jaquote:
nog nietquote:Op zondag 29 mei 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Els al gefeliciteerd?
[ twitter ]
Els heeft het juiste pad gekozen. Als ik naar andere users hier kijk wens ik ze veel succes wanneer ze bij God verantwoording moeten leggen.quote:Op zondag 29 mei 2022 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een totaalidioot
Graag een stukje duiding
@:KingRoland
quote:Op zondag 29 mei 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Els heeft het juiste pad gekozen. Als ik naar andere users hier kijk wens ik ze veel succes wanneer ze bij God verantwoording moeten leggen.
Wat is dit voor smeerpijperijquote:Op zondag 29 mei 2022 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Els al gefeliciteerd?
[ twitter ]
quote:
Ik kan alvast wel een user voor je opnoemen @KingRoland , user @Wereldgozer staat nog wat te wachten als zijn tijd gekomen is!quote:Op zondag 29 mei 2022 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Els heeft het juiste pad gekozen. Als ik naar andere users hier kijk wens ik ze veel succes wanneer ze bij God verantwoording moeten leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Haags
Geniet ervan. Ik doe een eiwitshake met havermelk genotquote:
dankje jij ookquote:Op maandag 30 mei 2022 08:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik doe een eiwitshake met havermelk genot
Smaakt zeker goed bij de rosé, hommotjequote:Op maandag 30 mei 2022 08:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik doe een eiwitshake met havermelk genot
quote:Op maandag 30 mei 2022 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Smaakt zeker goed bij de rosé, hommotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |