Bijna JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ben je daar weer op de camping? Je wou vorig jaar gaan maar ging niet door toch?quote:
Twee jaar niet wegens Corona ja, nu weer van woensdag. misschien dinsdag tot en met zondag op de camping inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je daar weer op de camping? Je wou vorig jaar gaan maar ging niet door toch?
Wyfke.quote:
Ook mooi, zou er alleen mij lul niet in stekenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook mooi, zou er alleen mij lul niet in steken
[ afbeelding ]
Morguh GGquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen. Je bent er ook weer vroeg bij.
Da's vroeg zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG![]()
Ja was al weer om 5 uur beneden, korte nachten lange dagen
Ja, uitslapen is een ander verhaalquote:
Hey Haagsquote:
Lekkerrrrrrrquote:
Hoi vriendje.quote:
Fijn dat jij een goede invulling aan je vrije dag weet te geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, zo lekker met AnneloosGodin op pad
Geniet ervan saampjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De grote mooie dingen gaan vandaag gebeuren?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen op deze frantastische climaxerende dagVandaag valt de puzzel samen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Groningen op m'n vrije dagquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Fijn dat jij een goede invulling aan je vrije dag weet te geven.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Ik ben onderweg naar Groningen op m'n vrije dag
Het is alleen zo'n eind weg.quote:
En je moet nog terug ook. Het wordt een lange dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n eind weg.
Dagje naar de game expo
Dudiebabequote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n eind weg.
Dagje naar de game expo
GG genotjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je moet nog terug ook. Het wordt een lange dag.
Ja, een vrije dag. Met jou?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedemorgen(kan nog net!)
alles goed GG?
ga je nog wat leuks doen op je vrije dag of gewoon genieten?quote:
Straks sporten en nog even winkelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen op je vrije dag of gewoon genieten?
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks sporten en nog even winkelen.
moet morgen even kaas halen bij de kaasboerquote:
Hugo is goed bezig hequote:
aah je duim was ook te groot?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
gloeiende.. riem op maat aan het snijden en snijd zowat mn duim ook op maat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah je duim was ook te groot?
teveel uit je duim gezogen?ik ben niet zoals bepaalde andere users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer van de rookgordijnen. en die komen ergens anders vandaan![]()
kom je hier koffie drinken?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
ben me aan t opdoffen heb 't er warm van
je gaat trouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee ik ga een frantastisch moment tegemoet
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nee foto die ik ff weghaalde. zat toch meer herkenbaarheid in dan ik wilde
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hugo is goed bezig he
die man kan dat allemaal
Anders komen ze je opzoeken?quote:
Zou wel leuk zijn als ze nog een stapje verdergaan en woningen gaan onteigenen. Moet je eens opletten hoeveel woningen er "spontaan" de fik in gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders komen ze je opzoeken?
Denk dat we hier maar een huis gaan bouwen (hebben nog een weiland over) voor als de kinderen uit huis willen
Hebben ze in ieder geval een betaalbaar huis
dan gaat hij hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze nog een stapje verdergaan en woningen gaan onteigenen. Moet je eens opletten hoeveel woningen er "spontaan" de fik in gaan
Heb je de uitslag al natte?quote:
Ik haal het bij de lidlquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet morgen even kaas halen bij de kaasboer
ik heb vroeger in een kaaswinkel gewerktquote:
Van die oude kaasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vroeger in een kaaswinkel gewerkt
ben daar dus wel een beetje verwend in
heerlijke echte kaas![]()
![]()
houdt wel van goede pittige kaas jaquote:
Niet te vaak.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
houdt wel van goede pittige kaas ja
extra belegen
en savonds gaat een blokje oude kaas er best in
Gelukkig rijd ik zelf nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je moet nog terug ook. Het wordt een lange dag.
Lekker pittige oude kaasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
houdt wel van goede pittige kaas ja
extra belegen
en savonds gaat een blokje oude kaas er best in
Kaninchenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Is het F1 topic verworden tot wie heeft de leukste oneliner @:Nattekat?
Hoe was de 1e training?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Is het F1 topic verworden tot wie heeft de leukste oneliner @:Nattekat?
mwahhquote:
Hopelijk pakt de enige God - Hamilton - polequote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
Ferrari en RB zitten erg dicht bij elkaar
Quali wordt morgen zeker het kijken waard
want dat het een keer mis moet gaan met langzaamrijdende auto's is al heel lang duidelijk
dat wordt hem echt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hopelijk pakt de enige God - Hamilton - pole
Morgen ga ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
Ferrari en RB zitten erg dicht bij elkaar
Quali wordt morgen zeker het kijken waard
want dat het een keer mis moet gaan met langzaamrijdende auto's is al heel lang duidelijk
Ik zag het idd, word een lange dag daar voor het team.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchen![]()
![]()
VAR kon weer een auto afschrijven in F2
ging best hard jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag het idd, word een lange dag daar voor het team.
Nog best kans dat het een compleet nieuw chassis word gezien de klap. Dat maakt het misschien iets makkelijker opbouwen.quote:
hebben ze zoveel bij zich?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog best kans dat het een compleet nieuw chassis word gezien de klap. Dat maakt het misschien iets makkelijker opbouwen.
Hier in EHV heb je een tunnel met op de muren afbeeldingen van John Cleese met zijn Silly Walksquote:
Monty Pythonquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier in EHV heb je een tunnel met op de muren afbeeldingen van John Cleese met zijn Silly Walks
Hij heeft hem toendertijd (jaar of 10 geleden) zelf geopend![]()
quote:
Nice. Ik kende het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik net dus.
Pas zes jaar geleden. Voor mijn gevoel was ie er al langer....
Volgens mij 2 extra in onderdelen, maar ik weer niet hoe het in de klasse zit met wat ze ter plekken nog kunnen krijgen van Dallaraquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze zoveel bij zich?
geen idee
ook omdat het toch moeilijker wordt om alles te krijgen
Airfryerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Twijfel nog.....denk wat snacks/frietjes in de airfryer
Hoe vond je the Passion? Ik vond het beter dan de vorige...quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Twijfel nog.....denk wat snacks/frietjes in de airfryer
Echt hèquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wij lopen elkaar dan mis ofzo want ik ben er wel hoor
simpel. mooie dingenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat FranticDJ aan het uitspoken is.....
Geen id.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat FranticDJ aan het uitspoken is.....
Hier al een half uurtje op.quote:
Patat mayo?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier al een half uurtje op.
Lekker patat gegeten
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker patat gegeten
Wat is patat??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker patat gegeten
Gepateerde aardappel reepjesquote:
Wat bedoel je daar nu weer meequote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga jij weer eens rap terug naar Limburg......
Dat is correct en tevens juistquote:
Ach, ik moet toch de randstedelingen beetje culinair verstand bijbrengenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat je weer frietjes gaat eten
Met frietjes ja, niet met patatquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch de randstedelingen beetje culinair verstand bijbrengen
Volgend jaar ga ik een frituur keten openen in de Randstadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met frietjes ja, niet met patat
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik een frituur keten openen in de Randstad![]()
En de rijinstructeur die heeft gezegd dat die flapdrol zijn rijbewijs heeft gehaald eens goed onder de loep nemen!quote:
Dat ook iddquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En de rijinstructeur die heeft gezegd dat die flapdrol zijn rijbewijs heeft gehaald eens goed onder de loep nemen!
Tussen rijinstructeurs zullen ook genoeg flapdrollen zittenquote:
Heb gewoon geen woorden voor hoe debiel deze "automobilist" isquote:
Het is honderd jaar oud dit filmpjequote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb gewoon geen woorden voor hoe debiel deze "automobilist" is![]()
Nou mooi, dan is die sukkel ook al doodquote:
Wie weetquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou mooi, dan is die sukkel ook al dood
Geloof dat maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tussen rijinstructeurs zullen ook genoeg flapdrollen zitten
quote:
Ja ach beetje domquote:
Ik had het over jouquote:
Ik heb er wel eens dingen van gezien, dat die mensen überhaupt iets mogen besturenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof dat maar.
Slechtste chauffeur van Nederland.
Aantal vrouwen hadden gewoon seks met degene die het examen afnam.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens dingen van gezien, dat die mensen überhaupt iets mogen besturen
Of gewoon de examinator grof hebben omgekochtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Aantal vrouwen hadden gewoon seks met degene die het examen afnam.
Wij oordelen niet, wij constaterenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat zijn jullie weer oordelend.....
Maar wel hun rijstijl, daarmee krijg je helemaal geen rijbewijsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jullie kennen die dames niet ...
Ik geef het op....quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel hun rijstijl, daarmee krijg je helemaal geen rijbewijs
Echt normaal is het niet gegaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon de examinator grof hebben omgekocht
Konijntje liefkonijntje!!quote:
Met mij gaat het wel prima. Lekker op vakantie in mijn oude thuisland, lekker veel buiten geweest en veel gelopen en vandaag wat oude vrienden bezocht. Morgen mag ik een half dagje familie fotograaf gaan spelen op een feestje en zondag moet ik naar Belgisch Limburg voor werk. Dus ik mag niet klagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Konijntje liefkonijntje!!![]()
Met mij gaat het wel, ben vandaag naar de braderie geweest maar het viel een beetje tegen.
Hoe issie met jou?
Oh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel prima. Lekker op vakantie in mijn oude thuisland, lekker veel buiten geweest en veel gelopen en vandaag wat oude vrienden bezocht. Morgen mag ik een half dagje familie fotograaf gaan spelen op een feestje en zondag moet ik naar Belgisch Limburg voor werk. Dus ik mag niet klagen.
Waarom viel de brasserie tegen?
Dus het was eigenlijk gewoon een verkapte stoep sale van de winkels die er al zaten?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed! Leuk lekker fotograaf spelen
![]()
Minder dat je zondag dan moet werken
Ja, weet niet de kraampjes waren allemaal van de winkels die er achter zaten dus dat viel een beetje tegen. Ik was met een vriendin. Mijn moeder zei dat dat ''vroeger'' helemaal niet zo was en dat er dan veel mer andere kraampjes stonden dan ik haar verteld had ( ik ging marley bij haar ophalen zo net )
Jepquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk gewoon een verkapte stoep sale van de winkels die er al zaten?
Zondag hoef ik niet heel veel te doen, alleen beetje observeren, beetje advies geven en vooral iemand leren kennen waarmee ik vanaf september best intensief mee ga samenwerken. En ik mag al mijn eten, drinken en benzine betalen met een credit card van de zaak.
Dat is inderdaad jammer, dan zie je niks nieuwsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
JepBeetje jammer dus!
Oh das wel fijnLekker veel uitgeven dan luxe broodjes etc
![]()
Ohhhh heerlijk haha goed ideequote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, dan zie je niks nieuws![]()
Inderdaad, lekker vol proppen![]()
En meteen op zondag avond als we terug naar huis gaan net voor de grens nog even de tank vol gooien met goedkope Belgische benzine
Volgens een tante van me die in België woont heb ik gister begrepen dat zij de laatste keer dat ze is gaan tanken 1.75 euro per liter betaalde. Dat is bijna 50 cent goedkoper dat in NL Limbabwequote:
Wow das echt een stuk goedkoper jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een tante van me die in België woont heb ik gister begrepen dat zij de laatste keer dat ze is gaan tanken 1.75 euro per liter betaalde. Dat is bijna 50 cent goedkoper dat in NL Limbabwe
Of heeft ze 3 jaar geleden voor het laatst getankt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een tante van me die in België woont heb ik gister begrepen dat zij de laatste keer dat ze is gaan tanken 1.75 euro per liter betaalde. Dat is bijna 50 cent goedkoper dat in NL Limbabwe
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of heeft ze 3 jaar geleden voor het laatst getankt?
Dan moet ze wel een heel zuinige auto hebbenquote:
Ik heb sinds begin dit jaar weer een auto. Woon/werk verkeer is niet te doen met het OV, dan ben ik dik 2 uur onderweg en met auto kleine 3 kwartier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:42 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wow das echt een stuk goedkoper jaGelukkig heb ik geen auto meer
soms wel makkelijk maar zo duur
Zeg dat welquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een heel zuinige auto hebben
Oh dan is een auto idd wel beter!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb sinds begin dit jaar weer een auto. Woon/werk verkeer is niet te doen met het OV, dan ben ik dik 2 uur onderweg en met auto kleine 3 kwartier.
BMW 7 serie, die zijn niet zo zuinigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ze wel een heel zuinige auto hebben
Dan kan het konijntje even helpen duwen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeg dat welen anders start die nu vast niet meer
Dan is de keuze snel gemaakt ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb sinds begin dit jaar weer een auto. Woon/werk verkeer is niet te doen met het OV, dan ben ik dik 2 uur onderweg en met auto kleine 3 kwartier.
Die valt inderdaad niet in de categorie zuinig.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BMW 7 serie, die zijn niet zo zuinig
Nu hebben we een golfje 5 met een 1.6 liter motor. Als je je een beetje gedraagt met het gas pedaal is het niet eens duurder dan OV kosten.quote:
Wel lekkere auto om in te rijden.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die valt inderdaad niet in de categorie zuinig.
Toch beter dan 10 jaar lopen denk ikquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch beter dan 10 jaar lopen denk ik
het is het frantastische feestweekendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Roze wolkje of gewoon lekker doorgehaald vannacht
Geniet er maar heerlijk van danquote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is het frantastische feestweekend
Haringen en Paulaner om 10 uur in de ochtendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
Geen straf voor Iwanius
[ afbeelding ]
Ik ga zo naar de biosquote:
Everything everywhere all at once en dan denk ik eind van de middag naar Molochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |