Die kan helemaal niet dubbel gedeclareerd worden, dat heb ik al een paar keer geprobeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat hij nou een bonnetje van jouw Muis opsturen?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kan helemaal niet dubbel gedeclareerd worden, dat heb ik al een paar keer geprobeerd.
quote:
Ja meerdere zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe ist moontje, lekker wandelingetje gemaakt vandaag?
Bij de hontjes geweestquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
of of of ben je lekker bij de hontjes gweest
zo dan goed bezigquote:
Tsja, zelfs de garantie is al verlopen dus ik kan haar ook niet meer terug sturenquote:
En terecht....hoog tijd voor kleine muiskonijntjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, zelfs de garantie is al verlopen dus ik kan haar ook niet meer terug sturen
Gewoon als chemisch afval naar de milieustraat brengen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, zelfs de garantie is al verlopen dus ik kan haar ook niet meer terug sturen
Ben benieuwdquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo dan goed bezig
ik heb ook een wandelingetje gemaakt.
even uitrekenen hoeveel het is momentje
Oeh lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoop dat het morgen droog blijft, dan kan ik mooi weer eens ouderwets door Maastricht wandelen
Had je niet meegekregen dat ik al zwanger ben?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En terecht....hoog tijd voor kleine muiskonijntjes
Ja jij wel, maar mannen kunnen een bevalling niet aan.....laat dat nou maar aan Muis over...quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je niet meegekregen dat ik al zwanger ben?
is dat op flixnet?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:58 schreef Moonlight het volgende:
Wat is the good doctor toch een geweldige serie
oke dat heb ik niet meer, dus dan moet ik het ooit is downloadenquote:
Videoland is lid worden en zolang het op Videoland blijft staan kun je het blijven kijken....quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dat heb ik niet meer, dus dan moet ik het ooit is downloaden
Doen!!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dat heb ik niet meer, dus dan moet ik het ooit is downloaden
ja i know, maar vind het niet spannend genoeg om voor te betalenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Videoland is lid worden en zolang het op Videoland blijft staan kun je het blijven kijken....
Er staat nog meer op Videoland ha haquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja i know, maar vind het niet spannend genoeg om voor te betalen
ik heb tijdje gehad, toen heb ik mocro maffia gekeken, baantjerquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er staat nog meer op Videoland ha ha
Gij boefje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
maar over 5 minuten heb ik 5 seizoenen the good doctor binnen
Stiekeme streamerquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
Oeh naiisquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik neem soms nog wel eens danoontjes mee, gewoon omdat ze lekker zijnquote:
#guiltyquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem soms nog wel eens danoontjes mee, gewoon omdat ze lekker zijn
Dat doe ik nog ook nog geregeld. Mijn oma had die vroeger standaard tijdens de zomer in de vriezer liggen. #memorylanequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
En iedere zomer zet ik wel eens zo'n verpakking in de diepvries
mijn moeder ookquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik nog ook nog geregeld. Mijn oma had die vroeger standaard tijdens de zomer in de vriezer liggen. #memorylane
Wij hadden heel heel vroeger van dat staafijs.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik nog ook nog geregeld. Mijn oma had die vroeger standaard tijdens de zomer in de vriezer liggen. #memorylane
Laatste restaurant waarvoor ik gewerkt heb had deze ook voor een bepaald ijs dessert, wel super makkelijk als je perfecte rondjes wil krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden heel heel vroeger van dat staafijs.
[ afbeelding ]
Blijkbaar is het weer laag geletterde avond vanavondquote:
met een bruin randjequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is ook een vorm van vieslollie
quote:
Hier film aangezetquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar is het weer laag geletterde avond vanavond
Sydney toch?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet niet blowen op straat, ik blow op de stoep g
Haags genotjesquote:
Waar moet ik precies klaar voor zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags genotjes![]()
Klaar voor aankomend weekend?
Schijfje tussen 3 wafeltjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden heel heel vroeger van dat staafijs.
[ afbeelding ]
Ze spelen wel leuk,maar een goal zou mooi zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil graag juichen, maar schiet nog niet echt op
Ik wou hem al zoeken.quote:
Moest jij weer een wafel extra? Verwend ventje.quote:
Om te Hakken, Rammen, Tanken en Vlammen natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan.
AFSCHAFFEN die feestdagen!
Verwend eendje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest jij weer een wafel extra? Verwend ventje.
Zijn ook lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem soms nog wel eens danoontjes mee, gewoon omdat ze lekker zijn
lang geleden dat ik ferry geluisterd hebquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Oh dit is gewoon aan de gang![]()
Ferry Corsten classics in een nieuw jasje
ik vorige week nog, trance liefhebber hequote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lang geleden dat ik ferry geluisterd heb
Sinds de online colleges heb ik ze vaker meegenomen als tussendoortje en nu ik ook de helft van de tijd vanuit huis werk haal ik ze ook nog wel eensquote:
Nomnomnom!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds de online colleges heb ik ze vaker meegenomen als tussendoortje en nu ik ook de helft van de tijd vanuit huis werk haal ik ze ook nog wel eens
Principessa.quote:
Mocht ik willen,die studio is geniaal.quote:
Hoi leave.quote:
ASOT studioquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht ik willen,die studio is geniaal.
Wij kijken nooit voetbal toch?quote:
Die van Hardwell is ook zo mooi.quote:
Ik zit niet echt te kijken maar voor de rest is er geen reet op tv.quote:
Alleen maar mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit niet echt te kijken maar voor de rest is er geen reet op tv.
Alles kan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had 1-4 dus we liggen gewoon op schema
dikke stacks ingelegdquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had 1-4 dus we liggen gewoon op schema
Ik weet het niet aloa.lijkt me nu heel lastig.quote:
2e helft nog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet het niet aloa.lijkt me nu heel lastig.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje meer powerrrr erin, allemaal danoontje in de rust
Bij Glory zie je dat veel minder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
dit gejank van die spelers trek ik zo slecht
oh oh ohquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat hem niet worden denk ik.
[ afbeelding ]
Zou Jessie nog laseren?quote:
Dat gaat ook niet echt lekker.Snel klaar met tellen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
och
die zal z'n bitcoins wel tellen ofzo
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt lekker.Snel klaar met tellen.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat hem niet worden denk ik.
[ afbeelding ]
ja dat wel, maar om een tattoages te zettenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
een finale ingaan met het idee te verliezen is nooit goed
ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat wel, maar om een tattoages te zetten
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nou hups tweede helft, wij willen juichen
ik trek net zak m&m's openquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om wat snacks de oven in te gooien
Voor het tegeltjes topic.quote:
Ga je ons een spiegel voor houden?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was even naar het tuinhuisje,voor de liefhebbers ligt er een spiegel.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
viesdikquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit in de oven gooien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de superste van het land?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker Hema,en de muziek bevalt me ook prima.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga dit in de oven gooien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde van het bier.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
net beelden van stadhuisplein. juichen bij de actie en dan gaat ie mis en gooien ze met bier
van dik blij naar helemaal opgefokt in halve seconde
hij wacht op wit poederquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je ons een spiegel voor houden?
Als ze verliezen slopen ze de hele stad,en ach als ze winnen ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
net beelden van stadhuisplein. juichen bij de actie en dan gaat ie mis en gooien ze met bier
van dik blij naar helemaal opgefokt in halve seconde
haha ja wtf inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze verliezen slopen ze de hele stad,en ach als ze winnen ook.
Tsjaaquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze verliezen slopen ze de hele stad,en ach als ze winnen ook.
2quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb mn moeder gevraagd of ze poffertjes gaat bakken voor mn feestje
Neem je zwempak mee.quote:
Gewoon snoeihard door raven en vlammen tot 3 dagen laterquote:
Dat kan @Haags welquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar @:haags is wel de ceremoniemeester
Haags komt enkel van de bank af om naar de kelder of het tuinhuisje te gaan!quote:
Echt wel.quote:
Ik heb momenteel echt te weinig tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft @:haags dat stadion nou al is gemaakt van lego?
Gaat hem niet worden aloa.quote:
haha oke, dat is een prima excuusquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt te weinig tijd.
Mijn werk draait weer bijna als vanouds, pre corona zeg maar.
Erg lekker.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg lekker.
lekker dikke monnie maken jwzquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg lekker.
maar kneep je 'm een beetje in coronatijd door gemiste inkomsten of viel het wel mee?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Erg lekker.
Moeten ze het wel nu doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon erin frummelen, het hoeft niet mooi
Het viel wel mee. Eigenlijk heeft het al met al niet zo heel lang stil gelegen. En je gaat toch steeds meer opzoek naar alternatieven, zoals online etc. En dat begon ook wel lekker te lopen gedurende de corona periode.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar kneep je 'm een beetje in coronatijd door gemiste inkomsten of viel het wel mee?
Ik denk niet dat...quote:
Echt hë.quote:
Jammer.quote:
hoop dat hij de kracht vindt om deze moeilijke tijden door te komenquote:
ja zeker!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop dat hij de kracht vindt om deze moeilijke tijden door te komen
Moet hij nu huilon?quote:
Daat is lang geledenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
team rocket houdt het voor gezien?
Raf.quote:
Doe eens een gok.quote:
Jij gaat lekker op je blote eendenpootjes door het gras lopenquote:
Waggelend naar de oever.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij gaat lekker op je blote eendenpootjes door het gras lopen
daar heeft ferry ook een remix van, van zijn system f alias dacht ikquote:
Sommige dingen laat ik graag aan anderen over.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb dat pak em beet 10 jaar terug een keer gedaan.
Kon niet slapen en woonde naast een grasveld.
"Ah soit, dan doen we het ook maar een keer"
Vond er niks aan
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heeft ferry ook een remix van, van zijn system f alias dacht ik
Waarop?quote:
dat zeggen mensen toch als ze water aan het koken zijnquote:
Weet ik veel, ik kook alleen water als er een eitje in de pan zit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat zeggen mensen toch als ze water aan het koken zijn
serieus johquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kook alleen water als er een eitje in de pan zit.
Oh nee, ook als ik spaghetti maak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |