Gesmolten ijs met een pepersmaakje, dat is dan peperdrank?quote:
Ziet er lekker uitquote:
OMBquote:Op maandag 23 mei 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Daar was ik vanmorgen nog
Komt wel dichtbij enzulks
Zijn dat ijshockeytermen?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OMB![]()
![]()
Sterkte man. Heb je al wel een ontsmetting gehad? En een goede pillenkuur?
Nee, soa en andere gevaarlijke ziekte termenquote:
Vodka er over en je hebt iets heel andersquote:Op maandag 23 mei 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gesmolten ijs met een pepersmaakje, dat is dan peperdrank?
Ik was bij de ijshockey, geloof niet dat ik dat daar opgelopen hebquote:Op maandag 23 mei 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, soa en andere gevaarlijke ziekte termen
Uh huh, ik help het je hopenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was bij de ijshockey, geloof niet dat ik dat daar opgelopen heb
Zijn ze nu wel weer een stukje veiliger dan ze waren?quote:
Niet extra beschermd tegen gevaarlijke ziektes neequote:Op maandag 23 mei 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel weer een stukje veiliger dan ze waren?
Sinds een paar maanden is het hier in de buurt betaald parkeren .. en dat zag ik op de parkeerplaats bij het winkelcentrum.. veel meer vrije plekken.. liep ik vorige week terug naar huis en vond het weer behoorlijk volstaan.. Ik dacht daar moet de parkeerwacht eens ff checken.. vlakbij mn huis komt er een auto van de parkeerbeheer aanrijden ..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Soms is iemand goed bekeuren best moeilijk
https://www.ad.nl/auto/ei(...)-iets-niet~a2bd2ac1/
Heb het al vaker gezien ja, komt geen mens meer aan te passen.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden is het hier in de buurt betaald parkeren .. en dat zag ik op de parkeerplaats bij het winkelcentrum.. veel meer vrije plekken.. liep ik vorige week terug naar huis en vond het weer behoorlijk volstaan.. Ik dacht daar moet de parkeerwacht eens ff checken.. vlakbij mn huis komt er een auto van de parkeerbeheer aanrijden ..Maar ik wist niet wat ik zag... zat een hele installaties (ala Google SV) op het dak.. en ja hij reed gewoon langs alle parkeerplaatsen om te scannen en klaar ...
Je wordt er niet meer op straat op aangesproken,..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezien ja, komt geen mens meer aan te passen.
Je privacy is ook meteen een stukje minder geworden weer.
Dat niet nee. Maar je nummerbord wordt nu wel x keer geautomatiseerd verwerkt met locatiegegevens.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt er niet meer op straat op aangesproken,..
Ja wat zal ik er van zeggen.. Als ik voor YabYum aan de keizersgracht sta wil dat niet zeggen dat ik daar binnen zitquote:Op maandag 23 mei 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet nee. Maar je nummerbord wordt nu wel x keer geautomatiseerd verwerkt met locatiegegevens.
Klopt, maar ja, volgens de camera was in ieder geval je auto daar wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen.. Als ik voor YabYum aan de keizersgracht sta wil dat niet zeggen dat ik daar binnen zit
Ik heb helemaal geen auto meer..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, volgens de camera was in ieder geval je auto daar wel.
Dan boeit het voor jou privacy niet zo zeg maarquote:
Zo is dat ...quote:Op maandag 23 mei 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan boeit het voor jou privacy niet zo zeg maar
quote:
Als het systeem zegt dat jouw auto voor Yab Yum staat dan is dat zoquote:
Daar zat de geheime doorgang naar YabYam?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik kwam vroeger wel eens 2 huizen verderop ...
Nee een studenten societeit in de kelder en 2 maten die er boven in het huis woonden..quote:Op maandag 23 mei 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zat de geheime doorgang naar YabYam?
Ah, een sexclub zonder het zo te noemen dusquote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een studenten societeit in de kelder en 2 maten die er boven in het huis woonden..
Dat liep wel eens uit de hand daar in de kelderquote:Op maandag 23 mei 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, een sexclub zonder het zo te noemen dus
Studenten en iets uit de hand lopen, die dingen hoor je zelden bij elkaar toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat liep wel eens uit de hand daar in de kelder
Klopt .. daarom zat ik ook nooit bij een studenten verenigingquote:Op maandag 23 mei 2022 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Studenten en iets uit de hand lopen, die dingen hoor je zelden bij elkaar toch?
Ik wel, even,quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. daarom zat ik ook nooit bij een studenten vereniging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Nee. Er zijn meerdere dingen gedaan vandaag.quote:
OKquote:Op maandag 23 mei 2022 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Er zijn meerdere dingen gedaan vandaag.
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 13
De zonnepanelen zijn geplaatst
En de keuken getegeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat je zonnepanelen krijgt, scheelt in de energierekening, al zal de huur wel verhoogd worden na de renovatie.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die ken ik niet ...quote:Op maandag 23 mei 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Die nieuwe extra cruncy chips met spare rib smaak,
niet doen
Jij zou sowieso geen chips moeten doen toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
niet doen
Dat ook, al die fancy smaakjes. Ik zag bij de Hema laatst tompouce-bierquote:
Ja gadver... Misschien dat @D. die ooit geprobeerd heeftquote:Op maandag 23 mei 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ook, al die fancy smaakjes. Ik zag bij de Hema laatst tompouce-bier
Ik heb vandaag een Tony's chocolony IPA gekochtquote:Op maandag 23 mei 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proberen moet he. Ligt nu voor meer dan 90% in de vuilnisbak.quote:
Ik zou wel meer niet moeten doenquote:Op maandag 23 mei 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zou sowieso geen chips moeten doen toch?
De huurverhoging valt mee.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de keuken getegeld![]()
Fijn dat je zonnepanelen krijgt, scheelt in de energierekening, al zal de huur wel verhoogd worden na de renovatie.
Tijdens de 40+ bierproeverij hadden we er ook een chocoladebiertje bij, ik vond het niet lekker.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Tony's chocolony IPA gekochten nog wat anderen ook.
Voor mijn broertje. Zelf hoef ik dat speciaal bier niet.
Gewoon niet in huis halenquote:Op maandag 23 mei 2022 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Proberen moet he. Ligt nu voor meer dan 90% in de vuilnisbak.
[..]
Ik zou wel meer niet moeten doen
Al was de cardioloog vandaag ineens weer heel anders dan die in het andere ziekenhuis
Hij wil in ieder geval wel opereren.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon niet in huis halen
Had de cardioloog goed nieuws voor je?
Fijn dat het wel mee valt, ik denk dat er ook wel een max is hoeveel ze mogen verhogen. En ergens wel logisch dat je moet betalen voor extra's.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De huurverhoging valt mee.
Voor optionele dingen (zoals een extra keukenkastje) moet ik wel het volle pond betalen, maar dat is eenmalig.
Dat is inderdaad heel anders, doen ze de operatie door middel van een ablatie?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wil in ieder geval wel opereren.
Maandag bellen of ik het ook ga doen, daar dan.
En zo ja, duurt het nog wel een maand of 4 voor ik aan de beurt ben.
Smaakt het naar spare ribs? Zal wel niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
niet doen
Ja ik kan mij ook niet voorstellen dat het lekker isquote:Op maandag 23 mei 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdens de 40+ bierproeverij hadden we er ook een chocoladebiertje bij, ik vond het niet lekker.
Jaquote:Op maandag 23 mei 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel anders, doen ze de operatie door middel van een ablatie?
Niet zoals de spareribs die ik kenquote:Op maandag 23 mei 2022 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Smaakt het naar spare ribs? Zal wel niet.
Goeie vraag. Ik heb geen exacte einddatum gekregen. Waarschijnlijk volgende week.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het wel mee valt, ik denk dat er ook wel een max is hoeveel ze mogen verhogen. En ergens wel logisch dat je moet betalen voor extra's.
Wanneer mag je weer terug?
Ik vind de naam wel heel leukquote:Op maandag 23 mei 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan mij ook niet voorstellen dat het lekker is
Deze..
[ afbeelding ]
Ben ik vandaag wel geweest, maar weet, gezien de verhuizing, niet of ik daar blijf.quote:
Dat is eigenlijk best wel al snel, die weken zijn voorbij gevlogen.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik heb geen exacte einddatum gekregen. Waarschijnlijk volgende week.
Mijn neef (2 jaar jonger dan jij) heeft in het EMC een ablatie ondergaan, met tot nu toe goede resultaten. Hij was ook al eerder in het Maasstad behandeld, maar toen kwamen de klachten weer heel snel terug.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik vandaag wel geweest, maar weet, gezien de verhuizing, niet of ik daar blijf.
Vond deze arts ook heel veel beter over komen, kundiger ook, dan die in het ander ziekenhuis.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn neef (2 jaar jonger dan jij) heeft in het EMC een ablatie ondergaan, met tot nu toe goede resultaten. Hij was ook al eerder in het Maasstad behandeld, maar toen kwamen de klachten weer heel snel terug.
Ja die vond ik ook grappig gevondenquote:Op maandag 23 mei 2022 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de naam wel heel leuk
Dat BrewDog is wel een leuk merk, we hadden er hier een paar biertjes van.
Succes met de beslissing.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond deze arts ook heel veel beter over komen, kundiger ook, dan die in het ander ziekenhuis.
Hij gaf wel aan dat bij 75% van de patienten het ineens lukt. Een keer terug zit er dus in.
Dat is inderdaad altijd leuk.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook grappig gevonden
Het is een Schots merk dus daarom vond ik het wel leuk om er wat van mee terug te nemen.
Kwa smaak blijkt het gewoon naar bier te smaken met een beetje de geur van framboos.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Zo enthousiast als ik was over het ontwerp, zo teleurgesteld was ik eerlijk gezegd over de smaak van het biertje. Het smaakt gewoon naar blond bier met ergens iets heel licht zoets. De smaak van tompouce is jammer genoeg ver te zoeken in mijn beleving. Ik had geen mierzoete tompouce milkshake verwacht, maar het was nu echt veel blond bier en weinig tompouce. Het biertje ruikt wel een beetje naar framboos, maar dat was het dan ook wel een beetje.
MIJN EINDOORDEEL
Het biertje is zeker niet duur in mijn ogen voor speciaal bier. Voor een blikje van 330ml betaal je Ī2,50. Dat valt dus wel mee, maar toch zou ik het niet nog eens kopen. Zeker niet als ik kijk hoeveel moeite ik ervoor heb moeten doen. Het biertje krijgt van mij een 6,5. Het is echt wel een prima blond biertje, maar niet intens lekker of bijzonder.
Dan schrikt de naam wel afquote:Op maandag 23 mei 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwa smaak blijkt het gewoon naar bier te smaken met een beetje de geur van framboos.
[..]
[ afbeelding ]
Kan je dan niet beter een goede Kriek Lambic nemen?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwa smaak blijkt het gewoon naar bier te smaken met een beetje de geur van framboos.
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dat dronk ik al toen ik 17 wasquote:Op maandag 23 mei 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een goede Kriek Lambic nemen?
Echt wel, meer de gekste dingen verzinnen ze voor de verkoopcijfers.quote:
Eens.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een goede Kriek Lambic nemen?
chufi weet alles.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
inn de 3te speltijd was 3:1 maar ze
hebben toch nog 5:3 gewonnen
quote:
Ja dat had ik al gezien en genoemdquote:Op maandag 23 mei 2022 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
inn de 3te speltijd was 3:1 maar ze
hebben toch nog 5:3 gewonnen
Jullie zijn uitgespeeld en worden niet laatstequote:Op maandag 23 mei 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
nu niet om dat het zich nog uitgegangen is
Van de hoeveel landen in totaal?quote:Op maandag 23 mei 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
ne wanneer england gewonnen had dann
zijn we laatste in de group en england was
7te zo zijn we 7te
Noorwegen staat nu 7e en moet nog spelen.. die hebben 5 puntenquote:Op maandag 23 mei 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
ne wanneer england gewonnen had dann
zijn we laatste in de group en england was
7te zo zijn we 7te
quote:Op maandag 23 mei 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
En de Stromboli ook ... die liggen op 1 lijn dus
en nog wat andere
OK .. Kook je zelf wel eens iets ?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:51 schreef mario390 het volgende:
laatste week heb ik
halbfinal usa gekijkt
Ah ok nu "live-stream" maar je kunt terugkijken ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
saw spiral moet ik erst van
begin kijken, maar de film lopt nu sowiezo om dat
hij nieuw op sky tv is 2-3 maanden
Je mutti maakt ook altijd eten voor je .... wel makkelijk, maar zo leer je het nooit ... Misschien moet je bij haar in de keuken gaan staan wanneer ze het eten maakt ..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet veel,worst braten in de pan
nudeln koken
Wat maakt deze zo duur?quote:
Goedemorgen,deze zijn nog relatief goedkoop.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,deze zijn nog relatief goedkoop.
Omdat met Adidas denk ik .
Deze kosten 1750
[ afbeelding ]
Yog heeft leuke tweets.quote:
quote:
quote:
Moarn.quote:
Per paar,en ze hebben ook sokjes.quote:
Saartje.quote:
Heer aloa.quote:
Immer wakker.quote:
Faithless.quote:
ZIet er angst aanjagend uitquote:
Aparte wolk, mooi om te zienquote:
Sweetquote:
Hello, alles goed?quote:
World Economic Forum.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:03 schreef aloa het volgende:
WEF. Ik kom er nu pas achter wat het eigenlijk is
Lekker in Davos.quote:
Op de fiets ging niet dit keer.quote:
WEF skating?quote:
Ik heb nog nooit schaatsen aangehadquote:
Heer Engine.Goodmorning .quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit schaatsen aangehad![]()
Wel rolschaatsen
Goedemorgen vriend fruitquote:
Het is een teken dat de wereld binnenkort vergaatquote:
Goedemorgen.quote:
Ik lees net dat er veel te veel koeien zijn. Heb je zin om daar iets aan te doen?quote:
BBQ meat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik lees net dat er veel te veel koeien zijn. Heb je zin om daar iets aan te doen?
Count me inquote:
O Jee, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is een teken dat de wereld binnenkort vergaat![]()
En goedemorgen ☕️
Ik heb nog wel wat ruimte in de vriezerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik lees net dat er veel te veel koeien zijn. Heb je zin om daar iets aan te doen?
Dat was bij ons common.quote:
Ik had ooit een meningsverschil met mijn vader,en was even elders.Toen was die vriezer wel handig.quote:
Lolquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een meningsverschil met mijn vader,en was even elders.Toen was die vriezer wel handig.
Klinkt gek zo,maar ik kon er uit halen wat ik wilde.quote:
MrsL.quote:
Strakke krul?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Kom net bij de kapper vandaan haartjes weer mooi
En nog blijft hij zeggen dat hij het goed doetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
En 'Brussel' slaatrutte
even met een basketbalknuppel op zijn bek:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-nederland~ab843ce7/
Hey Mrslquote:
Bohhquote:
Ah wat een lief complimentjequote:
Volgens mij mag dat niet, beter vraag je het even naquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Bohh
Een collega hier heeft laatst een hert geschoten en krijg een paar stukken vlees mee. Alleen vraag ik mij nu af of dat wel mag in het vliegtuig.
quote:. Voor het invoeren van dierlijke producten buiten de EU heb je een gezondheidscertificaat nodig. Om deze te verkrijgen kun je contact opnemen met de ambassade van het land waar je bent. Deze strenge regels gelden alleen voor dierlijke producten zoals vlees en kazen, producten met melkbestanddelen (snoep of chocola bijvoorbeeld), mag je wel gewoon meenemen.
Hier nog steeds niet lekker, maar heeft tijd nodigquote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet lekker, maar heeft tijd nodig
Ze zijn uitgeschoten tijdens het renoveren van je woning?quote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah wat een lief complimentje
* Mrsloveable steekt het in haar broekzak
Een beetje. Ach, dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn uitgeschoten tijdens het renoveren van je woning?
Zenuw beklemming in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouder en aan dezelfde kant een tennisarm.quote:
Scheel je wel een hoop poets werkquote:
Alleen een beetje puinruimenquote:
Wat naar Dottekequote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenuw beklemming in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouder en aan dezelfde kant een tennisarm.
Wordt wel heul heul iets beter maar het schiet niet echt op.
Verveel mij rot de hele dag kan weinig tot niets
Dank je.quote:
Zwaar werk,quote:
quote:
Ja er is een risico dat ze je betrappen ..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor. Dan maar niet meenemen want helemaal zonde om het weg te moeten gooien.
Vóór vertrek opeten dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor. Dan maar niet meenemen want helemaal zonde om het weg te moeten gooien.
T wil ook maar niet he.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenuw beklemming in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouder en aan dezelfde kant een tennisarm.
Nouja helemaal rauwe steak gaat mij toch iets te verquote:
Even het huis opgeruimdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn uitgeschoten tijdens het renoveren van je woning?
Jep, geen wet van meden en perzen in deze business, het weer bepaalt, maar het waait t/m zondag te hard, en dus kunnen we lekker thuisblijvenquote:
Oh ja dat is ook zo ...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, geen wet van meden en perzen in deze business, het weer bepaalt, maar het waait t/m zondag te hard, en dus kunnen we lekker thuisblijven
En de week daartussen is vakantie,quote:
Als je het neemt wel ja.. ik mag volgende week gewoon werkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de week daartussen is vakantie,
das ook meestal zo
Weer lekker in Duitsland?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je het neemt wel ja.. ik mag volgende week gewoon werken
Niet voor mij, vrijdag en zaterdag gewoon werken. Morgen en uiteraard donderdag wel vrij....quote:
Als er geen wind waaitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je het neemt wel ja.. ik mag volgende week gewoon werken
Nee wil momenteel niet echt lekker. Zit er ook wel een beetje doorheen nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T wil ook maar niet he.
Hoop dat dit snel ook weer weg is.
Hoe lang is je hart van de week nog vervelend geweest?
Zo, die is hoog.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee wil momenteel niet echt lekker. Zit er ook wel een beetje doorheen nu.
1 dag erg, daarna nog een dag of twee sputteren. Gelukkig nu weer oke
Zijn alle producten ook echt bij Bol besteld of bij partners?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Welkom bij bol
U bestelt meerdere dingen tegelijk?
Mooi, dan maken wij er 5 losse pakketjes van die we in 2 dagen tijd naar u gaan verzenden
op 1 na, alles bij bol.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn alle producten ook echt bij Bol besteld of bij partners?
Vrijdag ook werken idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet voor mij, vrijdag en zaterdag gewoon werken. Morgen en uiteraard donderdag wel vrij....
Met Pinksteren wel lang weekend, want ik heb 3 juni vrij gevraagd en gekregen, mede omdat ik in het ZKH naar/in mijn ogen laat kijken.
Dan zou het eigenlijk gewoon in 2 pakketjes moeten kunnen inderdaadquote:
Hier willen de klanten ook gewoon dat de post bezorgd wordt..quote:
Snap ik jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier willen de klanten ook gewoon dat de post bezorgd wordt..
Vervelende klanten ook altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier willen de klanten ook gewoon dat de post bezorgd wordt..
Ik krijg hier op zondag toch geen post hoor,quote:
Is het op maandag niet veel minder?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij bezorgen van maandag tm vrijdag
Die gemeentes zorgen wat dat betreft wel goed voor zichzelf en trekken zich weinig aan van de wetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wij hebben dan ook nog wel eens wat huis aan huis mailingen. Bijvoorbeeld nieuwsbrieven van de gemeente. En ook soms reclame van een makelaar die we dan verspreiden. In het laatste geval slaan we huizen met geen reclame stickers over. Bij de gemeente moeten we wel ieder huis meenemen, sticker of geen sticker, ook al lijkt het soms gewoon reclame...
Uhh??? Die brieven zijn geen reclame ofzo. Het is info die jou als buurt bewoner aangaat. Zou een beetje raar zijn dat ze je overslaan omdat je een nee/nee sticker hebt. Of wat dan ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gemeentes zorgen wat dat betreft wel goed voor zichzelf en trekken zich weinig aan van de wet
As usualquote:
True, en anders betaald aanwezig zijn... dat valt ook onder werkenquote:
2 keer de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
As usual
[..]
True, en anders betaald aanwezig zijn... dat valt ook onder werken
[..]
2 keer de helft
wow echt hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
As usual
[..]
[..]
2 keer de helft
Waar zit jij dan op dat monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik denk dat een banaan voor schaal niet helptquote:
Pakketjes komen ze wel brengen. Tenminste als ik iets bestel bij bol ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg hier op zondag toch geen post hoor,
en op maandag ook alleen indien spoed.
Ik vond dit echt wel naar reclame ruiken. Ging over het (goedkoper) aanschaffen van zonnepanelen..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh??? Die brieven zijn geen reclame ofzo. Het is info die jou als buurt bewoner aangaat. Zou een beetje raar zijn dat ze je overslaan omdat je een nee/nee sticker hebt. Of wat dan ook
Dan is het vast niet van de gemeente, de belastingdienst is blauw of wit. Gemeente is gif groen. Ik had ook een brief van uber eats in de bus met die gif groene kleur. En ik heb een nee/nee stickerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond dit echt wel naar reclame ruiken. Ging over het (goedkoper) aanschaffen van zonnepanelen..
Dat was het dus wel. Nou ja er staat op de folder in samenwerking met de gemeente... Maar de gemeente had ons de opdracht gegeven dit te bezorgen en te behandelen als gemeente mailing..quote:
Raar...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was het dus wel. Nou ja er staat op de folder in samenwerking met de gemeente... Maar de gemeente had ons de opdracht gegeven dit te bezorgen en te behandelen als gemeente mailing..
Dus dan doen we dat wel gewoon...
Dat werkt meestal niet zo, hij zei al dat het verkapte reclame leek. Jéééhhhhh ik krijg dat regelmatig in de mail. Per brief lijkt het wat meer persoonlijk.quote:
Zelden idd, maar als je bomenverzameling heet is het wellicht een triggerquote:
Vroeger zat je er op te wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelden idd, maar als je bomenverzameling heet is het wellicht een trigger
Vroeger was ik ook blij als ik email kreegquote:
187 meter.. je ziet het eigenlijk pas als hij plat in het weiland ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt eraan, soms erin, soms eronder/eromheen, op deze site zit ik op het 'bijkraantje', das ook een 250 tons kraan, maar naast de grote kraan is het maar een klein dingetjequote:We zijn multifunctioneel inzetbaar en roteren ook wel eens als het zo uitkomt.
Kraan in weiland is kraan in weiland.. of dat nou in NL, Polen, Litouwen, Duitsland of Zweden is.. allemaal het zelfde.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 24-05-2022 18:57:56 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zal er een dag komen dat het niet meer hoeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg ook weinig post hoor en ik merk echt wel dat het veel minder is. Ik doe dit werk nu 9 jaar en toen was er echt wel meer te bezorgen dan nu...
Vast wel. Maar dat maken wij denk ik niet meer mee....quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal er een dag komen dat het niet meer hoeft?
Is ook niet goed denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat maken wij denk ik niet meer mee....
Indrukwekkend werkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
187 meter.. je ziet het eigenlijk pas als hij plat in het weiland ligt
[..]
Ligt eraan, soms erin, soms eronder/eromheen, op deze site zit ik op het 'bijkraantje', das ook een 250 tons kraan, maar naast de grote kraan is het maar een klein dingetjeWe zijn multifunctioneel inzetbaar en roteren ook wel eens als het zo uitkomt.
[..]
Kraan in weiland is kraan in weiland.. of dat nou in NL, Polen, Litouwen, Duitsland of Zweden is.. allemaal het zelfde.
Gadver wat vervelend, zijn idd meestal van die langdurige dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gadver wat vervelend, zijn idd meestal van die langdurige dingen.
Bami, saté (saus) en een gebakken eitjequote:
Dat hoor ik vakerquote:
[..]
As usual
[..]
[..]
2 keer de helft
Zo dan. Wat een lengteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bij onze turbines zit de naaf op 165 meter, bladen zijn 65 dacht ik, dus dik over de 225 meter totaal.. echt huge.. De ontwikkelingen zijn inmiddels op technisch- en rendements-gebied, want heel veel hoger bouwen wordt erg lastig of gruwelijk duur qua hijswerk. Ze maken nu al stators die vanaf 5 - 6 meter per seconde full power leveren (zeggen ze).quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:58 schreef aloa het volgende:
Hier bouwen ze ook enorme windmolens. Tiphoogte 177 meter.
Dat zijn wel de grootsten hier volgens mij.
Cutequote:
Terecht wel, die dingen jatten je ziel.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Cute![]()
Ze vertrouwen die camera voor geen meter
Nu zijn ze zielloosquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel, die dingen jatten je ziel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |