Ferrari is gewoon sneller qua 1 rondje snelheid. Hele jaar al qua kwali runs. Waarom zou het hier anders zijn?!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Denk ook dat Max liever wat op safe speelt met auto heelhouden tijdens trainingen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gewoon droog volgens buienradar en co
quote:Scattered thunderstorms in the morning followed by occasional showers in the afternoon.
Leclerc wel ja, dus dat zal morgen ook wel zo zijn maar Sainz zie ik dat niet doenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is gewoon sneller qua 1 rondje snelheid. Hele jaar al qua kwali runs. Waarom zou het hier anders zijn?!
Max gaat altijd voluit. Ferrari is gwn wat sneller, maar race pace heeft RBR een betere auto.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Denk ook dat Max liever wat op safe speelt met auto heelhouden tijdens trainingen.
Ditquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:39 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Max gaat altijd voluit. Ferrari is gwn wat sneller, maar race pace heeft RBR een betere auto.
Yup. Is jammer dat race pace hier niet uitmaakt, maar dit weekend was Ferrari dan natuurlijk al de favoriet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:39 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Max gaat altijd voluit. Ferrari is gwn wat sneller, maar race pace heeft RBR een betere auto.
daar heb je hier niet zoveel aanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:39 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Hij is over het algemeen niet zo goed op Monaco, terwijl dat toch een baan schijnt te zijn waar de coureur het verschil maakt.quote:
Omdat een foutje hier veel gevolgen heeft voor je auto en Max wellicht op basis van gebeurtenis in het verleden liever mindere risico neemt. Maar dat roep ik maar. Dat Ferrari wat beter is bij 1 rondje met veel bochten zal wel zo zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ferrari is gewoon sneller qua 1 rondje snelheid. Hele jaar al qua kwali runs. Waarom zou het hier anders zijn?!
Leukquote:
Het gat zal in Q3 een stuk kleiner zijn vermoed ik, ik geloof niet dat RBR hier alles geeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat een foutje hier veel gevolgen heeft voor je auto en Max wellicht op basis van gebeurtenis in het verleden liever mindere risico neemt. Maar dat roep ik maar. Dat Ferrari wat beter is bij 1 rondje met veel bochten zal wel zo zijn.
Dat laatste lijkt mij ook. Al moet je er wel de auto voor hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is over het algemeen niet zo goed op Monaco, terwijl dat toch een baan schijnt te zijn waar de coureur het verschil maakt.
Morgen? Of zondag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |