Ik hoop dat het regent. En dat mijn tuinverlichting dinsdag arriveert. Dat hoop ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Pakt Perez bij de start en dan kan de optocht beginnen. Of het regent.
quote:
Of Perez moet een nieuwe versnellingsbak pakken en wordt teruggezet.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Pakt Perez bij de start en dan kan de optocht beginnen. Of het regent.
Hij kan morgen rustig aan doenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
Motortje heel houden en droog. Dan moet het Leclerc eindelijk lukken om zijn thuis GP te pakken.
Buienradar klopt geen kut van. Al drie dagen windkracht 3 voorspeld en het is steeds 5 (hier).quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:15 schreef Newone82 het volgende:
Morgen hele dag droog in monaco volgens buienradar. Jammer
[ link | afbeelding ]
Mooi. Hoeven we alleen de start mee te pakkenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:15 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet volgens onze eigen Fok! meteorologenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:15 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind yr.no iets betrouwbaarder en die geven 7 mm regen verspreid over de hele dag.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:15 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dat een afgeleide van het Fok! OMT?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet volgens onze eigen Fok! meteorologen
Ja, maar dan beter!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is dat een afgeleide van het Fok! OMT?
50% van de weersites geven kurkdroog aan. En aangezien het als ze voorspellen regen ook meestal droog wordt is het kans op een kurkdroge race 90%quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Buienradar klopt geen kut van. Al drie dagen windkracht 3 voorspeld en het is steeds 5 (hier).
Ik voorspel dat er gewoon een natte baan aankomt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:15 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gruwelijk nat?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er gewoon een natte baan aankomt.
Wat weer een afgeleide is van de FOK! knokploeg?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is dat een afgeleide van het Fok! OMT?
Gruwelijk valt te betwisten maar nat is natquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |