Dit is heel herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:48 schreef Bottoms_up het volgende:
Trouwens over ergernissen gesproken: Maggie stopt haar handjes de hele tijd zo diep in haar mondje dat ze gaat kokhalzen. Na een voeding komen er dan soms hele golven melk uit.
Fokking irritant![]()
En overdag slapen is voor mietjes blijkbaar...
Hahaha, hier ook. Ik vergeet vitamine D regelmatig. Ik moet zeggend dat ik het haar de laatste twee weken dan wel weer heel trouw heb gegeven.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:13 schreef Tink89 het volgende:
Mijn peuter is dol op haar paw patrol vitamientjes, die vergeet ze echt niet. De dreumes krijgt zelden of nooit vitamine D #loedermoeder, maar hij slaapt wel regelmatig buiten en is elke dag buiten te vinden. Soms wil hij ook een kauwtabletje, maar daarvan kwijlt hij meer naar buiten dan dat hij binnenkrijgt... Achja.
Mijn eigen medicatie daarentegen... en da's dus wel echt heel belangrijk
Peuter was de volgende ochtend na vijf sessies ineens weer oke. Man ook. Denk dat ze iets verkeerds gegeten hadden ofzo....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woow, dat je dat kan!!!quote:Op zondag 19 juni 2022 11:38 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb tot 3u s nachts aan een paper gewerkt en toen werd J om half 7 wakker.
Doe mij ook maar koffie
Daar krijgen wij nu ook last vanquote:Op zondag 19 juni 2022 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
oh my, mijn baby houdt me toch van rollenheb hem de hele nacht uit allerlei benarde posities in zijn bedje mogen bevrijden. favoriet was overdwars op zn buik in bed, afzetten met de voetjes en aan de overkant zijn hoofd stoten, x1000.
koffie
Anna zit gemiddeld op 6x borstvoeding per dag nu. Ochtend fruithap, avond warme maaltijd. Tijdens het tanden krijgen was dat weer makkelijk 10x borstvoedingquote:Op maandag 20 juni 2022 22:53 schreef Rebubbled het volgende:
Voor de 8+ maanden babies hier, hoeveel melk wordt er bij jullie nog gedronken?
Elvie eet echt heel goed, maar drinkt echt mega slecht. In de ochtend aan de borst, maar daar heeft ze de laatste tijd maar kort zin in. Na haar eerste slaapje trachten we een flesje kunstvoeding, die weigert ze nu. Na haar tweede slaapje ook, en die weigert ze ook. Voor het slapen doen we nog een poging, maar dan drinkt ze tussen de 40 en de 100 cc. Heel soms wordt ze nog wakker voor een nachtvoeding en dat is dan ca. 120cc. Zijn twee halve voedingen wel genoeg?
We hebben wel al een mond vol tanden. Vier boven en drie onder. Dus dat loopt gelijk met haar eetlust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |