En wanneer is de CL (wel de user) finale?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja in Parijs. Daarom begint de CL (niet de user) finale een half uur later
Ik ben ook altijd te laat dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja in Parijs. Daarom begint de CL (niet de user) finale een half uur later
Wil je van me af?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer is de CL (wel de user) finale?
Feestje op CLs middenstip.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer is de CL (wel de user) finale?
In Helmond, daar kruipen ze met een achterstandje uit de sloot,quote:
Bedoelde het niet vervelend hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Helmond, daar kruipen ze met een achterstandje uit de sloot,
Maar dat geeft niet want hun hoofden zijn niet zo groot,
De wereld heeft behoefte aan stukadoors, metselaars en schilders,
Zowat het halve dorp eet dagelijks friet, frikadellen en stemt Wilders,
Maar soms zit er een bijzondere tussen, zo een als Etto met zijn verbale hinder,
Links, rechtvaardig, altijd moe maar bij het Poolse volkslied dan groeit zijn goesting naar een mooie vlinder.
Was ik net ook, daarom chinees opquote:
Heb je wel speciale bakbanaantjes?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo gebakken banaan maken, geen idee of dat iets wordt.
Nee want die zijn altijd nog zo groen in de supermarkt. Maar dacht dat het ook wel met gewone kon.quote:
Kan met gewone ook wel, maar die worden vrij slapjes dacht ikquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want die zijn altijd nog zo groen in de supermarkt. Maar dacht dat het ook wel met gewone kon.
Zal met het koolzuur te maken hebben denk ik, voor de luchtigheidquote:
Vaag.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal met het koolzuur te maken hebben denk ik, voor de luchtigheid
Hmm, zo te zien gewoon ter vervanging van baking sodaquote:
quote:In bakpoeder zit zuiveringszout en een zuur. Als je het bakpoeder oplost, dan mengen het zuiveringszout en het zuur. Bij het mengen van deze twee stoffen onstaan belletjes van koolzuur. Deze belletjes zijn de prik. De zoute smaak ontstaat doordat bij het oplossen van het bakpoeder ook natrium ontstaat. Natrium zit ook in keukenzout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |