Dit is natuurlijk weer nietszeggend wij willen gewoon foto’s. En voor de mannen onder ons vooral de bh met inhoud.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:04 schreef Debsterr het volgende:
En een zwart jurkje en een nieuwe broek en een BH en een leuk rood basic topje en een ketting. Heb ik ook gescoord vanmiddag.
Ja dat wijkt dan weer af, want ik had naast de lp nog een heggenschaar en een Lego figuurtje..quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:04 schreef Debsterr het volgende:
En een zwart jurkje en een nieuwe broek en een BH en een leuk rood basic topje en een ketting. Heb ik ook gescoord vanmiddag.
Ik heb niet zoveel inhoud. En ik lig met mijn hondje op de bankquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer nietszeggend wij willen gewoon foto’s. En voor de mannen onder ons vooral de bh met inhoud.
Ga je vreemd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Gi is leuk en Modus ook. Niet same maar diffrent.
In 1 koop?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat wijkt dan weer af, want ik had naast de lp nog een heggenschaar en een Lego figuurtje..
Nee, 3 losse impulsaankopenquote:
Ik las leuk figuurtje omdat je Deb quote. Maar t was net andersquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat wijkt dan weer af, want ik had naast de lp nog een heggenschaar en een Lego figuurtje..
Tietten zijn tieten heb ik geleerd hier!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel inhoud. En ik lig met mijn hondje op de bank.
Je hebt goed opgelet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tietten zijn tieten heb ik geleerd hier!
quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet.Dan maar een pic van jouw tetten, al dan niet in bh.
Hebbenquote:
Doe anders een pic van jouw tieten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet.Dan maar een pic van jouw tetten, al dan niet in bh.
Ik app je.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe anders een pic van jouw tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |