Vroegah was het hele stuk van tunnel in tot de laatste bocht (toen nog niet Rascasse) recht.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er in de loop der tijd veel aan de layout veranderd of is het min of meer vanaf het begin dit circuit geweest?
Moest even zoeken, maar het circuit is weinig veranderd. In het begin zat het zwembad er niet tussen (en de chicane, dus). Het lijkt er op dat ze toen reden waar nu de pitsstraat is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er in de loop der tijd veel aan de layout veranderd of is het min of meer vanaf het begin dit circuit geweest?
De chicane na de tunnel is altijd kunstmatig geweest.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
eigenlijk alleen door wijziging van de straten is het circuit wat veranderd. Met het oog op veiligheid zijn in de loop der jaren op een aantal plekken de muren naar achteren gezet
Klopt, toen was de huidige route langs de haven nog iets te natquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het lijkt er op dat ze toen reden waar nu de pitsstraat is.
Met een 90 graden knik ertussen althansquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah was het hele stuk van tunnel in tot de laatste bocht (toen nog niet Rascasse) recht.
De enige overtaking spot samen met rassecassequote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De chicane na de tunnel is altijd kunstmatig geweest.
we gaan het zien maar dat ze hier het beste pakket hebben was en is wel duidelijk en Leclerc zie ik gewoon wel de pole pakken maar Sainz is geen kwalificatiebeest dus daar ligt wel een kans voor Verstappenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ferrari eerste rij lijkt me wel min of meer gegarandeerd.
ja of hij zet geen toptijd neerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:24 schreef franklop het volgende:
Gezien het seizoen zal Sainz wel ergens tijdens de sessie in de muur belanden
Ik denk dat ze bij Red Bull ook gewoon rekenen en alles wat beter is dan P3 zondag als winst zien. Je kunt nu eenmaal toch niet alle races winnen en het seizoen is nog lang.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar dat ze hier het beste pakket hebben was en is wel duidelijk en Leclerc zie ik gewoon wel de pole pakken maar Sainz is geen kwalificatiebeest dus daar ligt wel een kans voor Verstappen
Als Max de snelste eerste run kan doen hangt Leclerc hem ook wel in de muur. Als Leclerc de snelste eerste run heeft zal hij de sessie ook wel weer kunstmatig beeindigenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:24 schreef franklop het volgende:
Gezien het seizoen zal Sainz wel ergens tijdens de sessie in de muur belanden
klopt maar een beetje druk op Ferrari zetten vandaag is ook wel belangrijk, de muren zijn dichtbij al geldt dat uiteraard voor iedereenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Red Bull ook gewoon rekenen en alles wat beter is dan P3 zondag als winst zien. Je kunt nu eenmaal toch niet alle races winnen en het seizoen is nog lang.
Werk in de jachtbouw, echt niets bijzonders hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens jetset willen zijn' post.
Op Fok! zitten toch alleen maar high rollers als ik een boel users mag geloven.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens jetset willen zijn' post.
Verkapte ‘Kijk mij eens een timmerman zijn’quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Werk in de jachtbouw, echt niets bijzonders hoor
4 dagen pitstop incoming voor Russell op verzoek van HAMquote:Op zaterdag 28 mei 2022 12:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze gaat in de pits uitgevochten worden mits geen crash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |