SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Kan België eigenlijk Nederland treffen in de finale? Of komen we elkaar eerder tegen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
België staat dit najaar wel gewoon in de WK-finale!
Misschien zou je hier een topic over kunnen openen ter duiding!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je rechtstreeks geplaatst bent in de CL kan je niet in de Conference league geraken denk ik :s.
Zou wel een goed idee zijn. De vierde in de CL groep in de Conference League droppen
longcat.jpgquote:
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan België eigenlijk Nederland treffen in de finale? Of komen we elkaar eerder tegen?
Wij Belgen hebben nog steeds een data limiet.quote:
Derdewereldland.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij Belgen hebben nog steeds een data limiet.
België in de finale, dat hoor ik al voor jaren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
België staat dit najaar wel gewoon in de WK-finale!
Alles in een spoiler wordt gewoon geladenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij Belgen hebben nog steeds een data limiet.
Ja, mokerveel ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Drinken jullie bier bij deze Europese finale?
(ik drink water)
Maar een serieus antwoord: Dat kan allebei, want je kunt aan beide helften van het schema komen normaal. Pas als de groepsfase voorbij is staat dat vast.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan België eigenlijk Nederland treffen in de finale? Of komen we elkaar eerder tegen?
'Kakkies'quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Kakkies worden zoek getikt. Dit wordt een hele dikke 1-0 zege voor Roma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |