Ja en dat is acht maanden!!! Ik houd mijn hart vast voor wat nog komen gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maf kind, dat is toch niet normaal
Mijn baby heeft net een dutje van ruim anderhalf uur gedaan in zijn bedje![]()
Maar dit is de autostoel? Maakt ze die riemen los met acht maanden??quote:Op maandag 13 juni 2022 18:35 schreef Mahra het volgende:
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest. Ze genoot zichtbaar, maar is een rebel. Ze heeft door hoe je de riemen kan losmaken en dat heeft ze dan ook gedaan. Dan trekt ze deze uit en gaat dan bewegen, omdraaien en zelfs staan in de kinderwagen.
Ik houd mijn hart vast voor wat nog gaat komen. Waaaaaarom is ze zo?
[..]
Niet in bed overdag. Dat is überhaupt pas een paar dagen dat dat lukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:41 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ja en dat is acht maanden!!! Ik houd mijn hart vast voor wat nog komen gaat.
Heerlijk zo een lange dut. Komt niet vaak voor?
De Doona is niet alleen een autostoel, je kan deze ook als wandelwagen gebruiken. Dit doen we heel soms. En verder ja, dit doet ze en heeft ze zaterdag ook gedaan, is vervolgens gaan draaien op haar buik en toen gaan staan zonder dat ik haar hierbij heb geholpen. We keken toe, hebben een foto genomen en hebben haar toen maar weer gauw in de draagzak gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar dit is de autostoel? Maakt ze die riemen los met acht maanden??
Ik was je niet aan het aanvallen op het gebruik van een autostoel op de wandelwagen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:23 schreef Mahra het volgende:
[..]
De Doona is niet alleen een autostoel, je kan deze ook als wandelwagen gebruiken. Dit doen we heel soms. En verder ja, dit doet ze en heeft ze zaterdag ook gedaan, is vervolgens gaan draaien op haar buik en toen gaan staan zonder dat ik haar hierbij heb geholpen. We keken toe, hebben een foto genomen en hebben haar toen maar weer gauw in de draagzak gedaan.
Heerlijk, hopelijk vaker van dit soort dutjes in bed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet in bed overdag. Dat is überhaupt pas een paar dagen dat dat lukt.
Hahaha nee, zo ervaarde ik het niet. Ook in de auto doet ze dit, sterker nog ze kan niet langer dan 10 minuten in de auto zitten voor ze begint te krijsen en piepen. Heel slecht, maar vaak hou ik haar in de auto vast (als ik niet rijd). Het is echt een drukkkkkkkkkkkkkk kindje. Heel vermoeiend soms. Slaapt ook echt heel laat ( voel me zo slechte moeder soms hehe)... ik zal maar niet zeggen hoe laat ze pas slaapt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik was je niet aan het aanvallen op het gebruik van een autostoel op de wandelwagen hoormaar doet ze dat ook in de auto?
Haha ik wil uiteraard weten hoelaat ze slaapt. J slaapt namelijk ook enorm laat, 20:30u op werkdagen en 22u toen we op vakantie waren. Ik weet niet waarom….quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:26 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hahaha nee, zo ervaarde ik het niet. Ook in de auto doet ze dit, sterker nog ze kan niet langer dan 10 minuten in de auto zitten voor ze begint te krijsen en piepen. Heel slecht, maar vaak hou ik haar in de auto vast (als ik niet rijd). Het is echt een drukkkkkkkkkkkkkk kindje. Heel vermoeiend soms. Slaapt ook echt heel laat ( voel me zo slechte moeder soms hehe)... ik zal maar niet zeggen hoe laat ze pas slaapt.
Gisteren pas om 11 uur, maar normaliter tussen half 10 en half 11. Ik heb haar geprobeerd eerder in bed te krijgen, maar ze is dan nog zo druk en gaat dan kruipen, draaien, staan, brabbelen.... en dat heeft ze dus vanaf 9 uur gedaan tot 11 uur. Ze is wel net pas wakker.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:52 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Haha ik wil uiteraard weten hoelaat ze slaapt. J slaapt namelijk ook enorm laat, 20:30u op werkdagen en 22u toen we op vakantie waren. Ik weet niet waarom….
Ja moet haast wel haha.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:10 schreef B.ertha het volgende:
Dat is wel heel snel!! Alhoewel T. ook heel beweeglijk was in zijn frustratie en weleens op zijn zij belandde. Nu lukt hem dat niet meer. Toevalstreffer misschien?
Omdat ze meer verdienen als je een nieuw flesje moet kopenquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Mini ergernis:de vitamine K is op en nu moet ik voor 2 weken nog een nieuw flesje kopen. Dat lijkt me nou echt een product wat je precies kunt doseren (12 weken x 7 dagen x 5 druppels), waarom maken ze ze niet gewoon net ietsjes groter?
Ik heb nog een aangebroken flesje staan. Moet ik die naar je opsturen (kan dat überhaupt?)?quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Mini ergernis:de vitamine K is op en nu moet ik voor 2 weken nog een nieuw flesje kopen. Dat lijkt me nou echt een product wat je precies kunt doseren (12 weken x 7 dagen x 5 druppels), waarom maken ze ze niet gewoon net ietsjes groter?
Lief, maar een flesje kost ¤3 dus dan is verzenden haast niet interessant en ik moet eigenlijk ook morgen nieuwe hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik heb nog een aangebroken flesje staan. Moet ik die naar je opsturen (kan dat überhaupt?)?
Zo goedkoop? Weet niet waarom ik in de war ben dan, dacht dat ze rond de 10 euro waren.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lief, maar een flesje kost ¤3 dus dan is verzenden haast niet interessant en ik moet eigenlijk ook morgen nieuwe hebben
Volgens mij doen ze het er gewoon om. Wat bottoms ook al zegt dusquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Van de Etos / Kruidvat wel, Davitamon is duurder.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:12 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Weet niet waarom ik in de war ben dan, dacht dat ze rond de 10 euro waren.
Precies. Daarom hoef ik zelden vitamines te kopenquote:Op donderdag 16 juni 2022 07:36 schreef Lemijn het volgende:
Als je het af en toe vergeet dan is het wel genoeg.
Wij hebben Jacob, die zet het elke ochtend op tafel én deelt uit. Zijn vitamine d kauwtabletten van 1-4 jaar nemen wij dus alledrie (0, bijna5 en 40+).quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Precies. Daarom hoef ik zelden vitamines te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |