hou je de binnenkant van de handjes en voetjes goed in de gaten? ik las dat de apenpokken (brrrr ik zag er fotos van) zich onderscheiden door ook op de voetzolen en handpalmen plekjes te gevenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:15 schreef rena het volgende:
@:PKM , jeetje wat heftig voor jullie allemaal, ik had geen idee dat Banaan het echt zo lastig heeft op school, ook voor zo’n klein mannetje zelf heel moeilijk allemaal lijkt me. Hopelijk gaan ze toch een passende oplossing vinden voor jullie!
Quoi, oh wat leuk zijn eerste schoolreisje! Zo te horen heeft hij het leuk gehad! C mag over 2 weken voor het eerst!
C. werd zondag ineens flink koortsig, maandag vlekjes op handen en voeten, dus dinsdag voor de zekerheid even bij de HA geweest en waarschijnlijk vijfde ziekte. Nog geen 6 maanden op school en al aan haar tweede kinderziekte toe, buiten de corona die ze de eerste week van de meivakantie hadDat gaat rap
Vandaag weer een stuk beter gelukkig
Het is inmiddels weer bijna weggetrokken en ze is niet zieker geworden gelukkigquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou je de binnenkant van de handjes en voetjes goed in de gaten? ik las dat de apenpokken (brrrr ik zag er fotos van) zich onderscheiden door ook op de voetzolen en handpalmen plekjes te geven![]()
beterschap voor c'tje
Ooooh dat klinkt geweldig!quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
wij zijn nu met het gezin (wij, de kleuter en de baby van 4 mnd) in Zuid Frankrijk op vakantie. De kleuter doet het zo goed, hij "bonjourt" zich een slag in de rondte, bestelt overal zelf zn "jus de pomme" en doet vaak een middagtuk in de auto en is dan tot 21u gezellig zodat we uit eten kunnen met zn viertjes.
had het me een stuk pittiger voorgesteld, het is soms zelfs bijna ontspannend (al blijft het vakantie met kinderen natuurlijk
) maar ben blij met hoe goed ie het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 jaar alweer! Vandaag zijn allereerste echte schooldag, omdat het ook zijn verjaardag is zijn we daarna nog naar de speeltuin geweest, dus die jongen is helemaal stuk nu. Maar wat is ie grootIk ben helemaal trots, met een tikkeltje bezorgdheid omdat hij zich nog wat verloren voelt op school, maar dat komt in de komende weken vast goed. Ik twijfel wel een beetje over het schoolreisje over 2 weken. Ik mag hem ook thuis houden, misschien wel verstandig.
Wat knapquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:24 schreef arvensis het volgende:
Kom even binnenwalsen met: U. heeft zelf een playdate geregeld
Zo fijn!
Gelukkig wordt hij eind augustus 6 dus dan klinkt het al beterquote:Op donderdag 2 juni 2022 20:17 schreef FlyingFish het volgende:
Dit was echt allerlei dansstijlen door elkaar (ze hebben meerdere groepen), maar voor deze leeftijd en de volgende groep (tot 9 jaar dacht ik) is het gewoon ‘kinderdans’, en dat is al lastig genoeg voor ze. Laat ik het zo zeggen, ze moesten het vooral van de schattigheidsfactor hebben… (ook de 8-jarigen nog deels).
Wow Nazil, met 5 jaar in groep 4 klinkt wel heftig. Mijn straks 7-jarige gaat naar groep 4, maar ik kan me niet voorstellen dat mijn meiden nu in die klas zouden zitten. Maar goed, dat hun huidige beste vriendinnetjes naar groep 3 gaan kan ik me ook nog weinig bij voorstellen, dat zijn ook nog echte kleuters. Heeft hij wel zijn draai gevonden in de klas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |