Spannondquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:54 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk komen ze vandaag met een besluit
Ja, nee, sorry, ik verdraag de dialogen, het acteerwerk en verhaal slecht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:03 schreef Complotwappie het volgende:
Voor het eerst in 15 jaar weer Pirates of the Caribbean kijken.
Volgens mij wel maar dan moet je nieuw bewijs in brengen… en gezien Amber haar legal team 6 mln heeft gekost kan je je afvragen dat als zij verliest het hoger beroep überhaupt kan financierenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:02 schreef yvonne het volgende:
Kunnen ze hierna nog in een soort hoger beroep ,of is dit het?
Haar vermogen ligt volgens Google ergens onder de 10 miljoen dus ze zal haar advocaten in elk geval in een ander segment moeten zoekenquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar dan moet je nieuw bewijs in brengen… en gezien Amber haar legal team 6 mln heeft gekost kan je je afvragen dat als zij verliest het hoger beroep überhaupt kan financieren
Lol 6m?! Wat een geld zegquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar dan moet je nieuw bewijs in brengen… en gezien Amber haar legal team 6 mln heeft gekost kan je je afvragen dat als zij verliest het hoger beroep überhaupt kan financieren
Ik hoorde op Law&Crime Network dat hun schatting is dat de kosten voor Depps legal team rond de 25-30 miljoen zouden zijnquote:
Damn ben wel benieuwd naar een breakdown van dat bedrag. En moet de verliezer hier ook de proceskosten etc betalen van de tegenpartij?quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:43 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ik hoorde op Law&Crime Network dat hun schatting is dat de kosten voor Depps legal team rond de 25-30 miljoen zouden zijn
Om 9 uur onze tijd de verdictquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder alvast de popcorn klaarzet
Ik zet vaak bij YouTube de realtime engelse ondertiteling aan (geeft hele leuke dingen bij namen..quote:Op woensdag 1 juni 2022 20:01 schreef nils7 het volgende:
Hoop alleen dat het iets te begrijpen als het wordt voorgelezen. Juridische teksten in het Nederlands zijn soms al lastig te begrijpen, laat staan nu in het Engels zonder ondertiteling (in het Engels of Nederlands)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |