hoezo tandvlees weggehaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Alleen tandvlees weggehaald. Het leek heel veel, dus ik vroeg ernaar maar het was normaal en het was te zien dat ik die raggertjes gebruikte, want m'n tandvlees was supergezond en bloedde ook niet. Ik heb die raggertjes het afgelopen jaar drie keer gebruikt ofzo
Nieuwe foto's gemaakt, zag er ook prima uit.
Dus tot over een half jaar.
tandvlees weghalenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Alleen tandvlees weggehaald. Het leek heel veel, dus ik vroeg ernaar maar het was normaal en het was te zien dat ik die raggertjes gebruikte, want m'n tandvlees was supergezond en bloedde ook niet. Ik heb die raggertjes het afgelopen jaar drie keer gebruikt ofzo
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik een parasiet mee genomen uit thailand
dit matcht niet met de rest van het verhaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunne ze onderzoeken waarom gasten bij binnenkomst in een restaurant die ene vieze tafel nemen en niet die 100 andere schone tafels?
Tandplak bedoel ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo tandvlees weggehaald? mijn tandvlees bloed altijd
ondanks dat ik me de neten rag
Ik mag morgen. Dan gaan ze met een haak in mijn tandvlees prikken en dan zeggen dat ik last heb van bloedend tandvlees. Als ze nu niet met die haak erin prikken dan zou ik er ook geen last van hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.
Eerst eat all the food.
Ja soms maar das niet altijd de redenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die tafel staat waarschijnlijk op een fijn plekje?
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wachten met weghalen tot je op je streefgewicht zit.
Eerst eat all the food.
oh dat zou nice zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel chronisch en blijf je altijd op gewicht.
Ik zoek altijd het tafeltje dat het verst van andere mensen afstaatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms maar das niet altijd de reden
toch even die ochtend bolus draaienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Of tandsteen.
Wacht.
Ik heb niet geslapen.
kan je beter thuis blijven :pquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zoek altijd het tafeltje dat het verst van andere ,ensen afstaat
En wordt ze rijk van deze uitvinding.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een keertje door zo'n influencer op TV laten zeggen en we hebben morgen tienduizend wappies die parasieten alten implanteren om op gewicht te blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo getriggered dat ze dat gewoon midden in de woonkamer doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:25 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Plant Dad is trouwens ook niet vies van een stukkie @:bondage
geen idee waarom die een ban heeft maar hij komt terugquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou dat had ik gemist. Neem me niet kwalijk.
Teruglezen waard.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er is geloof ik al een dieet gaande waarbij je je laat besmetten met een lintwormquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wordt ze rijk van deze uitvinding.
we zouden toch van jou een samenvatting in dm krijgen?quote:
En twee kutnummers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Hier zit een liedje in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Cetaquote:
Kinderen voor kinderenquote:
Vijf kilo aan lintworm.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
misschien zit ik vandaag wel al onder de 70 kilo
In Midden/Zuid-Amerika kun je volgens mij wel een lintwormdieet volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een keertje door zo'n influencer op TV laten zeggen en we hebben morgen tienduizend wappies die parasieten alten implanteren om op gewicht te blijven
ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
misschien zit ik vandaag wel al onder de 70 kilo
doe maar een stuk of 5quote:
Zijn die beesten niet gesegmenteerd ofzo, dat je er stukjes van af kunt halen en dat ze dan verder leven?quote:
ja dacht het welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die beesten niet gesegmenteerd ofzo, dat je er stukjes van af kunt halen en dat ze dan verder leven?
Alsof je stekjes maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |