een dagje naar de efteling met het gezin is duurder dan een maand etenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt de voedselbank is afhankelijk van de donaties. Dus na kerst kan je bij wijze ook een kilo aan kerstkransjes ontvangen. Vaak is deze doelgroep ook enorm gestrest en obsessief bezig met wat anderen allemaal wel niet kunnen. Alsof Jan Modaal in de supermarkt continu zijn kinderen allerlei zooi laat kopen. Of dat ze ieder weekend naar de efteling gaan en in de schoolvakanties naar Disney.
Boequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
Kan iemand mij even laten schrikken?
Tja daar ben je niet meer mee bezig als je zo veel stress hebt en geen invloed meer hebt op je eigen uitgavenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een dagje naar de efteling met het gezin is duurder dan een maand eten
Uhm.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
quote:
Ik kan er gelukkig niet over meepratenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja daar ben je niet meer mee bezig als je zo veel stress hebt en geen invloed meer hebt op je eigen uitgaven
een zwitserse koe?quote:
kom er aanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef kwiwi het volgende:
Lekker in bed. Nog even Grace & Frannie kijken en dan slapen
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig niet over meepraten
De inflatie is zo hard aan het stijgen dat we straks niet meer op vakantie kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik...
Ja, hier schrik ik wel vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De inflatie is zo hard aan het stijgen dat we straks niet meer op vakantie kunnen
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat de Chinees ineens duurder wordt.
is al. Ik was er vorige week, hing er eoa huilbriefje dat wegens toegenomen kosten yada yadda alles meer kostquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat de Chinees ineens duurder wordt.
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?
en dat budget is zo groot als de limiet op je pinpasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in heb
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al. Ik was er vorige week, hing er eoa huilbriefje dat wegens toegenomen kosten yada yadda alles meer kost
So it begins...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |