Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ookquote:
Hirlakquote:
Denk dat die straks komt eten bij je.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Ik heb net ook iemand nare woorden toegeworpen toen die mij bijna aanreed terwijl ik overstakquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
'Kunnen we een tafeltje vol voor 2 bestellen en met zijn 4en er van eten, we hebben niet zo heel veel honger'quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die straks komt eten bij je.
Hedde gij nen worssenbroodje en snel ofwahquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ook
Gratis bord tomatensoep denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kunnen we een tafeltje vol voor 2 bestellen en met zijn 4en er van eten, we hebben niet zo heel veel honger'
Ik woon niet in dat dorp van US he, hier hoor je eerder een Zuid-Hollandse tongval dan een Brabantsequote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hedde gij nen worssenbroodje en snel ofwah
Gratis is altijd goed tochquote:
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee inquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het leek wel een worstenbroodjes dag bij de bakker, 2 voor mij bestelden er ook al en degene na me ook
Fijn weekend, Brabanderquote:
Iedereen aan de worstenbroodjes vandaagquote:
Ik ben ook maar een beetje een nep-Brabander natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee in
Denk dat ik maar eens een rookworst ga halen bij de Hema waar ik zo langs komquote:
Doen ze tenminste nog iets goed in Brabant.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag.. hiermee luiden Brabanders het weekend mee in
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een beetje een nep-Brabander natuurlijk
Maar dan kun je alsnog wel worstenbroodjes halen vandaagquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
En deze lul roepende ---------> [ afbeelding ]
Worggggstenbroodjes, drank en bossche bollen, dat kunnen ze welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Doen ze tenminste nog iets goed in Brabant.
Dank u, ook worstenbroodjes voor jouquote:
Rondjes zwemmen en blub zeggenquote:
Ja of morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan kun je alsnog wel worstenbroodjes halen vandaag
Raar tijdstip wel, gebruiken die een ander soort klok?quote:
Waar bende gij nou goed in koekwous?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worggggstenbroodjes, drank en bossche bollen, dat kunnen ze wel
Oh en lange nachten
Jij ook gefeliciteerd met je vaderquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:20 schreef Karzai het volgende:
Van gefeliciteerd GRMBL!
mijn vader is vandaag ook jarig
Of vandaag EN morgen.quote:
Ik hoor de weegschaal al krijsen.quote:
Hier kan ik niks tegenin brengen, denk dat dat de enige oplossing is in deze prangende kwestiequote:
Kun je net zo goed een pakje boter opetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens een rookworst ga halen bij de Hema waar ik zo langs kom
Als je daar dan nog wat bloem, suiker, vanille, zout en ei bij doet heb je lekker boterkoekquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een pakje boter opeten
citroenrasp vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daar dan nog wat bloem, suiker, vanille, zout en ei bij doet heb je lekker boterkoek
Ja ik ken dat recept toch ook niet uit mijn hoofd, al weer jaren geleden dat ik het heb gemaaktquote:
Midderdik is misschien nog wel te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We zitten in een pretpark in DU.
Zit een Nederlandse midderdikke zeug al een uur aan het schreeuwen tegen haar (magere) man, ze wil naar huis, was te ver lopen, de tafeltjes zaten vol. Een kindje erbij treurig kijken.
Ik had die dikke prop allang buiten het park gezet en had met mijn kind een leuke middag
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken dat recept toch ook niet uit mijn hoofd, al weer jaren geleden dat ik het heb gemaakt
Ik vind jou zo aandoenlijk zoals je voor kindjes opkomt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We zitten in een pretpark in DU.
Zit een Nederlandse midderdikke zeug al een uur aan het schreeuwen tegen haar (magere) man, ze wil naar huis, was te ver lopen, de tafeltjes zaten vol. Een kindje erbij treurig kijken.
Ik had die dikke prop allang buiten het park gezet en had met mijn kind een leuke middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |