Nee, buikgriep. Eckte buikgriep. Niet van dat laffe een paar keer spetteren, nee, anderhalve week lang uit je arie pissen.quote:
Nee hoor, ik zie jequote:Op zondag 29 mei 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
Ah, ben weer invisible merk ik.
Misschien moet ik constant roepen wat fantastisch het allemaal is
quote:Op zondag 29 mei 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
Ah, ben weer invisible merk ik.
Misschien moet ik constant roepen wat fantastisch het allemaal is
Ik dacht dat uitgerekend jij dit soort details wel kon handelen eigenlijk.quote:
Dat het er gewoon al uitloopt door de zwaartekracht.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, buikgriep. Eckte buikgriep. Niet van dat laffe een paar keer spetteren, nee, anderhalve week lang uit je arie pissen.![]()
Ik snap dat bejaarden en kwetsbare mensen daar aan kunnen overlijden
Damn, dat heb ik nooit gehad gelukkig. Ik was wel een paar keer zo ziek dat ik m'n hele bed vol zweette 's nachts. Echt liters zweet. Dan moet je de boel ook verschonen.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, buikgriep. Eckte buikgriep. Niet van dat laffe een paar keer spetteren, nee, anderhalve week lang uit je arie pissen.![]()
Ik zat na een kleine week lauw water te drinken. Je begint nogal uit te drogen dan namelijk en het enige waar mijn inners niet meteen compleet van over de zeik gingen was dus water wat zo dicht mogelijk tegen de lichaamstemperatuur aan zat.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er gewoon al uitloopt door de zwaartekracht.
Je moet dan eigenlijk ORS drinken.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zat na een kleine week lauw water te drinken. Je begint nogal uit te drogen dan namelijk en het enige waar mijn inners niet meteen compleet van over de zeik gingen was dus water wat zo dicht mogelijk tegen de lichaamstemperatuur aan zat.
Een glaasje fris water uit de kraan ging niet, dat zorgde meteen voor allerlei uitbarstingen
Anderhalf week kotsen word je ook niet vrolijk van kan ik je vertellen.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in Doorweth? (Wist niet eens dat het bestondquote:Op zondag 29 mei 2022 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het er gewoon al uitloopt door de zwaartekracht.
Van het kasteel? Ben er nog nooit binnen geweest, vorig jaar wel een eind gewandeld daar.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in Doorweth? (Wist niet eens dat het bestond)
Deed ik ook, lauw. Niet te zuipen, maar zuipen kon ik soberso niet meer, alles moest er met nipjes in, anders schoot de rest van de spijsvertering weer in de 'eject-stand.quote:
Wel een goede manier om wat gewicht te verliezen, maar ik denk dat je spieren ook weg zijn daarna.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed ik ook, lauw. Niet te zuipen, maar zuipen kon ik soberso niet meer, alles moest er met nipjes in, anders schoot de rest van de spijsvertering weer in de 'eject-stand.
Man man man, dat was echt de grootste ellende die ik ooit meegemaakt heb. En toen het voorbij was was ik nog weken lang bezig met weer op krachten komen.
Het is vooral vocht kan ik je vertellen.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede manier om wat gewicht te verliezen, maar ik denk dat je spieren ook weg zijn daarna.
Alles wat je dan kwijt bent is er zo weer aanquote:Op zondag 29 mei 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede manier om wat gewicht te verliezen, maar ik denk dat je spieren ook weg zijn daarna.
Nee van een webwinkel waar ik dezequote:Op zondag 29 mei 2022 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het kasteel? Ben er nog nooit binnen geweest, vorig jaar wel een eind gewandeld daar.
Met extra.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles wat je dan kwijt bent is er zo weer aan
Lijken wel tanden ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee van een webwinkel waar ik deze
[ afbeelding ]
wil bestellen, 2,90 voor een zakje van 30
Wordt dan hopelijk deze
https://i.gyazo.com/654a151efe89f8d232550027c67b8b02.png
Leek me wel leuk voor de kinderen.
4,75 verzendkosten. Voor iets wat makkelijk door de brievenbus past.
Dit is wel een nachtmerrie van me. Ik was een tijd geleden bij m'n zus aan de andere kant van het land en kreeg daar last van m'n buik en moest nog twee uur terug met de trein. Ik had allemaal visioenen van treintoiletten en dat soort rampenscenario's, maar gelukkig was het loos alarm.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:27 schreef CherryLips het volgende:
Zat eens in de trein toen ik enorme kramp had. En no way dat ik daar op de wc ga. Afspraak afgezegd en zodra ik in Utrecht was de trein terug gekomen. Me dat hele kuteind zitten verbijten. M'n zus nog gebeld want die was vrij die dag, of ze me op kon halen want ik zag de bus niet zitten.
Weigerde ze. Ze was nog niet gedoucht en aangekleed en geschminkt en ze wilde niet dat ik haar auto onder scheet. Dat tweede snap ik maar dat eerste
Ze heeft me wel opgehaalden ik heb een week op de wc geleefd.
Als ik moet, en ik kan, dan ga ik. Al moet ik de hele bril afdekken met papier, gewoon lekker hopen op die pot. Liefst nog flink stinken, handjes wassen en dan met een grote smile de plee uit stappen en de volgende in de rij eens goed in de ogen kijken.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:27 schreef CherryLips het volgende:
Zat eens in de trein toen ik enorme kramp had. En no way dat ik daar op de wc ga. Afspraak afgezegd en zodra ik in Utrecht was de trein terug gekomen. Me dat hele kuteind zitten verbijten. M'n zus nog gebeld want die was vrij die dag, of ze me op kon halen want ik zag de bus niet zitten.
Weigerde ze. Ze was nog niet gedoucht en aangekleed en geschminkt en ze wilde niet dat ik haar auto onder scheet. Dat tweede snap ik maar dat eerste
Ze heeft me wel opgehaalden ik heb een week op de wc geleefd.
Alsof er dan vingers boven de grond gaan groeien.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je stopt ze toch in de grond.Maar kijk nou hoe leuk!
Zijn het allemaal soorten mais?quote:Op zondag 29 mei 2022 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je stopt ze toch in de grond.Maar kijk nou hoe leuk!
Dit zijn de gedroogde zaden he? Heb het linkje aangepast, het is mais.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er dan vingers boven de grond gaan groeien.
1 soort. En die ik verder nergens nog op voorraad kan vinden.quote:
Als het moet, dan moet het. Al moet ik op het bare porselein zitten en mijn onderbroek als veegspul gebruiken (zo erg is het nog nooit geweest trouwens, maar ik zou het zo doen als het moestquote:Op zondag 29 mei 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel een nachtmerrie van me. Ik was een tijd geleden bij m'n zus aan de andere kant van het land en kreeg daar last van m'n buik en moest nog twee uur terug met de trein. Ik had allemaal visioenen van treintoiletten en dat soort rampenscenario's, maar gelukkig was het loos alarm.
Toen ik een keer één of ander vaag virus had en twee weken koorts had, was ik ook 10 kilo kwijt, maar dat kwam er niet zomaar meer aan. Ik was ook nog wel maanden kapot daarvan, een soort longcovid of zo.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:29 schreef Ama het volgende:
Ik was ook een keer 10 kilo kwijt en ik had het ook zo weer terug toen ik eenmaal stopte met kotsen en weer alles binnen hield.
Maar waarom al die kleurtjes dan?quote:Op zondag 29 mei 2022 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
1 soort. En die ik verder nergens nog op voorraad kan vinden.
quote:
quote:
Ja maar als je aan een infuus in het ziekenhuis ligt dan weet je dat het meeste gewoon vocht is wat je kwijt bent.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik een keer één of ander vaag virus had en twee weken koorts had, was ik ook 10 kilo kwijt, maar dat kwam er niet zomaar meer aan. Ik was ook nog wel maanden kapot daarvan, een soort longcovid of zo.
Jezus, kan dit niet naar Goor ofzoquote:Op zondag 29 mei 2022 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het moet, dan moet het. Al moet ik op het bare porselein zitten en mijn onderbroek als veegspul gebruiken (zo erg is het nog nooit geweest trouwens, maar ik zou het zo doen als het moest) .
Ja, nou, straks gaat het helemaal fout en loop je rond als die ene marathonrenner met diarree.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het moet, dan moet het. Al moet ik op het bare porselein zitten en mijn onderbroek als veegspul gebruiken (zo erg is het nog nooit geweest trouwens, maar ik zou het zo doen als het moest) .
Leer mij deze moed.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dat is het ras. Ik weet het ook niet want te lui om te lezen. Iets met een mol ofzo.quote:
Ik negeer iedereen even vaak.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]![]()
Gelukkig![]()
Dit topic heeft helaas enkele actieve negeerders (is dat een woord?) wat het posten hier minder leuk maakt.
Anyway, het is bedtijd
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 mei 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]![]()
Gelukkig![]()
Dit topic heeft helaas enkele actieve negeerders (is dat een woord?) wat het posten hier minder leuk maakt.
Anyway, het is bedtijd
Ik ren geen marathons, sterker nog, ik ren niet eens als ik de trein moet halen, ook niet als het de laatste is, want ik zorg altijd dat ik nog een trein speling heb.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, straks gaat het helemaal fout en loop je rond als die ene marathonrenner met diarree.
Ik negeer nooit iemand bewust dus als je mij bedoelt sorry! Ik doe alleen niet aan gezwaai. Slaap lekker!quote:Op zondag 29 mei 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]![]()
Gelukkig![]()
Anyway, het is bedtijd
Nah, ik weet niet of dat bewust is.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]![]()
Gelukkig![]()
Anyway, het is bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |