Al helpt het niet voor mijn vertrouwen dat ze blijkbaar niet kunnen lezenquote:
Vraag 3 las ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ze chronologisch gaan, is dit pas vraag 1 toch?
Waar lees je dat? Ik zie niks namelijk in die richtingquote:
In de chat van deze stream. Geen idee of het waar is..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik zie niks namelijk in die richting
Is dit echt wat de jury wilde weten? Het is in de formulieren toch duidelijk over welke uitspraken een oordeel wordt gevraagd?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dit echt wat de jury wilde weten? Het is in de formulieren toch duidelijk over welke uitspraken een oordeel wordt gevraagd?
Het lijkt dat een van de uitspraken waarover ze wat moeten vinden ook de titel van de op-ed is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dit echt wat de jury wilde weten? Het is in de formulieren toch duidelijk over welke uitspraken een oordeel wordt gevraagd?
quote:,,Ik denk dat er verwarring ontstond omdat de bewuste uitspraak de titel van het essay is”, liet rechter Penney Azcarate weten. ,,Ik denk dat ze in de war waren over of het hele essay of enkel de titel de uitspraak is. Het is hier duidelijk dat de titel de uitspraak is.” De titel is een van de drie uitspraken die van belang zijn in deze zaak.
Nee, dat zou een strafzaak kunnen worden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:21 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag dus verder met de beraadslagingen. Is het ook een taak van de jury om te bepalen of er meineed is gepleegd of niet?
Hoe werkt dat dan? Het is wel duidelijk dat er onder oath gelogen is. Of het nou kamp AH of JD is..quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat zou een strafzaak kunnen worden.
Dat is dan een heel andere rechtszaak.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Het is wel duidelijk dat er onder oath gelogen is. Of het nou kamp AH of JD is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |