Wel redelijk. Lekker rustig dagje thuiswerken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
prima
jammer dat het weer iets minder is
maar beetje water voor de plantjes is niks mis mee
en met ons favoriete knuffel konijn?
O jee. Iets verkeerd gegeten?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk. Lekker rustig dagje thuiswerken.
Enige wat minder is dat ik last van mijn maag heb sinds vanmorgen
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk. Lekker rustig dagje thuiswerken.
Enige wat minder is dat ik last van mijn maag heb sinds vanmorgen
kloptquote:
Geen idee, muis heeft nergens last van en ik ben al vanaf dat ik opstond beetje misselijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, muis heeft nergens last van en ik ben al vanaf dat ik opstond beetje misselijk.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
als je last hebt van je maag bijvoorbeeld
Geen idee, morgen eerst maar even langs de dokter voor een testjequote:
Heel af en toe doe ik datquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
ow Kaninchen
je moet wel echte cola drinken
geen light ofzo
dit weekend Monacoquote:
heb eigenlijk altijd max of zero(huismerk)quote:
Wel weer spannend dit jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit weekend Monaco
dat gaat wat worden met die te grote auto;s
Sowieso, ik heb twee blikjes van de laidol gehaald toen ik vanmorgen boodschappen ben gaan doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:
ow Kaninchen
je moet wel echte cola drinken
geen light ofzo
Blik is lekkerder dan flesje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb twee blikjes van de laidol gehaald toen ik vanmorgen boodschappen ben gaan doen.
Zoveel verschil zit daar niet tussen. Het is meer dat ik niet vaak frisdranken drink dat ik blikjes koop. Bij 1,5 liter flessen is meestal de prik eraf nog voor die half leeg isquote:
Grey noemt mij vaker moddervetquote:
Ik heb net het laatste uit de kan ingeschonken. Als je nog wil moet je even nieuwe zetten!quote:
Ik zet wel even een enorme pot, want het lijkt of iedereen hier in slaap is gevallenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste uit de kan ingeschonken. Als je nog wil moet je even nieuwe zetten!
Dat is waar ja. Vooral bij die goedkope merken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit daar niet tussen. Het is meer dat ik niet vaak frisdranken drink dat ik blikjes koop. Bij 1,5 liter flessen is meestal de prik eraf nog voor die half leeg is
Hallo vriend, hoe gaat het?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zet wel even een enorme pot, want het lijkt of iedereen hier in slaap is gevallen
Wel goed. Mijn armen zitten onder de krassen, maar dat komt door mijn kat. Hoe gaat het bij jou?quote:
Het is een complot!quote:Ik spreek @:limoentjuh ook niet meer laatste tijd
Ja dat is kut he, dat heb ik op mijn handen van de kat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goed. Mijn armen zitten onder de krassen, maar dat komt door mijn kat. Hoe gaat het bij jou?
[..]
Het is een complot!
Beest ligt op zijn rug te rug luid te spinnen en wil continue spelen. Maar dan wel met al zijn nagels uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is kut he, dat heb ik op mijn handen van de kat.
Verder wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |