quote:Zolang ie maar blijft zingen!
Op woensdag 5 februari 2003 01:03 schreef tong80 het volgende:
Lieve Meeikel, laat je opnemen.
Morgen of overmorgen publiceer ik een column over MJ dus ik zoek wat stof om over na te denken
quote:Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?
Op woensdag 5 februari 2003 01:05 schreef Stranger het volgende:[..]
Zolang ie maar blijft zingen!
Matig interview trouwens, een lullige poging tot spanning opbouwen hoort daar niet in thuis.
quote:me eikel
Op woensdag 5 februari 2003 01:08 schreef wogoheid het volgende:
meeikel?hoe spreek je dat uit?
quote:Trusten liefje.
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Imi het volgende:
Ik ga slapen, welterusten.
De twee topics hierover niet helemaal doorgelezen, slechts hier en daar flarden.
Ik vind het begrijpelijk dat mensen MJ afdoen als een freak, een weirdo en noem maar op, zo komt hij ook over.
Echter, wat ik zie is een gekwelde ziel, duidelijk afkomstig uit het feit dat hij te lijden had onder een zeer dominante pa en eigenlijk nooit echt kind heeft kunnen zijn. Hij is afgekraakt op zijn uiterlijk door papa, papa was altijd aanwezig om er lekker in te wrijven dat het allemaal toch niet deugde en dat ook nog eens met behulp van lijfstraffen te benadrukken. Mijn god, wat moet het kind MJ bang zijn geweest.
Er zijn imo een aantal verklaringen te geven voor het bizarre gedrag van MJ
Hij laat zijn neus versmallen: Pa heeft hem ingepeperd dat zijn neus te dik was
Hij wil kind blijven: Hij heeft nooit kind kunnen zijn
Hij gaat het liefste met kinderen om: Hij wil zijn verloren gegane jeugd inhalen
Hij koopt alles wat los en vast zit; Hij zoekt compensatie voor zijn eenzaamheid
Hij wil het beter doen als zijn pa en bewijzen dat hij een beter mens is: Hij neemt zelf kinderen, zelfs al moet hij die kopen
Hij creeert een imaginaire wereld, Neverland: compensatie voor zijn gemiste jeugd
En deze:
quote:is wel heel erg waar. Ik geloof echt niet dat hij ook maar één moment kwaad in de zin heeft bij kinderen. Dat jongetje dat een aanklacht heeft ingediend kan wel door de ouders komen die er natuurlijk een flink slaatje uit wilden slaan gezien de rijkdom van MJ.
Op woensdag 5 februari 2003 00:39 schreef Imi het volgende:Resultaat? Vage dingen zonder bewijs, een incident wat geen incident is, liefde voor kinderen wat door onze hedendaagse samenleving direct in de sexsfeer wordt gegooid
Dat er een ernstig gestoord, wereldvreemd persoon achter MJ zit is een feit en wel bewezen door deze docu, maar of dat alleen aan hemzelf te wijten is? neuh. De manier waarop hij met zijn kinderen omgaat getuigt in mijn ogen van een diepe liefde maar vooral van onhandigheid. Omdat hij zelf in zijn jeugd niet de geborgenheid heeft gehad die 'normaal' is weet hij niet eens waar en wanneer een kind ergens behoefte aan heeft. Ik ben bang dat zijn kinderen een rotleven gaan krijgen, maar ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Hij weet niet beter en de fans zullen het hem niet makkelijk maken in de omgang met zijn kinderen. Hij KAN niet onbekommerd met hen over straat om bij de eerste de beste ijscoboer een hoorntje te kopen. Er zijn nu eenmaal mensen die zich fans noemen die totaal geen respect op kunnen brengen voor de privacy van een bekend figuur. Dat bleek ook uit de docu, en ga daar maar eens mee om. Afschuwelijk!!
quote:Ik ook. Ik heb echt diep medelijden met hem, niet door afschuw maar door compassie met zijn verleden, zijn geleden leven vanaf zijn vroege jeugd en zijn verdriet daarom.
Op woensdag 5 februari 2003 00:46 schreef Imi het volgende:ik vraag me alleen af waarom mensen in godsnaam het gedrag van een persoon die toevallig bekend is gaan bekritiseren en zelfs verafschuwen.
![]()
Overigens vond ik de intervieuwer er eentje van het kaliber Henk van der Meijden. Wat een vreselijke draak met een totaal gebrek aan respect.
Ow, en mag die topictitel even normaal?? Ik ken wel mensen hier op fok die zelf ook niet helemaal geestelijk in orde zijn, maar er niet voor schromen anderen te bespotten, dat zint me niet en vind ík bespottelijk
quote:Ik vond ze super!
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?
quote:Uh..... ja !
Hoezo? Stelden zijn laatste twee albums wat voor dan?
Je kunt ervan houden of niet. In ieder geval even goed als al zijn voorgaande albums.
quote:Weltrusten Imi.
Op woensdag 5 februari 2003 01:07 schreef Imi het volgende:
Ik ga slapen, welterusten.
Geen kindjes mee hoop ik.
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:10 schreef tong80 het volgende:[..]
Weltrusten Imi.
Geen kindjes mee hoop ik.
De vader van het jongetje, wilde enkel financiele compensatie. Ik zou de dader dood willen hebben of iig in de gevangenis.
Vader zag voor het incident een carriere in filmmaken en klopte bij MJ aan voor geld (20 miljoen) maar MJ wilde het niet geven. Toevalligerwijs gaat zijn zoon opeens verklaren dat MJ ontucht met hem heeft gepleegd. Nou probeer die smet maar eens op je carriere weg te krijgen want dat is niet mogelijk.
MJ en Chandler (vader van Jordy Chandler, het jongetje wat aanklaagde) hebben een schikking getroffen dat van horen zeggen rond en nabij de 20 miljoen lag. Dat laatste zal vanwege legale redenen nooit na te trekken zijn helaas.
Verder is het nooit bewezen dat MJ sex heeft gehad met welk kind dan ook. IMO is MJ inderdaad een slachtoffer geweest van een mediacircus. En we weten wat media aan kan richten vandaag de dag. Nietwaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 05-02-2003 01:15]
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:12 schreef Imi het volgende:[..]
![]()
![]()
Sorry voor het off-topic gaan, moge dit maar een mooie discussie worden.
zal wel nie goedkomen...
Welterusten!
quote:Schitterend verwoord, ik dacht soms ook; hij wordt woest nu...
Op woensdag 5 februari 2003 01:09 schreef Stranger het volgende:
Ik was te bang op te kijken, had het gevoel dat ie de hele tijd zo je tv uit kon komen, of dat ie de verslaggever aan ging vallen.. Ik vond het echt eng, zijn uiterlijk kon ik nog wel hebben, maar ik denk dat de media hem zo lang hebben geportretteerd als monster dat ik het misschien onderbewust ben gaan geloven.. Na die 10 minuten die ik heb gezien hoop ik hem nooit meer te hoeven zien, omdat ik nu nog goed kan genieten van zijn muziek.
Ik moet verder zeggen dat ik het wel boeiend vond, een kijkje achter de schermen van een artiest waarvan alles eigenlijk 1 groot mysterie is. We weten amper iets van hem, vertoont zich weinig in openbaar etc, dan is zoiets wel boeiend om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |