SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik heb de tt van jou geleendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:50 schreef UitStraling het volgende:
God wat houd ik toch van mensen die taalvirtuoos zijn.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik fietste net langs de jumbo en dacht "zal ik nog wat te vreten halen?"
Niet gedaan dus nu haat ik mezelf.
goeie disciplinequote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik fietste net langs de jumbo en dacht "zal ik nog wat te vreten halen?"
Niet gedaan dus nu haat ik mezelf.
Real - Liverpool toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga lekker de Champignonnen Liga Finale kijken.
Ik zag vanmiddag donuts met verse aardbeien, munt en een soort room met blauwe besjes, laten liggenquote:
quote:
.......................quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik zo maar weer ijs pak. Nadat ik net al chips heb gehad haha.
Ik heb niks.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik zo maar weer ijs pak. Nadat ik net al chips heb gehad haha.
wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:
hup hup helmond sportquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Man man man
:"Voetbalsupporters"![]()
Wedstrijd begint nu een half uur later
Zijn ze weer aan het rellen?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Man man man
:"Voetbalsupporters"![]()
Wedstrijd begint nu een half uur later
Ja in Parijs. Daarom begint de CL (niet de user) finale een half uur laterquote:
weet Helmond Sport dat ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja in Parijs. Daarom begint de CL (niet de user) finale een half uur later
En wanneer is de CL (wel de user) finale?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd te laat dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil je van me af?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer is de CL (wel de user) finale?
Feestje op CLs middenstip.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer is de CL (wel de user) finale?
In Helmond, daar kruipen ze met een achterstandje uit de sloot,quote:
Bedoelde het niet vervelend hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, daar kruipen ze met een achterstandje uit de sloot,
Maar dat geeft niet want hun hoofden zijn niet zo groot,
De wereld heeft behoefte aan stukadoors, metselaars en schilders,
Zowat het halve dorp eet dagelijks friet, frikadellen en stemt Wilders,
Maar soms zit er een bijzondere tussen, zo een als Etto met zijn verbale hinder,
Links, rechtvaardig, altijd moe maar bij het Poolse volkslied dan groeit zijn goesting naar een mooie vlinder.
Was ik net ook, daarom chinees opquote:
Heb je wel speciale bakbanaantjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo gebakken banaan maken, geen idee of dat iets wordt.
Nee want die zijn altijd nog zo groen in de supermarkt. Maar dacht dat het ook wel met gewone kon.quote:
Kan met gewone ook wel, maar die worden vrij slapjes dacht ikquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want die zijn altijd nog zo groen in de supermarkt. Maar dacht dat het ook wel met gewone kon.
Zal met het koolzuur te maken hebben denk ik, voor de luchtigheidquote:
Vaag.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal met het koolzuur te maken hebben denk ik, voor de luchtigheid
Hmm, zo te zien gewoon ter vervanging van baking sodaquote:
quote:In bakpoeder zit zuiveringszout en een zuur. Als je het bakpoeder oplost, dan mengen het zuiveringszout en het zuur. Bij het mengen van deze twee stoffen onstaan belletjes van koolzuur. Deze belletjes zijn de prik. De zoute smaak ontstaat doordat bij het oplossen van het bakpoeder ook natrium ontstaat. Natrium zit ook in keukenzout.
vanmiddag was het ook best lekker, maar is nu gewoon frisser dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was vanmiddag heerlijk in het zonnetje op het plein. Maar dat is ook wel erg beschut.
Ik heb zelf verder niet zoveel vertrouwen in mijn bananenbakskills hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zo te zien gewoon ter vervanging van baking soda
[..]
We zien de foto's hier wel verschijnen van het plaats delictquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb zelf verder niet zoveel vertrouwen in mijn bananenbakskills hoor.
en ook luchtigheid, dat is nl. ook wat bkaing soda doetquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zo te zien gewoon ter vervanging van baking soda
[..]
Oh van plaats delict heb ik niet. En ook alleen een matige van het resultaat. Ze lijken wel net echt. En het was echt zo ontzettend simpel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zien de foto's hier wel verschijnen van het plaats delict
Maar het belangrijkste, waren ze ook lekker?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh van plaats delict heb ik niet. En ook alleen een matige van het resultaat. Ze lijken wel net echt. En het was echt zo ontzettend simpel.
[ afbeelding ]
Ben nog aan het eten. Maar ze zijn super lekker! Had er ook nog wat cayennepeper door gedaan en denk dat ik er volgende keer nog wat knoflookpoeder erdoor doe. Ik houd van de combi zoet met hartig. Als je echt zoet wil moet je er nog poedersuiker overheen gooien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste, waren ze ook lekker?
Zoals je ze bij de chinees krijgtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben nog aan het eten. Maar ze zijn super lekker! Had er ook nog wat cayennepeper door gedaan en denk dat ik er volgende keer nog wat knoflookpoeder erdoor doe. Ik houd van de combi zoet met hartig. Als je echt zoet wil moet je er nog poedersuiker overheen gooien.
Heel eerlijk, ik ben gek op die van de chinees maar die dip ik dan altijd een heel klein beetje in sambal. Maar deze zijn lekkerder omdat het vanaf de chinees als ik bestel toch altijd wel even duurt voor ze op mijn bord liggen en dan zijn ze al wat slapper.quote:
Heb je ze in een frituurpan gemaakt?quote:
Yep. In mijn minifrituurpan die ik eigenlijk nooit gebruik.quote:
Alleen dan stinkt wel gelijk heel je huis naar frituur, dat is altijd het jammere van zulke dingenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. In mijn minifrituurpan die ik eigenlijk nooit gebruik.Maar in olie in een pan lijkt me net zo makkelijk.
net zo makkelijk ja en gevaarlijker ook jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. In mijn minifrituurpan die ik eigenlijk nooit gebruik.Maar in olie in een pan lijkt me net zo makkelijk.
als je zo'n open top frietpan hebt stinkt je huis ook naar snackbar.. En zelfs met zo'n ding met een deksel stinkt je huis.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan stinkt wel gelijk heel je huis naar frituur, dat is altijd het jammere van zulke dingen
Ach, had de achterdeur wagenwijd open en nog steeds. Maar dat is zo ja, kan ook de frituurpan buiten zetten maar daar had ik geen zin in.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan stinkt wel gelijk heel je huis naar frituur, dat is altijd het jammere van zulke dingen
Ik had sowieso de deksel open want je moet ze steeds een beetje draaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je zo'n open top frietpan hebt stinkt je huis ook naar snackbar.. En zelfs met zo'n ding met een deksel stinkt je huis.
Ja daarom dat ik zo'n ding ook niet hebquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je zo'n open top frietpan hebt stinkt je huis ook naar snackbar.. En zelfs met zo'n ding met een deksel stinkt je huis.
ik heb er nooit een gehad, en betwijfel of er ooit een gaat komen..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik zo'n ding ook niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |