Nu is het erg rustig in de Efteling hoorquote:
dan maakt ie z'n droomvlucht maar even thuis..quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan je niet zo makkelijk batsen in het Sprookjesbos.
Vrije dagen. ❤️ Vooral als het op een vrijdag of maandag is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.
Laat mij ze maar zelf in plannen.
Oh wacht
Mwahquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang je zelf kan uit maken wanneer ja
zeker om je piemel te uh... flansen... dinges.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag een dikke loungebank in elkaar geknutseld bij een maatvoelt goed om weer met hout te beunen
Het hou(d)t niet over met jou.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Vandaag een dikke loungebank in elkaar geknutseld bij een maatvoelt goed om weer met hout te beunen
dat is toch ook raar voor hemelvaart?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
Is iedereen morgen vrij behalve ik ofzo. Iedereen die ik spreek is verbaasd dat ik niet vrij ben.
Altijd werkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind die 'verplichte/voorgeplande' vrije dagen op kerst na ook echt dikke aids.
Laat mij ze maar zelf in plannen.
Oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |