Het is deel 5.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:46 schreef Alarmonoff het volgende:
Deel 2 is altijd slechter dan deel 1, maar deel 3 wordt weer zoals deel 1 en misschien beter.
Kun je ook een bron geven waar de CDC maskers adviseert? Het is namelijk nergens te vinden. Of ben je weer lekker nepnieuws aan het verspreiden?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
https://www.cnbc.com/2022(...)es-surpass-1000.html
This story has been updated to note that the CDC removed guidance on its website for travelers to wear face masks.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kun je ook een bron geven waar de CDC maskers adviseert? Het is namelijk nergens te vinden. Of ben je weer lekker nepnieuws aan het verspreiden?
Leuk bedacht, maar verre van de werkelijkheid...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:23 schreef slavaukrainii het volgende:
Probleem van de mensen die homoseksueel en transseksueel zijn. Mensen die hetero zijn hebben een zeer kleine kans om apenpokken te krijgen. Dat is dan ook de reden waarom apenpokken geen nieuwe pandemie zal worden.
Lezen is moeilijk voor je blijkbaar, misschien lukt het beter met vertaling:quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:27 schreef Nielsch het volgende:
Kun je ook een bron geven waar de CDC maskers adviseert? Het is namelijk nergens te vinden. Of ben je weer lekker nepnieuws aan het verspreiden?
Ik heb je tweet nog een keer gelezen maar dat staat er toch echt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:16 schreef Za het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk voor je blijkbaar, misschien lukt het beter met vertaling:
De CDC adviseerde oorspronkelijk op haar website reizigers gezichtsmaskers te dragen om de verspreiding van apenpokken te voorkomen, maar verwijderde het later.
https://www.cnbc.com/2022(...)es-surpass-1000.html
New York Times:quote:Op woensdag 8 juni 2022 03:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb je tweet nog een keer gelezen maar dat staat er toch echt niet.
Nielsch, je bent niet erg snugger, dat geeft verder niet, maar ik blijf hier niet mee aan de gang en lees die achterlijke posts niet meer en zet je op ignore.quote:Op woensdag 8 juni 2022 03:20 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb je tweet nog een keer gelezen maar dat staat er toch echt niet.
Je doet je onderschrift eer aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 05:47 schreef de_boswachter het volgende:
In plaats van mondkapjes te adviseren kan men beter kontneuken verbieden (en sex met apen).
@Nielsch Dit zou jij als onderschrift moeten gebruiken!!! Hahahaha.quote:Op woensdag 8 juni 2022 06:31 schreef Za het volgende:
[..]
Nielsch, je bent niet erg snugger, dat geeft verder niet, maar ik blijf hier niet mee aan de gang en lees die achterlijke posts niet meer en zet je op ignore.
Was bij HIV ook zo en covid was ook al een tijdje in Nederland voordat we het eerste geregistreerde geval hadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |