Alleen dan stinkt wel gelijk heel je huis naar frituur, dat is altijd het jammere van zulke dingenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. In mijn minifrituurpan die ik eigenlijk nooit gebruik.Maar in olie in een pan lijkt me net zo makkelijk.
net zo makkelijk ja en gevaarlijker ook jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. In mijn minifrituurpan die ik eigenlijk nooit gebruik.Maar in olie in een pan lijkt me net zo makkelijk.
als je zo'n open top frietpan hebt stinkt je huis ook naar snackbar.. En zelfs met zo'n ding met een deksel stinkt je huis.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan stinkt wel gelijk heel je huis naar frituur, dat is altijd het jammere van zulke dingen
Ach, had de achterdeur wagenwijd open en nog steeds. Maar dat is zo ja, kan ook de frituurpan buiten zetten maar daar had ik geen zin in.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan stinkt wel gelijk heel je huis naar frituur, dat is altijd het jammere van zulke dingen
Ik had sowieso de deksel open want je moet ze steeds een beetje draaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je zo'n open top frietpan hebt stinkt je huis ook naar snackbar.. En zelfs met zo'n ding met een deksel stinkt je huis.
Ja daarom dat ik zo'n ding ook niet hebquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je zo'n open top frietpan hebt stinkt je huis ook naar snackbar.. En zelfs met zo'n ding met een deksel stinkt je huis.
ik heb er nooit een gehad, en betwijfel of er ooit een gaat komen..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik zo'n ding ook niet heb
Vroeger thuis hadden we er eentje staan in de bijkeuken met een afzuigkap erboven, maar alsnog rook je dat door het hele huisquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er nooit een gehad, en betwijfel of er ooit een gaat komen..
Zal eerder een foker worden met een pan denk ik
ik heb de afzuigkap van de oude keuken van mn ouders bij hun in de garage opgehangen. De motor eruit gesloopt en een buisventilator in gehangen. Die op 20% draait..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger thuis hadden we er eentje staan in de bijkeuken met een afzuigkap erboven, maar alsnog rook je dat door het hele huis
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb de afzuigkap van de oude keuken van mn ouders bij hun in de garage opgehangen. De motor eruit gesloopt en een buisventilator in gehangen. Die op 20% draait..
Op 100% trekt ie de garage vacuum
Zou ook maar een parkietje in huis nemen danquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij werden gewaarschuwd dat we met de nieuwe afzuigkap in een open keuken en open haard in de woonkamer, een veiligheidssyteem op het raam moeten zetten. Dan kan de afzuigkap alleen aan als het raam open staat, anders kan het samen met open haard aan alle zuurstof uit de lucht trekken o.i.d.
ik wel maar omdat die niet aangesloten mag worden op centrale afzuig systeem stinkt keuken/woning alsnog naar vretenquote:
Kwamen allemaal speciaal voor jouquote:
Nietquote:
Oh okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |