quote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben ook echt benieuwd wat hij nou als uitkomst 'verwacht'!
quote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben ook echt benieuwd wat hij nou als uitkomst 'verwacht'!
Ik zie het ook totaal niet als 'offense'.quote:Op zondag 29 mei 2022 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
Ik dacht het bij elke post al: ja, we weten nu wel dat je een ging jury verwacht,![]()
.
no offense @:Toby56
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100031916_afa793bdquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:45 schreef Arcee het volgende:
Ik kan niet meer naar Amber Heard kijken zonder te denken: "My dog stepped on a bee."
Maar wel het gezicht geworden van mishandeling door vrouwen. En daar zullen er in Hollywood genoeg van zijn. Ergo, die rollen komen Johnny wel weer toe. Plus: er bestaat niet zoiets als bad publicity.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
7 weken je miserabele relatie en al je tekortkomingen publiek gemaakt.. Groter verliezer kun je m.i. niet zijn.
It's fine.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:27 schreef vencodark het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen hele epistels schrijven en kortzichtig/kortaf reageren.
Het is niet eens kritiek of lelijk bedoeld. Gewoon iets wat opviel.
Om niet te zeggen: chanant.quote:
Maar er staat wel 'All of' voor dus ik denk ook dat het om allemaal gaat?quote:Op zondag 29 mei 2022 13:19 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoe dan? Als 1 van de 3 een Nee heeft mogen ze vragen 4 en 5 niet invullen. Zie het eerder gelinkte document
[ afbeelding ]
Oh, er staat 1, 2 or 3
I'll see myself out in shame
ORquote:Op zondag 29 mei 2022 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar er staat wel 'All of' voor dus ik denk ook dat het om allemaal gaat?
Ah okquote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
OR
All of the questions 1
OR
All of the questions 2
OR
All of the questions 3
Dan is er ook nog Ambers counterclaim die roet in het eten kan gooien (zelfde document, zelfde vragen voor de jury om te beantwoordenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:46 schreef pmponer het volgende:
No problem, ik had het in eerste instantie ook niet goed gelezen.
Ik ga er vanuit dat iig 1 van de 3 questions volmondig YES wordt
verschilt per staat volgens mij en de truuk is dus andere te overtuigenquote:Op maandag 30 mei 2022 15:56 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
"Afgelopen vrijdag hielden de juridische teams van zowel Depp als Heard hun slotpleidooi. De jury, die uiteindelijk bepalend is in deze zaak, sprak daarna weliswaar twee uur met elkaar maar kwam nog niet tot een unaniem eindoordeel. De rechter liet de juryleden aan het einde van de middag naar huis gaan, om hen op dinsdagmorgen weer terug te zien in de rechtbank, omdat er maandag een federale feestdag is in de Verenigde Staten."
Hoezo moet de jury unaniem zijn? Dat is net zoiets als het hier iedereen met elkaar eens laten worden, zie ik nog niet in maanden gebeuren.
Ok ok, interessant vanaf 31 minuten, JD was niet ergens in de buurt van haar toen ze haar verwondingen kreeg, net voor de aanvraag voor een scheiding. Volgens de portier dan,quote:
Volgens eigen statement ook van Camille dat hij haar al enkele weken niet had gezienquote:Op maandag 30 mei 2022 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok ok, interessant vanaf 31 minuten, JD was niet ergens in de buurt van haar toen ze haar verwondingen kreeg, net voor de aanvraag voor een scheiding. Volgens de portier dan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |