Ben bijna aan het eind van S1 .... afleveringen van bijna een uurquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
in 3 dagen had ik m uit .. maar er komt vervolg
Ja die oudjesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ben bijna aan het eind van S1 .... afleveringen van bijna een uur![]()
Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Er zit gelukkig ook heel veel humor in
Dit is ook wel een leuke Spaanse serie https://www.moviemeter.nl/series/season/24242quote:
Mwah ....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke Spaanse serie https://www.moviemeter.nl/series/season/24242
Ja maarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
Nog een paar dagen en DTS is weer open. Goddank
Zin in?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
Die was ooit in Verzin een onderschrift in ONZ. Het leukste topic daarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:50 schreef aloa het volgende:
Verzin hier een vervolg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook al uit , seizoen 1 dan ...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke Spaanse serie https://www.moviemeter.nl/series/season/24242
Briljante foto welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was ooit in Verzin een onderschrift in ONZ. Het leukste topic daar
Ik heb daar volgens mij ook op gereageerd maar ik weet niet meer watquote:
1 van die oudjes trekt zn gun en schiet 1 van die kutkids in zn been ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij ook op gereageerd maar ik weet niet meer wat
Kan je wel terugvinden toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar volgens mij ook op gereageerd maar ik weet niet meer wat
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van die oudjes trekt zn gun en schiet 1 van die kutkids in zn been ?
Ik mag niet in ONZquote:
Ik blijf gezellig hierquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
Ik lees het wel (op mobiel) maar dan mis ik niksquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet.
Snap het ook nog steeds niet
Jaar wachten tot seizoen 2quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ook al uit , seizoen 1 dan ...
Sterkte Marioquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:09 schreef mario390 het volgende:
heb niet tijd moet naar de
messe van mijn vater
Welke dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets ... Maar zag ook al een nieuw seizoen van een andere
nee vor dat bruik ik geen sterktequote:
Sterkte dus , want je gaat tegen je zin ...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vor dat bruik ik geen sterkte
maar geduld dat messe straks vorbij
is om dat ik niet will maar jemand
heeft betalt
Laatste kans!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
quote:
Logischquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet.
Ik durf wel te wedden dat jij gewoon weer in DTS gaat postenquote:
Kopje koffie? Sterk.. Dan zet ik een bakkiequote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat jij gewoon weer in DTS gaat posten
Oh vast wel.. maar ook hier en in vivquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat jij gewoon weer in DTS gaat posten
Doe dan maar iets sterkers ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Kopje koffie? Sterk.. Dan zet ik een bakkie
"Ik blijf hier" zullen we dan maar ruim zienquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh vast wel.. maar ook hier en in viv![]()
Ik heb ze liefdevol opgepakt en naar GC verhuisdquote:
okquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Maar niet iedereen wil daar posten.
Zelfde als de sc in klb...daar wil je niet posten (en andersom willen ze niet dat je daar post).quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zelfde als de sc in klb...daar wil je niet posten (en andersom willen ze niet dat je daar post).
quote:
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet.
Nja dat hier ook gewoon blijf posten ook al gaat dts weer openquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik blijf hier" zullen we dan maar ruim zien
Apart subforumquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Zullen we een clubje oprichten?
Ik stel een ViV sc voor, ohw wacht.quote:
Nee dank jequote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
1 volgens mij. Maar ik post daar niet meer
50+?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ja ... ik zei er al wat van maar geen reactie ... lapo hunten ok , maar doe dan wel een andere TTquote:
Wat gaat het worden?quote:
Macaroniquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je eten, ik heb alweer op had kapsalon
Dat wordt niet zoenen vanavondquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je eten, ik heb alweer op had kapsalon
quote:
Macaroniquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Ik had courgettesoep met zalmsnippers en een lekkere salade erbij
Saai!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe niet aan zoenen, dus dat scheelt
quote:
Ik wou niet gekaapt wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... ik zei er al wat van maar geen reactie ... lapo hunten ok , maar doe dan wel een andere TT
Ja dat is zo lekker, vroeger thuis aten we dat er ook altijd bij, echt een lekkere combi.quote:
Doe toch normaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is zo lekker, vroeger thuis aten we dat er ook altijd bij, echt een lekkere combi.
Oké, ik hou wel van banaan, gebakken banaan en bananen milkshake..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is zo lekker, vroeger thuis aten we dat er ook altijd bij, echt een lekkere combi.
Dat is inderdaad het ergste wat je kan overkomenquote:
Gebakken banaan is wel lekker iddquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oké, ik hou wel van banaan, gebakken banaan en bananen milkshake..
Het went nooit.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het ergste wat je kan overkomen
Bananenchipsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oké, ik hou wel van banaan, gebakken banaan en bananen milkshake..
Met wat? Macaroni is wat kaalquote:
Nee gewoon schijfjes banaan. Morgen ga ik Indonesisch koken dan maak ik wel banaan met ketjap in de ovenquote:
Echt iets voor jouquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet zoenen was door de shoarma (met knoflooksaus)quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:44 schreef maily het volgende:
Ik lees ff terug; macaroni en niet zoenen ... wrom niet?
Ben er trouwens ook wel voorzichtiger mee geworden sinds c***na ...
Brrrrr....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Carbonara met ham, paprika, courgette en strooikaas.
@Soury?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Carbonara met ham, paprika, courgette en strooikaas.
Het gemak waarmee je de romige aromatische kaassaus doorsliktquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
Morgen staat deze macaroni op het menu (dankzij Cul)https://lekkertafelen.nl/(...)hten/mac-and-cheese/ Met een salade met zalm tomaten en truffel mayo. Ik bak wat eieren zo
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
Morgen staat deze macaroni op het menu (dankzij Cul)https://lekkertafelen.nl/(...)hten/mac-and-cheese/ Met een salade met zalm tomaten en truffel mayo. Ik bak wat eieren zo
Ik zei al brrrrr........quote:
Dat is geen carbonara . Als je deurbel gaat ben ik het om je door je hoofd te schieten.quote:
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen carbonara . Als je deurbel gaat ben ik het om je door je hoofd te schieten.
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik knal de link hier wel. http://www.tastyweb.nl/recept/pasta/carbonara/de/echte
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen carbonara . Als je deurbel gaat ben ik het om je door je hoofd te schieten.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet open doen, maar dat is maar een tipquote:
Voor die sowieso nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet open doen, maar dat is maar een tip
Diequote:
Die Souryquote:
En waar is de koelkast?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Soury
Mijn deur staat altijd voor open en mijn licht brandt in de hal.
Noem je Soury een paard?quote:
Krijg ik wel gevondenquote:
quote:
De grootste deur in mijn keuken niet in mijn huisquote:
Waar de eieren wonen, nou die zijn weer terug in de kast. Taart maken met, vergeten dus om ze uit de koelkast te halenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De grootste deur in mijn keuken niet in mijn huis
Wat voor taart?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar de eieren wonen, nou die zijn weer terug in de kast. Taart maken met, vergeten dus om ze uit de koelkast te halenEitjes horen niet koud te zijn
Mijn eieren wonen nog steeds in de koelkast, maar als ik eitjes ga koken probeer ik er aan te denken om ze er eerder uit te halen en ik prik er op aanraden van @pullup eerst een klein gaatje in met een aardappelschilmesje, sindsdien heb ik geen gebarsten eitjes meer gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar de eieren wonen, nou die zijn weer terug in de kast. Taart maken met, vergeten dus om ze uit de koelkast te halenEitjes horen niet koud te zijn
Eier prikkers zijn te koop overalquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eieren wonen nog steeds in de koelkast, maar als ik eitjes ga koken probeer ik er aan te denken om ze er eerder uit te halen en ik prik er op aanraden van @:pullup eerst een klein gaatje in met een aardappelschilmesje, sindsdien heb ik geen gebarsten eitjes meer gehad.
2quote:
Cheesecake?quote:
Op de één of andere manier vind ik die dingen goorquote:
Die heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit aan de onderkant van de maatbeker van mn eierkoker
Oh waarom?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vind ik die dingen goor
Ik ontdekte het ook pas een tijdje terug ... gebruik het nooit .. al tijden geen geëxploteerd ei meer in de eierkokerquote:
Omdat je de naald in dat eitje prikt en daarna niet afwast en dan de volgende keer weer in een ander ei prikt, maar het zal wel aan mij liggen. Ook heb ik het idee meer controle over een mesje te hebben dan over zo'n botte eierprikker.quote:
Maar dat ei gaat toch in kokend water daarna?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je de naald in dat eitje prikt en daarna niet afwast en dan de volgende keer weer in een ander ei prikt, maar het zal wel aan mij liggen. Ook heb ik het idee meer controle over een mesje te hebben dan over zo'n botte eierprikker.
Er is na woensdag niet gerenoveerd. Donderdag en vrijdag waren vrije dagen.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:24 schreef aloa het volgende:
Jaren geleden een overval meegemaakt. Met de dood bedreigt, waar ook veel geweld werd gebruikt.
Excuus voor de reactie dan maar...
Wat voor soort overval was dat ? Ik heb ooit een bommelding overleefd , waarbij ik niet geevacueerd was zolas 99% van het gebouwquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Moeilijk he, om mensen serieus te nemen?
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor soort overval was dat ? Ik heb ooit een bommelding overleefd , waarbij ik niet geevacueerd was zolas 99% van het gebouw
Sloterdijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bommelding was schuin tegenover jou , toen de MacDonalds daar nog bestond
Ga ik hier niet vertellen tot in detail. Dingen zijn terug te vinden...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor soort overval was dat ? Ik heb ooit een bommelding overleefd , waarbij ik niet geevacueerd was zolas 99% van het gebouw
Yep Getronics HeadOffice, ik werkte niet in dat kantoor maar was er toevallig op cursus en we werden dus niet ontruimd ...quote:
OK .. probeer het te verwerken ....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga ik hier niet vertellen tot in detail. Dingen zijn terug te vinden...
Maar geloof maar dat het waar is.
Oh Getronics daar ben ik ook vaak geweest voor cursus. Volgens mij hebben we elkaar vaak ontmoet voor fokquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep Getronics HeadOffice, ik werkte niet in dat kantoor maar was er toevallig op cursus en we werden dus niet ontruimd ...
Ik voel een TRquote:
Man6quote:
Kuch.....quote:
Moet ik wetenquote:
IBM Utrecht ook geweest idd.. Maar ik werkte in dat andere gebouw iets verderop.. aan het eind van die straat dan ..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Getronics daar ben ik ook vaak geweest voor cursus. Volgens mij hebben we elkaar vaak ontmoet voor fokOok vaak in Utrecht IBM volgens mij in Hoog Catharijne
Een aantal collega's kwamen van Getronics naar de Telegraaf
Daar ben ik ook vast geweest. IBM was nogal her en der destijdsquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
IBM Utrecht ook geweest idd.. Maar ik werkte in dat andere gebouw iets verderop.. aan het eind van die straat dan ..
Oook nog VMS Digital cursus in Nieuwegein herinner ik me nogquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik ook vast geweest. IBM was nogal her en der destijds
Ja Zuid Oost ook wel eens geweest .. day after Bijlmer ramp ..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik ook vast geweest. IBM was nogal her en der destijds
Daar ben ik nooit geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Zuid Oost ook wel eens geweest .. day after Bijlmer ramp ..
Maar ja het zou kunnen dat we elkaar pre-Fok ooit al eens gezien hebben .. Ben ooit wel eens op sollicitatie geweest daar , waarbij ik ook een blik op de computervloer heb mogen werpenquote:
Mooie tijden iigquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja het zou kunnen dat we elkaar pre-Fok ooit al eens gezien hebben .. Ben ooit wel eens op sollicitatie geweest daar , waarbij ik ook een blik op de computervloer heb mogen werpen
Ja .. ik kwam bij Getronics toen de Staatsloterij ging digitaliseren.. ik heb toen 1 van die eerste verkoopterminals geplaatst bij een paar tabaksboeren bij mij in de buurt ..quote:
Een Salmonella-bacterie heb je zo te pakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat ei gaat toch in kokend water daarna?
Ik ga nog even netflixen mocht ik er weer even niet meer zijn. Dank aloa maar met zijn smerige pastaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. ik kwam bij Getronics toen de Staatsloterij ging digitaliseren.. ik heb toen 1 van die eerste verkoopterminals geplaatst bij een paar tabaksboeren bij mij in de buurt ..
Logisch dat er sinds woensdag niet meer gewerkt is natuurlijk. Fijn dat je beetje bij beetje je spullen weer naar huis kan brengen, mooi dat ze daar toestemming voor geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is na woensdag niet gerenoveerd. Donderdag en vrijdag waren vrije dagen.
Maandag gaan ze het, als het goed is, afmaken. Maar er moet nog veel gebeuren, dus ik ben benieuwd.
Vandaag heb ik, in overleg met de aannemer, alvast een groot deel van mijn spullen teruggebracht. Die ga ik zo opstellen dat ze er omheen kunnen werken.
Wordt vervolgd…
Heftigquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:24 schreef aloa het volgende:
Jaren geleden een overval meegemaakt. Met de dood bedreigt, waar ook veel geweld werd gebruikt.
Je gooit dat ding toch net zo makkelijk in de afwasmachine.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Salmonella-bacterie heb je zo te pakken.
Ja in Spanje idd ...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loopt er water in en dat krijg je er niet zo makkelijk meer uitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gooit dat ding toch net zo makkelijk in de afwasmachine.
Legionella!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Dat geldt ook voor de meeste dingen deksels, pannen enz..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan loopt er water in en dat krijg je er niet zo makkelijk meer uit
Mijn pannen gaan echt droog de kast weer in.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de meeste dingen deksels, pannen enz..
Ja omdat je de afwasmachine laat drogen neem ik aan. Dat deed ik ook, niet alles opruimen als dat ding klaar isquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn pannen gaan echt droog de kast weer in.
Lijkt mij 1 van de ergste dingen die je kunnen overkomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:24 schreef aloa het volgende:
Héé kom je ook even loerenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij 1 van de ergste dingen die je kunnen overkomen.
Ik dacht ook even slim te zijn!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zit doorgaans in water niet in eieren
Eigenlijk welquote:
Een 'paar' supporters zonder kaartje in het stadionquote:
dat is niet belangrijk hoeveel van liverpoolquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:18 schreef engine het volgende:
De fanzone van Liverpool was in het centrum van Parijs en daar lijkt het echte probleem te zitten. De metro staakt, waardoor veel Liverpool-supporters niet op tijd bij het stadion konden komen. Het is maar de vraag of het bij een kwartier vertraging blijft.
https://www.nu.nl/voetbal(...)men-over-hekken.html
Ze hebben toch wel minstens 11 spelers nodigquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet belangrijk hoeveel van liverpool
in stadion zitten
8 toch zelfs maarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel minstens 11 spelers nodig
Ja maar kan mij voorstellen dat je dan nog even wachtquote:
Dan hadden ze maar op tijd moeten zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar kan mij voorstellen dat je dan nog even wacht
Klopt. Allebei. Ja, soms kom ik ff langs. Vind het fijn dat je er weer bent. Mag dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé kom je ook even loeren. Toeval bestaat niet
Ja of was dat Washington ?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben we dat pas niet eerder gezien dat er veel toeschouwers over hekken klommen en zonder kaartjes het stadion in gingen? En weer met hetzelfde land erbij betrokken
Dit was iets met Londen, Washington waren andere debieltjes met dat blonde snolletje als president.quote:
Wel altijd Engelstaligen iddquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was iets met Londen, Washington waren andere debieltjes met dat blonde snolletje als president.
Ik ben voor voetbal, dus hup Liverpoolquote:
Erg rebels vandaagquote:
Real wacht tot de laatste 20 minuten ...quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben voor voetbal, dus hup Liverpool
En op nog maar eens 100den miljoenen corrupt geld van de volgende bank?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Real wacht tot de laatste 20 minuten ...
Ja laten we daar over beginnen ,....quote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En op nog maar eens 100den miljoenen corrupt geld van de volgende bank?
Dat deed die franse meneer ookquote:
Fransen zijn sws niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat deed die franse meneer ook
Nadat real huilie deed over mbappe dingens
Hoezo niet? Daar gaat toch altijd alles goed?quote:
Ja kijk de security ... Waarom zo laat beginnenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar gaat toch altijd alles goed?
Hupquote:
Omdat het toch matig is?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk de security ... Waarom zo laat beginnen
Oehhh tapasquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
Wij hebben niet zo veel nodig .. af en toe tussen de tapas door slaan we toe
Ja fish and chipsquote:
Patat eet ik sowieso nietquote:
Nee, dat nou ook weer nietquote:
Spanjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Maar laten we de vraag anders stellen,
waar ga je liever heen op je vakantie,
Engeland of Spanje?
Ik gok van niet,quote:
buitenspel is buitenspelquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok van niet,
alleen of dit nou terecht is ......
Die optie zag ik nu ook niet als buitenspel ..quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok van niet,
alleen of dit nou terecht is ......
Klopt, alleen was dit wel buitenspel????quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen was dit wel buitenspel????
Anders heb ik nog wel pilletjes om hem te drukken hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
Na ja .. mn bloeddruk is nog niet gestegen tot hoog nivo
Ik neem ze in de ochtendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel pilletjes om hem te drukken hoor
Uh, op basis van dit beeld is het 100% buitenspelquote:
nee!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, op basis van dit beeld is het 100% buitenspel
lees nu op twitter dat de laatste speler als keeper wordt gezienquote:
Er moeten twee spelers tussen de speler en de achterlijn staan,quote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees nu op twitter dat de laatste speler als keeper wordt gezien![]()
maar er stond nog een speler tussen dus
ik dacht dat de eerdere actie buitenspel was
ik dacht dat Marco al een tijdje van voetbal wasquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
Marco zit al een tijdje op voetbal maar weet het ook niet meer
Hij was zelfs een tijdje coach en een tijdje Uefa of was het Fifaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Marco al een tijdje van voetbal was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |