @ 18:28:25 #216
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14794648
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:22 schreef Disorder het volgende:

[..]

Michael Jackson fans weten het altijd beter.


En de media heeft het gelukkig altijd bij het rechte eind.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  Moderator donderdag 20 november 2003 @ 18:31:22 #217
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14794723
Hij kan tegenwoordig naar SHO.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_14794777
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:28 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

En de media heeft het gelukkig altijd bij het rechte eind.


Helemaal bij michael jackson
  donderdag 20 november 2003 @ 18:36:21 #219
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14794844
Discussie wordt hier al uitgebreid gevoerd: Politie doet huiszoeking bij Michael Jackson..

Snotje.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')