quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Ik heb toch liever dat je 110% anti-kunstgras bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet voor kunstgras maar wel voor Rotterdam (en tegen ADO)
@:haags
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat je naar den Haag wilt volgend seizoen of omdat je voor Excelsior bent?
Godver, allebei zaadclubs. Maar dan maar ADO, die horen er toch een beetje bij. Elke familie heeft een debiel neefje.quote:
Ik wil mentaal niet uitgedaagd worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Elke familie heeft een debiel neefje.
Waarschijnlijk omdat jij dat neefje bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil mentaal niet uitgedaagd worden.
NEE. Ik haat ADO met hart en ziel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij dat neefje bent.
Ik heb ook totaal niets met de fietsenstalling van Excelsior, maar ADO haat ik nog meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja. Maar nog altijd beter dan zo'n misbaksel KKDclub als Excelsior.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal niets met de fietsenstalling van Excelsior, maar ADO haat ik nog meer.
dit dusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:36 schreef tong80 het volgende:
Meer tegen ADO dan voor Excelsior.
Hup Excelsior.
Corona.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is dat hoekvak leeg? Het was toch helemaal uitverkocht?
Staan nog buiten, Franse stewards.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Snap je na al die jaren Feyenoord niet hoe volgepakte tribunes werkenquote:Op zondag 29 mei 2022 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Ja een simpele blik op Midden Noord is genoegquote:Op zondag 29 mei 2022 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap je na al die jaren Feyenoord niet hoe volgepakte tribunes werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |