Niet moeilijk om te lezen iddquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuken. Godverdomme. Likken. Likken. Likken.
Terrrrring!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Groetjes de Tering Tubbies![]()
Kon @ToT het niet geheimhouden 😮 🤣quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
ToT PMde dat al daarom naar me. Anders had k het ook niet geweten.
Vandaag de naar het ziekenhuis gestuurde post hier in de brievenbus.
Vandaag zelfs.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Deze week 20 jaar geleden dat hij overleed.
https://www.rtlboulevard.(...)anaal-bart-de-graaff
Ben jij bij een konzert?quote:
Nu zal hij 14 geworden zijnquote:
Dat is balen dan als het flink gaat regenen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein rammstein 20 30 in klagenfurt
[ afbeelding ]
Kutmuziek.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waylon loopt dan gewoon weg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen dan als het flink gaat regenen.
Geef hem eens ongelijk 🤣quote:
Ik heb daar nare ervaring mee,als ik op stap was geweest en sliep vond mijn broertje het leuk die muziek keihard te draaien.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:15 schreef mario390 het volgende:
het is maar ook in de city in
klagenfurt choravond - zingen
Het is ook niet mijn smaak.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar nare ervaring mee,als ik op stap was geweest en sliep vond mijn broertje het leuk die muziek keihard te draaien.
Er was laatst nog eentje.quote:
Deze is geweldig!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja is ook niet mijn muziek hoor.quote:
Dit vond ik geweldig.quote:
Ik ook, ik was compleet verrast toen ik dit voor het eerst zag en nu kijk ik het soms voor de lolquote:
Nou wat vervelend nou... Handjes in de luchtquote:
Is op 1.03 niet dat mens die hem overal stalktquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik was compleet verrast toen ik dit voor het eerst zag en nu kijk ik het soms voor de lol
Wet?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
Een wet is pas een wet als ik er aan mee doe.![]()
Is de eerste keer dat ik het ziequote:
Waarom post je dat hierquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb geen idee, ik wist niet dat hij een fan heeft door wie hij gestalkt wordtquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is op 1.03 niet dat mens die hem overal stalkt
Oh.. ik dacht dat het om wedden gingquote:
Deze gast is zelfverklaard soeverein,betaald nergens voor maar ontvangt wel een uitkering.quote:
Tsjaaaquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
En dan heel beledigd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze gast is zelfverklaard soeverein,betaald nergens voor maar ontvangt wel een uitkering.
Hij is nogal boos omdat er 2 auto`s en een scooter in beslag zijn genomen waar hij onverzekerd in reed.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:23 schreef mario390 het volgende:
de moesten in klagenfurt weg de konzert ook de vliegtuig- zicherung
waarschuven wegen de licht om dat in klagenfurt en
airport is
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
de moesten in klagenfurt weg de konzert ook de vliegtuig- zicherung
waarschuven wegen de licht om dat in klagenfurt en
airport is
weet je waarom de waarschuving?
Er was ooit een programma dat was Fans ofzo en die Bauwer was ook de sjaak.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik wist niet dat hij een fan heeft door wie hij gestalkt wordt![]()
Ze lijkt wel op een ex-collega van mij
Die van Thomas was het leukste.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit een programma dat was Fans ofzo en die Bauwer was ook de sjaak.
Ik ken dat programma wel van toen er een doorgedraaide fan Thomas Berge in kwam, wat een vertoningquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit een programma dat was Fans ofzo en die Bauwer was ook de sjaak.
Oh ja die was het. Moeder en dochter toch?quote:
Marga.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die was het. Moeder en dochter toch?
quote:
Daar is geen finale,dat is in Albaniëquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
is er niemand vanavond van julie in
rotterdam waar finale is??
Welke finale?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
Aloaquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
Snappikquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen andere verklaring voor
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is geen finale,dat is in Albanië
Waarom post je dat hier?quote:
In Tirrana.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:33 schreef mario390 het volgende:
dann heb ik me verirrt
maar rotterdam spelt
De Appie is wel open.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
Ok ik dacht morgen naar de bakker en slager te gaan, ik krijg visite. Is het hemeldingesvaart
En nu heb je niets te eten in huis?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
Ok ik dacht morgen naar de bakker en slager te gaan, ik krijg visite. Is het hemeldingesvaart
quote:
Jawel super is open en ik maak wel een eigen cheesecake.quote:
Je bent bijna jarig.quote:
Beginnen we nu al te juigen en te zwaaienquote:
Dan zit je altijd goed.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel super is open en ik maak wel een eigen cheesecake.
Iets vroeger opstaanquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Beginnen we nu al te juigen en te zwaaien
Nou ja zeg,quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
mutti boos, zij zei ik heb de teifel in me
Wat had je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Te veel gedronken?quote:
Koop morgen even een bosje bloemen,werkt altijd.quote:
Dit helpt zeker.quote:
.quote:
Mario is jarig, niet zijn moeder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koop morgen even een bosje bloemen,werkt altijd.
Maar Mutti is boos.quote:
Mmm, lastig als ineens je programma overhoop wordt gegooidquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
.
Dit viel niet in mijn calculatie met opstaan, koffie internet uitlezen. Boodschappen doen. Opruimen en schoonmaken. Taart komt er plots tussendoor.
Mehh ik heb al iets gedaan iddquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm, lastig als ineens je programma overhoop wordt gegooid
Opruimen en schoonmaken kan je vanavond ook doen.....of niet.
Nou en.quote:
Altijd weer een gezellig moment.quote:
Maak een bienenstich, dan kom ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof het niet maar zij zei ik ben
zondag ochtend met zonenbril naar
huis gekomen
Jjj maakt wel wat mee als je gaat stappen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
huis gekomen
Scheen de zon niet ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
huis gekomen
Malibu met apfelkorn?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
we hebben malibu apfelstrudl gedronken
geen idee wat dat is
Heel zoetquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat dat is
Klinkt als iets waarvan je jas of knip verliest, of je verstandquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
geen idee wat dat is
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
huis gekomen
Het lekkerste wat ik ooit heb gegeten. Mijn ex schoonmoeder maakte dat. Ik doe een bijna moord om dat weer te etenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Lijkt me niet te hachelen.
[ afbeelding ]
Ik zal Mutti even lief aankijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lekkerste wat ik ooit heb gegeten. Mijn ex schoonmoeder maakte dat. Ik doe een bijna moord om dat weer te eten
nee malibu apfelstrudl isquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Lijkt me niet te hachelen.
[ afbeelding ]
Jij bent zonder drank al de weg kwijtquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]ig lop achterwarts schneller als
jou vorwarts
Ik krijg die fucking sig van Mario niet wegquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]ig lop achterwarts schneller als
jou vorwarts
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg die fucking sig van Mario niet weg
En dan met zonnebril.quote:
Ik heb levenslangquote:
Ja en die heeft stalpotenquote:
Een Belgische film,niet echt boeiend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb bei NL Filme in de Iptvlist
paniekzaigers wat is dit?
Nico Haakquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb bei NL Filme in de Iptvlist
paniekzaigers wat is dit?
Ja, bovenkant boekenkast helemaal vol. Stuk of 30. Merendeel van m'n FOK! vriendjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon @:ToT het niet geheimhouden 😮 🤣
Heb je nog veel post gehad?
Oeh, dat is een goede!quote:
Hahahaha!quote:
Whahaha ik hoor het hem nu gewoon zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuken. Godverdomme. Likken. Likken. Likken.
Ik ben echt te oud voor die ongein gelukkig.quote:
Nou wat errrrrrrrrrrruuuuuuuuuugggggggggg Meid !!!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:13 schreef mario390 het volgende:
naomi is nu ziek, kann niet meer
alles eten
Het zit je niet mee,Manon ook al ziek.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:13 schreef mario390 het volgende:
naomi is nu ziek, kann niet meer
alles eten
Het is besmettelijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zit je niet mee,Manon ook al ziek.
Kan Noompje wel poepen?quote:
Zet je raam open, dan kun je meeluisterenquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
Es sieht ganz danach aus, dass Sturm und Gewitter heute Klagenfurt verschonen werden. Gab es in Leipzig noch eine Konzert-Unterbrechung von Rammstein, sieht man jetzt die ersten Sonnenstrahlen. Gut so, das hebt die Stimmung. Übrigens begannen die Metaller in Leipzig mit "Armee der Tristen" ihre Setlist. Gefolgt von "Zick-Zack" und "Links 2-3-4".
nee is 50 kilometer wegquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet je raam open, dan kun je meeluisteren
Ja best wel tofquote:
2002 live gezien. Interactie met het publiek was er toen niet, maar die vuurshow en de muziek an sichquote:
Boeiendquote:
Vanavond keiharde hardcore @FreshFruitquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
Ik hou het ook wat rustiger...
Is er nog wat te zien vanavond?
Mourinho die een nieuwe beker omhoog gaat houden...quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
Ik hou het ook wat rustiger...
Is er nog wat te zien vanavond?
heb live dvd van live in nimes,france 2004quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
2002 live gezien. Interactie met het publiek was er toen niet, maar die vuurshow en de muziek an sich![]()
Docu van Richard Burton iets?quote:
quote:
Ze is 020.quote:
Als het stadion maar heel blijftquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
20.43 Uhr: Rammstein betritt die Bühne, das Stadion bebt
Darauf haben die zigtausenden Fans schon seit Stunden und teilweise bei kräftigen, aber zum Glück nur kurzen Regenschauern gewartet: Unter tosendem Applaus betritt Till Lindemann endlich die Bühne. Wie bereits in Leipzig startete Rammstein auch in Klagenfurt mit der "Armee der Tristen", gefolgt von "Zick-Zack" und "Links 2-3-4".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
Renovatie dag 15Komt er ook zo'n warmtepomp in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:
Wat leuk. Doet eens mens altijd goedquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, bovenkant boekenkast helemaal vol. Stuk of 30. Merendeel van m'n FOK! vriendjes.
Nee, dat niet.quote:
Even opgezocht: het is idd. een cv-combiketel, geen warmtepomp.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je zal godverdomme maar Bart heten wat een ellendig leven heb je dan plus als iemand zich voorstelt als Bart krijg ik gelijk moordneigingen
quote:
quote:
quote:
Wie heet er hier Bartquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
Gewoon ff dooorposten dan kan er een andere TT komen
Doe het lekker zelf dan de volgende keerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
Gewoon ff dooorposten dan kan er een andere TT komen
Mooi,ik vind Charmaine en Cheyenne best wel erg.quote:
Ik ben niet met Bart gekomenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf dan de volgende keer
Dat is Leen toch?quote:
Foto's?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,ik vind Charmaine en Cheyenne best wel erg.
Daarom moet jij het doen, dan was er geen bart geweestquote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,ik vind Charmaine en Cheyenne best wel erg.
De middelste is mijn zus.quote:
Die zijn wel erg jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De middelste is mijn zus.
[ afbeelding ]
Ik had geen lapoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom moet jij het doen, dan was er geen bart geweest
Fileine vind ik dan wel weer mooi.quote:
Ik wou iets typen over paarden enzo maar laat ik dat maar niet doenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De middelste is mijn zus.
[ afbeelding ]
Raad haar naam eens? Begint met een Bquote:
Bellaquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raad haar naam eens? Begint met een B
Bharmainequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Baukjequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Wat een kut team is dat Roma ... maar ze weten wel te winnen
quote:
Dat begint toch niet met een B.quote:
Het is wel Bonny.Wat was ik trots dat ik een zusje had toen.quote:
Hoeveel jaar ouder ben jij?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel Bonny.Wat was ik trots dat ik een zusje had toen.
Bier-rot. Dat is niet best voor je biervoorraadquote:
Of juist welquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bier-rot. Dat is niet best voor je biervoorraad
Bonny is net zo oud als Soul denk ik.Iets bij de 30.quote:
Running gag van Mario,Birgit Maasland.quote:
Hoe gaat het met Souls reptielen huis ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bonny is net zo oud als Soul denk ik.Iets bij de 30.
Je weet niet hoe oud Soul is?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel goed,de laatste tijd geen ontsnappingen meer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Souls reptielen huis ?
ja het je zus birgit?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Running gag van Mario,Birgit Maasland.
Was die op tv?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Running gag van Mario,Birgit Maasland.
In Juli wordt ze 32.quote:
Wat een mooi dierquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel goed,de laatste tijd geen ontsnappingen meer.
[ afbeelding ]
Een echt nakomertje.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam nog een lieve erna.quote:
Ik heb hier wel een leuke herinnering aan.quote:
Lekker stuiterenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een leuke herinnering aan.
quote:
Was dat met kleren aan of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een leuke herinnering aan.
Ik hoef FF niet met kleren uit te zienquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat met kleren aan of niet?
Ik denk dat we de enige niet zijn.quote:
Dat ging best wel ver.Mijn mooiste outfit was van HOM ,een bodysuit van kant.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat met kleren aan of niet?
Sommige dingen kan je beter voor je houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging best wel ver.Mijn mooiste outfit was van HOM ,een bodysuit van kant.
Ik was vroeger een graag geziene danser op feesten,Manfred Langer wilde me in The IT hebben.quote:
In de darkrooms of on stagequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vroeger een graag geziene danser op feesten,Manfred Langer wilde me in The IT hebben.
Het mooie is SBE ,dat er geen beelden van zijn.Maar dat dansen was ik best goed in.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter voor je houden.
Hahaha.quote:
quote:
Met een gag bal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |