Nee, buikgriep. Eckte buikgriep. Niet van dat laffe een paar keer spetteren, nee, anderhalve week lang uit je arie pissen.quote:
Nee hoor, ik zie jequote:Op zondag 29 mei 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
Ah, ben weer invisible merk ik.
Misschien moet ik constant roepen wat fantastisch het allemaal is
quote:Op zondag 29 mei 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
Ah, ben weer invisible merk ik.
Misschien moet ik constant roepen wat fantastisch het allemaal is
Ik dacht dat uitgerekend jij dit soort details wel kon handelen eigenlijk.quote:
Dat het er gewoon al uitloopt door de zwaartekracht.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, buikgriep. Eckte buikgriep. Niet van dat laffe een paar keer spetteren, nee, anderhalve week lang uit je arie pissen.![]()
Ik snap dat bejaarden en kwetsbare mensen daar aan kunnen overlijden
Damn, dat heb ik nooit gehad gelukkig. Ik was wel een paar keer zo ziek dat ik m'n hele bed vol zweette 's nachts. Echt liters zweet. Dan moet je de boel ook verschonen.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, buikgriep. Eckte buikgriep. Niet van dat laffe een paar keer spetteren, nee, anderhalve week lang uit je arie pissen.![]()
Ik zat na een kleine week lauw water te drinken. Je begint nogal uit te drogen dan namelijk en het enige waar mijn inners niet meteen compleet van over de zeik gingen was dus water wat zo dicht mogelijk tegen de lichaamstemperatuur aan zat.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er gewoon al uitloopt door de zwaartekracht.
Je moet dan eigenlijk ORS drinken.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat na een kleine week lauw water te drinken. Je begint nogal uit te drogen dan namelijk en het enige waar mijn inners niet meteen compleet van over de zeik gingen was dus water wat zo dicht mogelijk tegen de lichaamstemperatuur aan zat.
Een glaasje fris water uit de kraan ging niet, dat zorgde meteen voor allerlei uitbarstingen
Anderhalf week kotsen word je ook niet vrolijk van kan ik je vertellen.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in Doorweth? (Wist niet eens dat het bestondquote:Op zondag 29 mei 2022 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er gewoon al uitloopt door de zwaartekracht.
Van het kasteel? Ben er nog nooit binnen geweest, vorig jaar wel een eind gewandeld daar.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in Doorweth? (Wist niet eens dat het bestond)
Deed ik ook, lauw. Niet te zuipen, maar zuipen kon ik soberso niet meer, alles moest er met nipjes in, anders schoot de rest van de spijsvertering weer in de 'eject-stand.quote:
Wel een goede manier om wat gewicht te verliezen, maar ik denk dat je spieren ook weg zijn daarna.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed ik ook, lauw. Niet te zuipen, maar zuipen kon ik soberso niet meer, alles moest er met nipjes in, anders schoot de rest van de spijsvertering weer in de 'eject-stand.
Man man man, dat was echt de grootste ellende die ik ooit meegemaakt heb. En toen het voorbij was was ik nog weken lang bezig met weer op krachten komen.
Het is vooral vocht kan ik je vertellen.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede manier om wat gewicht te verliezen, maar ik denk dat je spieren ook weg zijn daarna.
Alles wat je dan kwijt bent is er zo weer aanquote:Op zondag 29 mei 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede manier om wat gewicht te verliezen, maar ik denk dat je spieren ook weg zijn daarna.
Nee van een webwinkel waar ik dezequote:Op zondag 29 mei 2022 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het kasteel? Ben er nog nooit binnen geweest, vorig jaar wel een eind gewandeld daar.
Met extra.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles wat je dan kwijt bent is er zo weer aan
Lijken wel tanden ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee van een webwinkel waar ik deze
[ afbeelding ]
wil bestellen, 2,90 voor een zakje van 30
Wordt dan hopelijk deze
https://i.gyazo.com/654a151efe89f8d232550027c67b8b02.png
Leek me wel leuk voor de kinderen.
4,75 verzendkosten. Voor iets wat makkelijk door de brievenbus past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |