Je zal maar moetenquote:
Dat is waar. Of als ze het wel doen zijn het bloemetjes. Nou ik kan je wat vertellen !!!!!!!!!quote:
Doe maar niet ..quote:Op donderdag 26 mei 2022 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar. Of als ze het wel doen zijn het bloemetjes. Nou ik kan je wat vertellen !!!!!!!!!
Neequote:
Pfff.........quote:
Jaquote:
wat zullen de buren wel zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hondezakje mee en in de tuin schijten.
Jij bent wel een aanwinstquote:
Ben je aan de schijterij, want dan is dat lastig oppakkenquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze weten iig waarom de hondenzakjes zo snel opgaan.
Als je aan de schijterij bent is alles lastig.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je aan de schijterij, want dan is dat lastig oppakken
quote:
daar heb je een puntquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je aan de schijterij bent is alles lastig.
Kopje koffie erbijquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
dat jou heet weet
en vrouwen poepen veel
en dat ruikt niet mooi
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
dat jou heet weet
en vrouwen poepen veel
en dat ruikt niet mooi
Voorruit watquote:Op donderdag 26 mei 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
nou ja, vooruit dan maar, het is toch weekend.
Sterretje in misschien?quote:
Hoe is de Nederlandse avond op de WDR?quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:42 schreef mario390 het volgende:
dat jou heet weet
en vrouwen poepen veel
en dat ruikt niet mooi
wduit he?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet gaan om 2 00 komt in
wdr wm 1974 duit vs ned
Hey Tong,quote:
Beetje kunnen slapen?quote:
Uurtje of 5. Dat is voor mij goed. Wel met tussenpozen. Emmertje naast bed om te plassen. Dikke been door aderlating voor omleiding. Vocht moet ergens heen. Straks komen ze weer steunkous aantrekken. Altijd welkom voor een steuntrekker.quote:
Daar blijf je altijd last van houden nu? Maar verder merk je wel vooruitgang?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uurtje of 5. Dat is voor mij goed. Wel met tussenpozen. Emmertje naast bed om te plassen. Dikke been door aderlating voor omleiding. Vocht moet ergens heen. Straks komen ze weer steunkous aantrekken. Altijd welkom voor een steuntrekker.
Lieve Marion deze ochtend. Daar ga ik niet van steunen. Heb er wel veel steun aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar blijf je altijd last van houden nu? Maar verder merk je wel vooruitgang?
Als ze nu een lekker ding sturen voor die steunkous aantrekken heb je iets leuks om naar uit te kijken
Dan doet ze goed werk, en je been in de steun gooien en jou steunen,quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieve Marion deze ochtend. Daar ga ik niet van steunen. Heb er wel veel steun aan.
Ja wie weet is Marion wel verhinderd vandaag, je weet nooit wie ze dan sturenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:43 schreef tong80 het volgende:
FF scheren. Weekend staat voor de deur en ik wil fris en fruitig open doen.
Gisterenavond was het Hassan. Serieus.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wie weet is Marion wel verhinderd vandaag, je weet nooit wie ze dan sturen
Ja mannen doen dit werk ookquote:
Als ze respectvol blijven is het nog te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mannen doen dit werk ook
Heb ook wel eens hulp nodig gehad en op een plaats waar je liever geen man zijn werk wil laten doen. Vond het toen heel beschamend.
Nou als ik het voor het kiezen hebt liever nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze respectvol blijven is het nog te doen.
Hey helloquote:
quote:
Morguh herenquote:
Zoals ik al zei heb ik kaarten voor de 4e, maar dat is al over een week natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kaarten voor 3 juni. Ook heel erg zin in
Mogguhhquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik kaarten voor de 4e, maar dat is al over een week natuurlijk
Tijd vliegt als het gezellig is
4 uni wordt mijn tweeling alweer 38 man o man waar is die tijd gebleven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik kaarten voor de 4e, maar dat is al over een week natuurlijk
Tijd vliegt als het gezellig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |