SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lafjes wachten tot de laatste bergquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellicht zouden ze in het peloton ondertussen kunnen... uh... versnellen, ofzo?
Ja, en dan? Wat is nou het plan van een ploeg als Bora?quote:
Hoe gefrustreerd ben jij als ze op de Fedeia ook de ritzege gaan weggeven?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellicht zouden ze in het peloton ondertussen kunnen... uh... versnellen, ofzo?
Alles voor Kamnaquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, en dan? Wat is nou het plan van een ploeg als Bora?
Tv het raam uitquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe gefrustreerd ben jij als ze op de Fedeia ook de ritzege gaan weggeven?
Misschien is er niet eens een plan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze houden we even vast.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij vandaag wint bestel ik straks spontaan een pizza ananas
Apenkoppenrugvirusquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
DE RUG ook bij Vanhoucke, is er een of ander rugvirus ofzo?
Verwachten we spectaculaire dingen van de ploeg met Buchmann, Kelderman en Hindley?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is minder erg dan 1 minuut van je leven aan reclame verspillen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dan loop je standaard een minuut achter.
Ik kan me er beter maar alvast op voorbereiden, want dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe gefrustreerd ben jij als ze op de Fedeia ook de ritzege gaan weggeven?
Wordt niet beter als je wel veel gezien hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het maar een flopdsjiero. (maar hep ook veel gemist)
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma - Feyenoord 1-0 door Pellegrini in de 40e minuut.
Daarna parkeert Roma een bus.
Mourinho tactics.quote:
Die tijdrit is maar 17km ofzo...daar pakt hij max 20 seconde.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Almeida de Giro gaat winnen in de ITT
Ter info
Dat wordt een leuke rubriek zoquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:03 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel minuten gaat GIeljoom verliezen op Van der Poel in de afdaling?
Ik weet dat dat gaat gebeuren als Roma op voorsprong komt, dan is het einde verhaal. Hopen op een droomplan van Arnequote:
Het zou wel leuk zijn als Mathieu de top haalt en zich dan gaat smijten in de afdaling.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:03 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel minuten gaat GIeljoom verliezen op Van der Poel in de afdaling?
Ik neem aan dat het te maken heeft met al zijn onderbrekingen vanwege ziekte/corona in aanloop naar de Giro.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Ciccone mag ook in het rijtje van Enigma's.
Als hij echt ambitie heeft vandaag en dat lijkt me wel dan zal hij dat moeten doenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Mathieu de top haalt en zich dan gaat smijten in de afdaling.
Nee dat is/was Leemreizequote:Op woensdag 25 mei 2022 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Ging Oomen er nu af in de achtervolgende groep?
Dan moet ie wel een bijzonder goede tijdrit rijden ja, maar als ie de komende dagen niets meer verliest op Carapaz kan het nog wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die tijdrit is maar 17km ofzo...daar pakt hij max 20 seconde.
dank je, ik ben net terug van werk en loop achter, lees nog het vorige topic terugquote:
Je hep niets gemist.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het maar een flopdsjiero. (maar hep ook veel gemist)
Vissen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:06 schreef OProg het volgende:
Benieuwd wat de nieuwe doelen van S. Yates gaan zijn.
Die kon niet volgenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:07 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in, waar zit Arensman nu? Las dat die eerst in de kopgroep zat
Die is al een eeuwigheid weg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:07 schreef Max23 het volgende:
Ik schakel nu in, waar zit Arensman nu? Las dat die eerst in de kopgroep zat
Remmen om Mikel niet te lossen, genot.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Poels gaat zometeen enorm schroeien. Die heeft altijd wat extra's in slaafmodus.
Nog 1 kilometer en ze zijn bovenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu houdt het nog lang vol.
Ik heb hem in mijn Sportpools-selectie opgenomen. Bugno kijk eens dom.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, Sosa doet ook mee. Daar kun je echt op bouwen in een grote ronde.
Gister wel een pittig dagje gehad me dunktquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Piti begint nu echt een oude kerel te worden
Pitigquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gister wel een pittig dagje gehad me dunkt
Nog een geluk dat we van Mauri af zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:10 schreef Szura het volgende:
Mijn ogen hebben inmiddels wel genoeg van de afzichtelijke slungel H Kartie
We krijgen zo masterclass dalen om dat te compenserenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:10 schreef Szura het volgende:
Mijn ogen hebben inmiddels wel genoeg van de afzichtelijke slungel H Kartie
Ik biefstuk met friet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan ga ik vanavond een pizza Hawaii etrn
Die gigantische blunder had ik ook bijna gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn Sportpools-selectie opgenomen. Bugno kijk eens dom.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen van Jumbo rijdt best prima.
Behalve de 3 kopmannen dan.
Daar had ik toch meer van verwacht dit seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nog een geluk dat we van Mauri af zijn.
Ik kan er uren naar kijken hoe hij fietst, hetzelfde als bij Ganna. Erg mooi.quote:
Dan moet ie een minuut of twee pakken in de afdaling, dat lijkt me ook weer zoiets.quote:
Dus jij bent Jan Hermsenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik souffleer Karsten. Daarom is hij ook zo'n Mathieu fanboy.
Dachten we in Yorkshire ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ONZE matje voelt zijn benen niet, het is zo'n dag
Affini had ik ook meer van verwacht.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen van Jumbo rijdt best prima.
Behalve de 3 kopmannen dan.
Nou ja kan altijd nog een sneeuwmuur in de weg staan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij feliciteren Koen Bouwman met de bergtrui
Maar Bouwman kan wel sprintenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Toch bijzonder dat Kruijswijk het nooit gelukt is en Bouwman het bergklassement gaat winnen.
Zelfs een etappe is Kruijswijk nooit grlukt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Toch bijzonder dat Kruijswijk het nooit gelukt is en Bouwman het bergklassement gaat winnen.
Jij noemt Kruijswijk en winnen in 1 zin, daar gaat het fout.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Guillaume Martin leidt nu de achtervolging, dan zijn die twee minuten toch niet onrealistisch.
Ze rijden voor dezelfde ploeg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie eigenlijk geen enkele overeenkomst tussen Bouwman en Kruijswijk. Behalve afkomst, maar denk niet dat dat een invloedrijke variabele is in deze.
Slobeend denkt natuurlijk vooral in vlaggetjes.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie eigenlijk geen enkele overeenkomst tussen Bouwman en Kruijswijk. Behalve afkomst, maar denk niet dat dat een invloedrijke variabele is in deze.
Zelfs een strijkijzer wint nog eerder een wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij noemt Kruijswijk en winnen in 1 zin, daar gaat het fout.
In dit geval is het vlaggetje inderdaad de vergelijking.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slobeend denkt natuurlijk vooral in vlaggetjes.
Lijkt me wel, denk niet dat Bouwman in die groep de grootste kanshebber is op ritwinstquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar mag Gijs zometeen rijden met VDP?
Ze hebben het Montferland, dat moet toch wel goed zijn voor 10 a 20 m hoogteverschil. Daar ging ik als tiener wel eens fietsenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Waar in de Achterhoek leer je zo te dalen?
In Almelo.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Uiteraard...Gijs is op papier een betere klimmerquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daar heb ik echt 20 jaar op moeten wachtenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nederlanders die het verschil maken in de afdaling is niet iets wat vaak voorbij komt.
Want in 2002 was het wie die het verschil maakte?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Daar heb ik echt 20 jaar op moeten wachten
Lijkt mij niet kansloos tegen Mathieuquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erik Dekker?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Want in 2002 was het wie die het verschil maakte?
Jeetje, dat weet jij nog als de dag van gisteren!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gijs werd 24e op het NK veldrijden voor junioren in 2017.
Haaksbergen, Eibergen. Flink wat bergen daar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Hmmm, vooruitziende blikquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Mathieu de top haalt en zich dan gaat smijten in de afdaling.
bij wijze van spreken... ik kan me wel ooit een etappe herinneren , maar dat was echt lang geleden en ongewoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Want in 2002 was het wie die het verschil maakte?
Carthy die al 3 dagen aan het aanvallen is en Hirt die gisteren zwaar moest gaan om te winnen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Carthy en Hirt rijden die 1 minuut op die klim zo dicht vrees ik.
Als Tsjeu nu wel gaat pokeren ga ik met spullen gooien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Samen hard omhoog rijden en dan pas loeren naar elkaar in de slotkilometers aub MVP
Het is echt een loodzware klim, normaal gesproken wel dus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Carthy en Hirt rijden die 1 minuut op die klim zo dicht vrees ik.
Gijs heet geen Wout.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als Tsjeu nu wel gaat pokeren ga ik met spullen gooien.
Jawel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:32 schreef Mansjester het volgende:
Zelfs peloton lijkt me niet kansloos toch?
Als je maar op tijd bent voor DE finale.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik moet trouwens straks uit eten, iets waar in gruwelijke hekel aan heb. Ter info.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je maar op tijd bent voor DE finale.
Dan zou een Mathieu weer terug kunnen komen als hij net voor de top lost op de echte klimmers.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dat mini afdalingetje na de top nog iets dat van invloed kan zijn?
Ik vind het al fantastisch dat ze er voor gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is echt een loodzware klim, normaal gesproken wel dus.
Zeker, ze maximaliseren hun kansen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind het al fantastisch dat ze er voor gaan.
3e niveau voetbal boeit mij niet zoveel,quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, dat duurt nog meer dan 3 dagen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gijs en Mathieu zijn dan al lang binnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu al zin inquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, dat duurt nog meer dan 3 dagen.
Een zege van Van der Poel is mooier dan een zege van Feyenoordquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker Mathieu had ivm morgen ook voor een rustdag kunnen kiezen. Goed dat hij kijkt hoe ver hij kan komen!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, ze maximaliseren hun kansen.
Hoezo kijkt @El-Stinho niet (meer)?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat @:el-stinho geen wielrennen meer kijkt.
Geen balsportquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo kijkt @:el-stinho niet (meer)?
Anderhalve minuut is niet niks, en die "kanonnen" zijn nou ook weer geen wereldtoppers.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu wil net als Wout een bergrit winnen lijkt het wel. Ziet er goed uit, maar ik geloof niet dat die twee voorop kunnen blijven als de ‘kanonnen’ daarachter tempo maken.
Hoeveel denk je dat ze nodig zouden hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Anderhalve minuut in plaats van twee minuten, nou, ik ben benieuwd.
Eerst Matje die vandaag in Italie wint en over een paar uurtjes Feyenoord die de Italianen klop gaat geven in de finale. Wordt een mooie vlaggetjesdag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Een zege van Van der Poel is mooier dan een zege van Feyenoord
Net als de zege van Breakaway Bertje die mooier was dan die van Dacne Coulthard op dezelfde dag
quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mathieu gaat weer een hoop mondjes snoeren vandaag
Hier zit een tv format in voor na hun wielercarrierequote:Op woensdag 25 mei 2022 16:39 schreef Mansjester het volgende:
Woutje en Matje zijn ongekend, ze kunnen zo langzamerhand beide alles
Het is echt een zegen voor het wielrennen dat ze al van kinds aan concurrenten zijnquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:39 schreef Mansjester het volgende:
Woutje en Matje zijn ongekend, ze kunnen zo langzamerhand beide alles
Bilbao snap ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:39 schreef Aguero het volgende:
Goed gezien @:VoMy https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=2956
Van 01'38 naar 01'37 jeetjequote:
pizza millennium falcon?quote:
De Mat-mat, jawel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:40 schreef Szura het volgende:
Ze mogen na de finish alvast een matje neerleggen waar hij op kan gaan liggen
A la Michel en Ronald Mulder?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier zit een tv format in voor na hun wielercarriere
Die hoeven van mij inderdaad echt zo min mogelijk op TV te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |