Die leeft nog hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jammer dat Arensman niet een eventuele zege kan opdragen aan kopman Romain
Vooral verstandiger gekoerst.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hirt net iets sterker dan Arensman, ach.
quote:
Sinds Kieken Hart wonquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klassementstechnisch gezien is dit de meest waardeloze Giro sinds, ooit?
2020?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds ik me kan herinneren, ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Qua namen, maar toen gebeurde er wel meer.quote:
Bloedpaspoort afschaffen. Nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is er nu toch ook nog wel? Met deze verschillen blijft de slottijdrit spannend. Maar dat is dan ook het enigequote:
In mijn herinnering was er meer strijd voor het klassement.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is er nu toch ook nog wel? Met deze verschillen blijft de slottijdrit spannend. Maar dat is dan ook het enige
Terwijl Pozzovivo en het merk R.Ev. daar toch in shifts de wacht houden...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:15 schreef DeeBee het volgende:
Jeroen weet niet dat er een pot goud onderaan een regenboog staat, Belgen...
Helaas inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna is helaas toch te beperkt in het hooggebergte om dit soort ritten te winnen. Wel weer erg sterk gereden.
De verhoudingen zijn gewoon vrij constant deze Giro, wat heel saai is. Er valt alleen soms een renner weg zoals Yates en Bardet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is er nu toch ook nog wel? Met deze verschillen blijft de slottijdrit spannend. Maar dat is dan ook het enige
Kijk eens even wat Poels voor z'n ploeg doet. En dan Kamna als een nietsnut 10 meter op kop voor Hindley.quote:
Kan niet wachten tot de tour en HermanGodquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ah fijn de nabeschouwing van Traksel en Kleikers...ben ik altijd zeer over te spreken.
Mathieu heeft een trend gezetquote:
Alsof die gare Australiër en zelfs Emoe mij iets kunnen schelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk eens even wat Poels voor z'n ploeg doet. En dan Kamna als een nietsnut 10 meter op kop voor Hindley.
Sow!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
en zelfs Emoe mij iets kunnen schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |